~FİNAL~

477 20 30
                                    

Gece gece uyku tutmamıştı Azat dayanamayıp dizlerime koymuş kafasını uyuyordu bir elimle karnımı okşuyor bir elimle de Instagram da geziniyordum.

Artık 6. Ayımdaydım ve karnım belli oluyordu fazlasıyla. İkiz olmaları karnımı biraz daha şişkin olması anlamına geliyordu.

Ve gördüğüm çilekli pasta videosuyla durdum. Canım çok fena çilek çekmişti. Kaldırsa mıydım ki Azat'ı.

Çok yorulmuştu kaç gündür işlerden başını kaldırmıyordu. Hep yorgun değilim dese de fazla belliydi yorgun olduğu.

Ama canım da çok istiyordu şuan. Fazlasıyla.

"Azatt" dedim minnoş bir ses tonu takınarak.

"Azatt sevgilim" dedim tekrardan. Yüzündeki elimi alıp öptü. Uykusuna devam etti.

"Sevgilimm" dedim tekrardan

"Efendim yavrum." Dedi mırıltıyla

"Canım çok çilek çekti" dedim gözlerini aralamaya çalıştı.

"Çok mu çekti." Dedi uykulu sesiyle.

Hamilelik boyunca pek bir aşermemiştim ama şimdi fena halde canım istiyordu.

"Hıhı çok çekti." Dedim bacağımın üstündeki kafasını kaldırdı. Yarı açık olan gözleriyle baktı bana. Tatlı tatlı gülümsedim.

"Çilek demiştin diğil mi?" Diye sordu kafamı salladım.

Telefonunu eline aldı. Saati görünce biraz oflayıp puflasa da kalktı ilk dudaklarımdan öptü sonra karnımdan.

"Yarım saate çileklerini getirmiş olurum." Dedi çıkmadan.

"Üstüne bişeyler al hava soğuk."dedim arkasından dediğimi yapıp bir hırka aldı.

Elimi karnımın üzerine götürdüm. Onları hissetmek çok güzeldi. Tekme attıkları ilk anda Azat da benimleydi oturmuş film izliyorduk ben her zamanki gibi göğsüne yaslanmıştım bir eli arkamda bir eli de karnımdaydı. O an tekme atmışlardı Azat hissetmişti.

Yüzümde gülümseme oluştu hatırladığım anıyla. Telefonumu da alıp yataktan kalktım. Aşağı inmeden önce Elif'in odasına uğradım melekler gibi uyuyordu. Saçlarının arasına uyandırmadan bir öpücük kondurdum.

Daha sonra aşşağı indim. Azat'ı beklemek için salondaki L koltuğun bir köşesine oturdum.

Açık olan ışığı gören Sevda Abla gelmişti.

"Bişey mi oldu kuzum. İyi misin." Dedi bana

"İyiyim abla. Canım çilek çekti de Azat almaya gitti onu bekliyorum sorun yok sen uykun kaçmadan geri uyu." Dedim gülümseyip kafasını salladı. Arkasını dönüp odasına gitti.

Sevda abla hiç evlenmemişti 37 yaşındaydı bizimle çalışıyordu. Evin işleriyle ilgilenen birisi vardı zaten ama evde devamlı kalan birisi yoktu Azat toplantı için bu aralar şehir dışına çıktığından Sevda ablayı işe almıştı.

Aramızda çalışan iş veren gibi saçma bir ciddiyetlik yoktu. Abla gibi görüyordum onu kısa sürede de kaynaşmıştık zaten.

Saate baktım esneyerek. Uykum gelmişti cidden yine de oturmaya Azat'ı beklemeye devam ettim.

Yavaş yavaş kapanan gözlerime engel olamadım ama.

Kısa süre sonra aşinası olduğum sesi duydum.

"Yavrum benim, koltukta sırtın ağrımıştır şimdi." Dedi.

"Azat" dedim uykulu çıkan sesimle saçlarım arasından öptü bacaklarımın altında ve sırtımda hissettim kollarını.

ZORLA GÜZELLİK ✓✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin