1

4.4K 147 35
                                    

Kalbim acıyordu sanki her dakika. Nefes alamıyor gibiyim gözümden akan bir iki damla yaş yanağımdan akıp gitti bedenimi sarmış olan bu gelinlik kefen gibiydi bana çünkü bugün bir kez daha ölüyorum.

Yanımda oturan kocaman bedene baktım ama zaten bana bakıyormuş.

"İyi misin" dedi endişeli bir şekilde cevap veremiyordum başım dönüyordu karnıma giren kramplar ve alamadığım nefesler bana  ölüyormuşum gibi hissettiriyordu kafamı salladım sadece

"Merak etme birazdan biticek gidicez" dedi gözümden akan yaşlar daha da hızlandı sanki biticek ve gidicektik.

Ben Damla  hayatımın son 3 yılında çok zorluklar yaşadım anne ve babamı kaybettiğimde 17 yaşındaydım yani 3 yıl önce abimin evine yerleştim orda kalıyordum hayallerimden vazgeçmiştim ama yılmadım en azından çalışıp ordan kurtulabilirdim ama olmadı bugün artık hayallerimin yanında ruhum umutlarım da ölücekti bu gece son geceydi ben 20 yaşındayım ve fazlasıyla yorgunum ruhum yorgun bitmişlik içerisinde.

Annemi aradım sanki yanımda kalbim bir kez daha acıdı bugüne kadar hiç bu kadar eksikliğini hissetmemiştim ama bugün her zamankinden daha çok istiyorum yanımda olmasını.

Gözlerimden akan yaşları sildim ellerimle, derin bir nefes almaya çalıştım. Etrafa tekrar baktım insanlara, bana kötü gözlerle bakan bir kadın gördüm yanımda oturan adamın annesi ve benim bundan sonraki kayınvalidem bana öldürücekmiş gibi bakıyordu ağlamam onu fazlasıyla sinir etmiş gibiydi.

"Al bir iki yudum iç " dedi Azat evet benimle evlenen o adam beni malmışım gibi abimle anlaşarak alan o adam Azat  elindeki suyu bana uzattı gözlerimi ona çevirdiğimde o da annesine baktı annesinin bana bakışlarını gördü annesinin onu görmesiyle bakışları değişti.

Bana uzattığı suyu aldım bir iki yudum içtikten sonra masaya bıraktım.

Azat  Ateş benimle evlenen adam kara gözleri bana huzur vermeye çalışıyor gibi bakıyordu iri vücudu nerdeyse benim iki katım gibiydi şuana kadar bana zarar vermeye yada kötü davranmaya kalkışmamıştı ama o ne kadar naif davransa annesi o kadar iğneleyici laflar söylüyordu bana yengem hep iyi biri olduğunu söyliyip dursa da olmuyordu içimdeki korku gitmiyordu en çok da bu geceden korkuyorum.

En son bizim adımız söylendi gelin ve damadı son dansları için piste davet ediyoruz diye kafamda yankılandı sanki o cümle son dans geceyi bitiricektik ve gidicektik.

Yerinden kalkıp bana kalkmam için elini uzattı uzattığı eli es geçerek yerimden kalktım yapmacık bir gülümseme takındım yine insanlar biz piste çıkarken alkışladılar o an kaçıp gitmek istedim ordan her ses her görüntü beynimde tekrar dönüp duruyordu içimde ki korkular daha da büyüyor daha da beni mahvediyordu.

Eli belime değdiği anda gözlerimi kapattım bana her dokunuşu beni fazlasıyla rahatsız ediyordu gözlerimi kapattığımı görünce elini belimde çektiğini hissettim.

Fazlaca yakındık ve ben bayılmak üzereydim başımın dönmesi hızlanmıştı kalbim sıkışıyordu

"İyi misin" dedi en son onu hatırlıyordum sonra yığıldım yere.

❦❦❦❦❦❦❦

Bölüm sonu...

Nasılsınız???

Bölüm nasıldı???

Küçük bir açıklama yapmak istiyorum aslında bu kitap daha önce yayınlandı ama konusu iyi olmasına rağmen çok acele gelişen olaylar ve betimle eksiklikleri vardı bende tekrardan yazmaya başladım ve tekrardan yayınlamaya başladım umarım bu sefer daha fazla okunur ve daha fazla beğenilir

Oy vermeyi yorum yapmayı unutmayın kendinize çokk iyi bakınn

♡   ∩_∩
(„• ֊ •„)♡
┏━∪∪━━━━┓
görüşmek üzereeeee。 ♡
┗━━━━━━━┛

Morti...

ZORLA GÜZELLİK ✓✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin