Balonun üzerinden geçen bir hafta kız için oldukça sıkıntılıydı. O olaydan sonra kendini oldukça kötü hissediyordu. Tomu her yerde aramıştı. Onunla konuşmak ve o akşam onu öylece bırakıp Cedric ile gittiği için kendini kötü hissettiğini söylemek istiyordu ama çocuk dersler harici sanki kayıptı.
Dersler de de hiç kızdan yana bakmıyor ders bittiği an çıkıp gidiyordu. Kız iksir dersine ilerlerken sıkıntı içindeydi.
Sonunda sınıfa varıp içeri girdi. İksir partneri olan Cedric çoktan gelmişti. Gülümseyip ona doğru ilerledi ve yanına oturdu. Gözlerini kısaca sınıfta gezdirdiğinde henüz gelmemiş olduğunu fark etti.
"Sanırım balodan beri pek konuşamadık."
Cedric kıza doğru eğildiğinde kız da ona döndü."Evet. Ders çalışıyordum."
Kısaca cevapladı kız.Sınıf yavaş yavaş dolmaya başladı. Profesörden hemen önce sınıfa giren uzun boylu çocuğa beklenti ile baktı kız fakat çocuk geri bakmamıştı.
Cedric fısıltıyla konuştu.
"Riddle ile aranda bir şey mi oldu ?"Kız şaşkınca çocuğa döndü.
"Bu da nerden çıktı?"Çocuk omuzlarını silkti.
"Sadece baloda bir şey konuşuyor gibiydiniz. Senin gibi bir kızın onunla ne işi olur ki?"Kız kaşlarını çattı.
"Neden Tom için yeterince iyi değil miyim?"Cedric şaşkınlıkla kaşlarını kaldırdı.
"Ben... Hayır Evelyn. Senin gibi kibar bir kızın onun gibi korkunç biri ile ne işi olur demek istedim."Kız dudaklarını bir birine bastırdığında çocuk kaşlarını çattı.
"Evelyn bana Riddle dan hoşlandığını söylemeyeceksin öyle değil mi?"Kız heyecanla çocuğa döndü.
"Saçmalama! Tabi ki de böyle bir şey yok. Olamaz."Cedric başını salladı.
"Bende öyle tahmin etmiştim. Onun gibi birinden kim neden hoşlanır ki? Sosyopat tipli kendini korkutucu sanan zavallının teki."Şimdi kız kaşlarını çatmıştı.
"Onu tanımıyorsun bile hakkında neden böyle konuşuyorsun?"Cedric alayla güldü.
"Hadi ama Evelyn ailesi bile onu terk edip bir yetimhaneye bırakmış. Ondaki kötülüğü fark edip korkmuş olmalılar."Evelyn öfke ile yerinden kalktı.
"Asıl kötü olan kişi sensin Cedric tanımadığın biri hakkında böyle acımasız sözler söylemen gerçekten kötülük!"
Sesi yükseldiği için sınıf ona dönmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Then I Met A Girl | Tom Riddle
Fanfiction"Kimsenin oğlu ve kimsenin kızı." Günümüz sihir dünyasında tanınmış bir yazar olan Harvey Millard, yeni kitabı için hiçliğin ortasında bulunan eski Riddle Malikanesini kiralar. Evin eski sahibi olan Tom Riddle'a ait bir günlük, içerisin de ise derin...