40

230 18 0
                                    

Merhabalar canlarımm
Normalde başlarken yazmam ama bu sefer yazmak istedim çünküü güzel bir haberim var sizlere.

Biliyorum çok alıştık bu çifte en sevdiğim çiftlerden bir tanesi olur kendinleri ama maleseff bu kitapta çok bölüm kalmadı artık uzun bölümler yazıyorum zaten ve bu da az bölüm kaldığı anlamına geliyor amaaaa bundan sonra çokk güzel bir kurguyla yine sizlerle olucam şimdi neden bu haberi bu kitap üzerinden verdin dersenizz sürpriz orda işte.

Bundan sonraki kitap burdan bir karakterin kitabı olucak.

Kitabın adı 'İNCİ ÇİÇEĞİ'
İnci çiçeği gibi zarif bir aşk hikayesi

Yakında sizlerle olucak kitabın ön gösterimini Instagram hesabımda bakabilirsinizz(hesap biomda)

Yeni bölüm için oy ve yorum sınırı koyuyorumm..

Bölüm uzun olduğu icin 200 yorum ve oy da okuma sayısının yarısına gelince gelicek bölüm.
Bol bol yorum atınnn hepsine cevap vericemm...

Keyifli okumalarrr...

❦❦❦❦❦❦❦

Sabahın ilk ışıkları odaya vurarken gozlerimi araladım. Yine o güzel sabaha onun kollarında uyandığım sabaha.

Kıpırdamadım yerimden öylece kaldım öyle kalmak istedim bir süre.

Kapı yavaşça aralandı, Elif'ti çok da sorgulamama gerek yoktu. Güzelim dün akşam beni beklemişti ama ben uyuyordum malesef.

"Gelebilir miyim" dedi fısıltıyla

"Gel tabi fıstığım" dediğimde kapıyı kapatıp hızla geldi yanıma.

Azat bana sarılmış uyurken kıpırdamak biraz zordu ama yanıma uzandığında bana sarıldı o da.

Öptüm saçları arasından, kokusu o güzel mis kokusunu içime çektim.

Bana sarılan ellerini gevşetip yüzüme baktı.

"Bir daha gidicek misin " diye sordu.

"Asla, bir daha gitmiycem işlerim bu kadardı bitti. " Dedim yalandan bişeyler uydurarak.

"Çok özledim senii" diyip tekrar sarıldı

"Bende seni fıstığım" dedim. Öptüm yine.

Biraz saçlarıyla oynadım. O da bana sarılmıştı.

"Ben yokken güzel vakit geçirdin mi teyzenle" onunla sohbet etmek ayrı bir zevkliydi işte. Babasıyla sohbet edilmiyordu ki adamın iki lafının üçüncüsü sevgi sözcükleri, öpüşler, koklaşmalar. Şikayetçi miydim?

Hayır tabiki de.

"Hıhım ama sen olsan daha güzel olurdu"

"Keşke olsaydım fıstığım" dedim.

"Anne" dedi.

"Hmm"

"Seni çok seviyorum" dedi tatlı bir ses tonuyla.

"Bende seni fıstığım" diyip öptüm yanağından.

"Bende öpücem" diyip benim yanağımdan öptü

"Ben de burdayım yanlız. Unuttunuz beni herlade, bende istiyorum." Dedi yeni uyandığını belli eden sesiyle.

"Yani şurda iki dakika anne kız hasret gideriyoruz hemen kendine pay çıkartma Azat. Sen sus sonra senin sıran."

ZORLA GÜZELLİK ✓✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin