24.This Is A Happy House

303 30 15
                                    

Akşam hava henüz kararmamışken Tom karısının paltosunu eline aldı ve ona giydirdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Akşam hava henüz kararmamışken Tom karısının paltosunu eline aldı ve ona giydirdi. Evelyn sürekli sızlanıyordu.
"Tom dışarı çıkmak zorunda mıyız?"

Tom onun alnını öptü.
"Artık kalkan yok Evelyn. Ne zaman istersen dışarı çıkabilirsin. Tıpkı eskisi gibi."

Kız başını iki yana salladı.
"Dışarısı tehlikeli içeride kalalım."

Tom elini tuttu kızın.
"Unutma sana bir şey olmasına asla izin vermem."
"Hem Bobbyde bizimle gelecek."

Evelyn Bobbyi kapının açılmasını beklerken görünce gülümsedi.
"Pekala."

Tom kızın dikkatle merdivenlerden indirdi ve onun tedirgin yavaş adımlarına uyum sağladı.

Bobby etrafta koşuşturuyordu.
"Göle gitmek ister misin?"

Kız başını iki yana salladı.
"Eve gidip çay içmek istiyorum."
"Ayrıca çok yorgunum."

Tomun yüzü düştü.
"Tamam biraz daha dolanalım."

Kızı ilerideki ormanın yakınlarına götürdü ve yerden ona mantar topladı. Kız gülümseyerek onu izliyordu. Ta ki gülümsemesi onlara doğru gelen yabancı bir köpek görmesiyle soldu.

Geriye doğru adımlamaya başladı. Tom kaşlarını çatıp kızın baktığı yöne baktı. Ardından kıza döndü.
"Evelyn korkma. Yalnızca bir köpek."

Bobby köpeğe doğru oynamak için koştuğunda Evelyn çığlık attı.
"Tom Bobbye zarar verecek!"

Tom telaşla köpeğin yanına gitti. Bobby kucakladığında diğer köpek üzerine atladı ve Evelyn o anda arkasını dönüp ağlarken kaçmaya başladı.

Tom Bobbyi kucağından bıraktı ve eve doğru koşan kızı takip etti.
"Evelyn!"

Hetty kapıyı açtığında kız koşarak ona sarıldı ve hıçkırarak ağlamaya başladı.
"Hetty çok korkuyorum."

Kadında onu kolları arasına aldı ve adama baktı anlamazca.

Adam ellerini sıkıntı ile saçlarına geçirdi ve bir nefes verdi.
Kızın omuzlarına ellerini koyduğunda kız onu ittirdi.
"Uzak dur benden! Seni istemiyorum."

Hetty kızı içeri soktu.
"Tamam geçti artık hadi gelin size banyo yaptıralım."

Tom buğulanan gözleriyle arkada kaldı. Eve girmeden önce biraz sakinleşmeyi bekliyordu. Kalbi amansızca ağrıyordu. Yumruk yaptığı elini verandanın kolonuna bir kaç kez geçirdi. Ardından gözleri örgütten gelen yığılmış mektuplara kaydı. Adam bir tekme savurdu mektup yığınına.
Pişmanlığın acısı çok ama çok canını yakıyordu.

Tom günlerdir evdeydi. Her şeyi ve herkesi boşvermişti. Tek düşünebildiği Evelynin sağlıyıydı.

Then I Met A Girl | Tom RiddleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin