Ertesi gün Evelyn bahçede oturuyordu Wendy yanında ona bir şeyler anlatıyordu ama o öylesine kopuktu ki... sadece tüm yaşananları düşünüyordu. Jamese ne olduğunu düşünüyordu.
Uzakta Tomun elindeki kitaplarla okula girdiğini gördüğünde ayaklandı. Wendy ona seslendi.
"Hey nereye gidiyorsun? Anlattıklarımı dinlemedin mi?"Kız arkadaşına baktı.
"Biraz başım ağrıyor odaklanamadım yüzümü yıkayacağım."
Wendynin cevap vermesini beklemeden hızlı adımlarını okula yönlendirdi. Uzun koridorlarda bir sağına bir soluna baktı. Düz ilerlemeye devam etti. Daha sonra onu sınıfın önündeki pencerenin önünde oturmuş notlarına göz atarken buldu ve hızla yanına gitti.
Tom bir an ona baktı ve ardından kitabına geri döndü.Evelyn öfke ile konuştu.
"Sen ne yaptın?!"Tom sakince sayfayı değiştirdi.
"Yapılması gerekeni."Kız çocuğun sakinliğine karşı daha çok öfkelendi.
"Tom dalga mı geçiyorsun benimle birine böyle bir şeyi nasıl yaparsın?"Tom kitabı sertçe kapattı.
"Bir şeyden anladığın yok!"Kız ona bir süre baktı ve ardından konuştu.
"Neyi anlamıyorum Tom?"Tom ayağa kalkıp kızın önüne geldi ve gözlerine baktı kaşları çatıktı yüzü öfke doluydu.
"Senin için neler yapabilecemi anlamıyorsun."Kız şaşkınca geri çekildi.
"Ben senden böyle bir şey istemedim."Çocuk tekrar kıza yaklaştı
"Önemi yok! Sana kimsenin böyle davranmasına izin vermem!"Kız yutkundu.
"Yine de birine zarar vermeni-"Çocuk onu sertçe kesti.
"Ölmediğine şükretmeli."
"Şimdi beni daha fazla meşgul etme ve aptal erkeklerden uzak dur anladın mı beni?"Kız gözlerini kaçırdı.
"Ben sadece ona yardım etmek istemiştim."Tom öfkeyle nefes verdi.
"İsteme! Bu kadar saf olmana katlanamıyorum."
"Yardım edebileceğin tek bir kişi var ama bunu göremeyecek kadar aptalsın!"
Tom kızın omzuna çarpıp sınıfa girdi.Kız bir onu takip etmek için bir adım attı fakat sonra kendini durdurdu.
•
Evelyn o gece yatağa girdiğinde uyuyamamıştı. Tomun siyah dalgalı saçları ve koyu renk gözlerini aklından atamıyordu. Neden o olmak zorundaydı? Ona çekilmesinin sebebi neydi? Bu aşk olabilir miydi? Onun karşısında kendini çok savunmasız hissediyordu. Tek yapmak istediği onu tekrar öpebilmek olmuştu. Ona bir şans vermek nasıl bir felaketi getirirdi? Değişmesinin hiç bir yolu yok muydu? Sevgi her şeyi değitirmez miydi? Toma şans veren, onu sevmeyi deneyin kimse olmamıştı.
Kız sıkıntı ile yan döndü. Eğer ona bir şans vermezse bu soruların hiç birine cevap bulamayacaktı. Onu aklından atamadıktan sonra ondan uzak olmanın anlamı neydi? Bir şansı hak etmiyor muydu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Then I Met A Girl | Tom Riddle
Fanfiction"Kimsenin oğlu ve kimsenin kızı." Günümüz sihir dünyasında tanınmış bir yazar olan Harvey Millard, yeni kitabı için hiçliğin ortasında bulunan eski Riddle Malikanesini kiralar. Evin eski sahibi olan Tom Riddle'a ait bir günlük, içerisin de ise derin...