26

568 62 4
                                    

Gece olmuştu Azat Elif'i uyutmaya gitmişti banyonun aynasından son kez kendime baktım odanın kapısı açıldı evet işte çıkmalıydım Azat gelmişti odaya ve bu üstümde pek bişey yokmuş gibi olan gecelik çok özür diliyorum KIRMIZI GECELİK tam da beklediği şeydi derin bir nefes alıp çıktım banyodan.

(Haiften bir +18 esintisi olucak arkadaşlar rahatsız olan okumaya bilir küçük bir uyarı yapmak istedim çok atlamanıza gerek yok bitti o sahne diye yine yazıcam)

Telefonuyla uğraşan Azat'ın yanına gittiğimde telefonunu elinden çekip yatağa fırlattım kucağına oturdum şaşkına dönmüşçesine bana bakıyordu.

"Çok güzel olmuşsun civciv" dedi etkileyici bir sesle bir  eli sırttan bağlamalı geceliğimin iplerinde bir eli fe bacaklarımda  geziniyordu dudakları, onlar ise dudaklarımı buldu.

Açması kolay olsun diye çok sıkı bağlamadığım ipleri tek eliyle açtı hala dudaklarımdaydı dudakları elim geniş omuzlarından t-shirt üne gitti hızlıca çıkartıp attım t-shirt ü çıkartırken bir kaç saniye de olsa soluklanmiştik çünkü nefessiz bir öpüşmeydi kucağından kalktığımda üstünde kalan herşeyi çıkarttı.

Yatağa sırt üstü yattığımda sırtımda gezindi elleri sonrasınds yapması gerekeni yapmış ve hafiften inlememe sebep olmuştu acı ve mutluluk karışımı bir inleme.

Şimdi sıra bendeydi sırtına öpücükler kondurdum kaslı geniş sırtı kırmızı ruj izleriyle doluydu artık.

"Biraz daha ruj sürmem gerekicek bunların pek izleri çıkmadı gibi" dedim gülerek .

Bittikten sonra yatakta Azat'ın göğsüne yaslanmış şekilde uyuya kalmıştım.

(Tamam bitti okuyabilirsiniz djsjsj)

Sabah saat 8 civarında uyanmıştım Azat duşunu almış ve aynanın önünde üstünü düzeltiyordu siyah takımı yapılı vücudunu ortaya çıkartıyordu yatakta uyandığımı belli edercesine hareket ettiğimde kafasını çevirip baktı yanıma yaklaştığında

"Günaydın papatyam" dedi gülümsedi beni öpmek için yüzünü yaklaştırdında dudağından öptüm

"Doğru yer"

"Dün gece öğrettiğin gibi"

"Hmm, dün gece öğrettiğim üzerine yarın akşam sınavsın papatyam doğru öğretmişmiyim kontrol edicem"

"Kesinlikle tam not alıcam" diyerek sabahlığıma uzanıp aldım giyip banyoya doğru ilerlediğimde

"Bence hayır alamiycaksın" dedi arkamdan

"Nedenmiş o" dedim banyonun kapısına yaslanarak

"Çünkü ben senin güzel dudaklarının bir rujla örtülmesini istemiyorum ve sırtımı da öpücük izleriyle doldurmanı da" dediğinde gülmüştüm arkamı dönüp banyoya girereken kapıyı kapatmadan önce

"Bir dahakine daha çok sürücem o rujdan" diyip kapiyi kapattım.

❦❦❦❦❦❦❦❦❦❦

Duştan sonra mutfağa gittiğimde Azat kahvaltı hazırlamaya başlamıştı.

"Elif uyanmadı mı hala" dediğimde kafasını kaldırıp bana baktı

"Hayır uyanmadı hala sen uyandır istersen güzelim" dediğinde mutfaktan çıkıp Elif'in odasına girdim odaya girince aslında Elif'e gerçekten güzel bir oda yapma fikri geldi aklıma tatlı neşeli bir kız çocuğu için fazla koyu tonlardaydı bence.

Uyuyan miniğime baktığımda yüzümde hafiften bir gülümseme oluştu yatağına yaklaştığımda boşta kalan köşeye oturdum elimle yüzündeki saçları ittirerek

ZORLA GÜZELLİK ✓✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin