Aşk, bu üç harf tek hece ne çok şey kaybettiriyor. Bir kalp kazanmak uğruna ne akıl ne düzgün düşünme kalıyor bir bedende. Gözlerini bulduğunda bitiyor herşey şevkat dolu, ayrı geçen yılların hasretiyle, tutkuyla bakıyor iki göz. Bir tarafta kömür karası gözleri gibi kararmaya başlamış bir kalp varken diğer tarafta gülüşüyle çiçekler açtıran bir kadın. O kalpte çiçekler açtırıyor her güldüğünde. O kalbi çiçek bahçesine dönüştürüyor...
❤️🩹❤️🩹❤️🩹
Kedi misali sokuldum bedenine, sıcacık bir yuva misali onun bedeni. Huzurlu, sıcak ve mutlu.
Saatler geçmişti kendimizi yatakta birbirimize kenetlenmiş şekilde bulduk.
Ona sokuldukça beni kendine daha çok çekiyordu sanki iç içe girmek istercesine hareket ediyoruz ikimiz de.
"Özlemişim sende dinlenmeyi bu kokuda bütün yükümü unutmayı." Dedi fısıltıyla. Gece karanlıktı soğuktu bizi ise gözlerin ışıltısı aydınlattı. İçimizde yanan hisler ısıttı.
Konuşmadım cevap vermedim zaten saatlerce yaptığım şeydi konuşmamak sadece gözlerinin derinliğinde kaybolmak tek ben kaybolmuyordum kelimeler de kayboluyordu, cümleler.
Konuşamiycak kadar yorgunumdur belki ama şimdi dinleniyorum gözlerine bakıyorum yine bişeyler söylüyorum o anlıyor ya beni yetiyor işte.
Sende kaybolmayı özlemişim. Diyorum gülümsüyor. Öpüyor yine saçlarımdan.
"Azat" dedim biraz çekildim ondan
"Hmm" dedi gülümseyerek baktı yerimden kalkmadan çantama uzandım aldım oturur pozisyona geldim karşımda oturdu aynı şekil.
Bir elim titresede elini tuttum.
"Üç kafta oldu ayrı kalalı." Diye başladım kalbim yerinden çıkıcaktı. Sakince dinliyordu beni " üç sayısı artık benim için fazla anlam taşıyor, benim için iki anlamı var bu sayının" elini sıkıca tuttum diğer elimde de aradığım fotoğrafı buldum.
"Birincisi senden ayrı kaldığım süre" dedim derin nefes "İkincisi?" Diye sordu.
"İkincisi de..." Fotoğrafı titreyen ellerimle yavaştan çıkarttım
"Buraya iki kişi gelip" eline koydum
"Üç kişi dönüyor oluşumuz" dedim gözlerim dolu doluydu evet HAMİLEYDİM.
Bana baktı sonra eline verdiğim fotoğrafa. Titreyen ellerim gibi sesimde titrek çıkıyordu.
"Hamileyim" dedim zar zor birleştirdim kelimeleri.
Tam iki gün önce öğrenmiştim bunu. Kafam deli gibi doluydu. Son sözlerim dönüp dururken aklımda onu görememek de daha da korkuyordum.
Bitiricem dedim ama içimdeki hisler bitirme diyordu. Kararsızlığımın sonu yine ona çıktı. Tam anıydı şimdi verdim ellerine bir elinde şaşkınca tutarken bir elini aldım gözlerimden akan yaşların aksine deli gibi gülümsüyordum mutluluk gözyaşlarımı dökerken gülümsüyordum.
"Bi-bizim bebeğimiz" dedi heycanla kekeleyerek söyledi
Kafamı aşşağı yukarı salladım yaşlar artık artıyordu. Gözlerinin dolduğunu gördüm. Sarıldım anında.
Benden kat kat büyük olan vücudunu sığdırmaya çalıştı vücuduma. Titreyen ellerimi yanaklarına koydum iki elimin arasına aldım yüzünü bastırdım dudaklarımı dudaklarına kendine çekti beni daha da sıkı öptü.
Bitmişliğin arasında kesişti yollar. O yollar birdi zaten ne olursa olsun birbirine çıkıyor. İstesen de istemesen de...
❦❦❦❦
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORLA GÜZELLİK ✓✓
Teen FictionTek bir gece tüm kaderimi değiştirdi tek bir gün, hayatım artık eskisi gibi olmiycaktı ama eski bende olmiycaktım. Herkesin elinde bir bıçak her tarafımdan bıçaklandım bazıları bakışlarıyla bazıları sözleriyle bazıları ise yokluğuyla öldürdü beni. B...