Evelyn nefes nefese kalmıştı. Bir kaç uçan böcek suratına çarpıp geçtiğinde ufak bir çığlık attı.
Tom endişeyle dönüp arkasına baktı.
"Sorun ne?"Evelyn kendi kendine güldü.
"Hiç. Yalnızca evin önüne biçimlenemez miydik?"Tom önüne dönüp ormanın içinden yürümeye devam etti.
"Ev ile ilgili en sevdiğim şey bu orman oldu."
"Görmeni istedim."Evelyn adımlarını biraz hızlandırıp ağaçları geride bırakıp ormandan düz araziye çıkan Toma yetişti.
Tom durdu.
"İşte."Kız dağılan saçlarını yüzünden sıyırıp çocuğun baktığı yöne baktığında ağzı açık kaldı.
"Ev dediğin yer burası mı?"Tom kaşlarını çatıp kıza döndü.
"Beğenmedin mi?"Kız başını iki yana salladı.
"Tom bu kocaman bir malikane ev dediğin daha küçük olur."Tom gülümsedi.
"Belki içini beğenirsin."Tom eve doğru ilerlediğinde kızda peşinden geldi.
"Beğenmediğimi söylemedim sadece şaşırdım."Tom gözlerini devirip kapıya iki kez tıklattı.
Evelyn kaşlarını çattı.
"Evde biri mi var?"Tom bir kez daha devirdi gözlerini.
"Koca evde yardımcısız yaşamayacağız Evelyn."
"Merak etme güvenilir biri."Kapıyı henüz otuzlarında bir kadın açmıştı. Tomu görünce bir süre yüzündeki gülümseme ile ona baktı.
"Sizi gördüğüme inanmıyorum."Tom gözlerini kaçırıp kıza döndü.
"Evelyn Hetty evde bizimle kalıp yardımcı olacak."Kadın kıza döndü gülümseyerek.
"Neye ihtiyacınız olursa."Kızda gülümsedi mahçupça.
"Teşekkür ederim. Çok naziksiniz."Kadın hemen yana çekildi.
"Evinize hoşgeldiniz."Tom elini kızın beline hafifçe koyup onu yönlendirdi.
Kız çekingence içeri girdi. Hetty paltolarını aldı. Ardından ağır adımlarla tüm alt katı dolaştılar.
Ev karanlıktı ama şıktı. Salonda rahat koltuklar vardı ve bir de kocaman bir şömine.Üst kata çıktılar ve bir odanın önünde durdular.
Tom elini kapı tokmağına getirdiğinde duraksayıp kıza baktı.
Ardından yavaşça kapıyı açtı.Kız açılan kapıdan geçtiğinde burasının bir yatak odası olduğunu gördü. Oldukça sadeydi. Büyük bir yatak vardı. Karşısında kocaman bir gardrop onun yanında ise bir masa ayna ve sandalye.
Kız Toma döndü. Tom çoktan onu izliyordu.
"Beğendin mi?"Kız gülümseyip başını olumlu anlamda salladı. Tom kıza biraz yaklaştı.
"Burası bizim odamız."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Then I Met A Girl | Tom Riddle
Fanfiction"Kimsenin oğlu ve kimsenin kızı." Günümüz sihir dünyasında tanınmış bir yazar olan Harvey Millard, yeni kitabı için hiçliğin ortasında bulunan eski Riddle Malikanesini kiralar. Evin eski sahibi olan Tom Riddle'a ait bir günlük, içerisin de ise derin...