30

458 60 0
                                    

(Yazardan)

Damla Elif'i uyuttuktan sonra çalışma odasına Azat'ın yanına gitti ağrıyan başı artık katlanılmaz bir hal alıcaktı kapıyı iki kez tıkladıktan sonra açtı kafasını kaldırıp ona bakan Azat masadan sandalyesini biraz olsun uzaklaştırdı ve Damla'nın içeri gelmesini bekledi.

Kapıyı kapattıktan sonra içeri giren Damla boş olan sandalyeyi es geçerek Azat'ın kucağına oturdu yine bunu yapmak ikisinin de hoşuna gidiyordu birbirlerine hep yakın olmak istiyorlardı.

"Papatyam iyi misin" dedi Azat Damla'nın halinden dolayı Damla kafasını sallayıp Azat'ın dudağından öptü

"Şimdi biraz daha iyiyim"

"Yorgun görünüyorsun Damla"

"Sadece biraz başım ağrıyor o kadar önemi yok"

"Var"

"Ben başka şeylerin öneminin olmasını istiyorum ama şuan başımın ağrısı umrumda değil"

"Sen çok yaramaz olmaya başladın civciv şimdi biraz uyu sonra öneminin olması gereken şeyleri konuşuruz tamam mı"

"Kucağında mı" diye sordu Damla orda uyumak olmasa da dakikalarca öyle kalabilirdi belki de saatlerce

"Yatağına yatıralım seni " diyerek ayağa kalktı Azat kucaginda Damla'yı. Hemen yan oda olan yatak odasına götürdü yatağa yavaşça bıraktı.

"Ağrı kesici alıp geliyorum hemen" diyerek mutfağa gitti. Damla'nın gözleri gidiyordu zaten uykuya dalmak üzereydi artık Azat elinde ağrı kesici ve su ile geldiğinde Damla ilacı içip uykusuna döndü.

"Tatlı rüyalar papatyam" diyerek dudağından öptü Damla'nın.

Sonra odasına çalışmaya geri döndü.

❦❦❦❦❦❦❦❦❦❦

(Azat'tan)

"Tamam güzelim yarım saat kırk dakikaya orda oluruz dediğim gibi çok tepki verme olur mu " dedim Azra'ya Elif'in bize anne baba dediğini anlatmış ve şaşırmasın diye öncesinde uyardım

"Tamam merak etme görüşürüz"

"Görüşürüz" diyerek telefonu kapattım son kez aynadan kendime baktım siyah gömlek siyah takım elbiseyleydim Damla için de yeşil mini ve üst kısmı çapraz şekilde gelen göğüs dekolteli bir elbise seçmiştim haberi olmayan sürpriz bir yemekti. Bu gecenin güzel geçmesi için herşey hazırdı .

Elif'i Azra'ya bırakıcaktık giderken bu gecelik onda kalıcaktı.

"Ay bir saniye uyanır uyanmaz böyle manzara görünce kalbim nasıl atıcağını şaşırdı" Damla'ya kafamı çevirdiğimde söylediği şeyle ufak bir kahkaha atmıştım

"Bende de oluyor biliyor musun sabahları" dedim gülerek

"Hmm"

"Hıhı" gözlerinin içine bakıyordum

"Peki nereye böyle"

"İlk önce senin hazrılanmanı bekliycem giyinme odasında asılı olan senin için orda duran o elbiseyi giyiceksin itiraz istemiyorum sonra birlikte sen ,ben ve Elif çıkıcaz Elif'i giderken Azra'ya bırakıcaz "

"Hmm pekiii o gecenin ön gösterimini şimdi yapsak vaktimiz yok mu" böyle olmasını hoşuma giderken bir yandan da garip geliyordu dudaklarindan öptüm bir kez yüzünden çok uzaklaştırmadım yüzümü

"Aşağıda kızımız beni bekliyor o yüzden olmaz" diyip tekrar öptüm dudaklarından ondan ayrılmak istemesem de ayrıldım.

"Hadi bakalım artık hazırlan" diyerek yatakta kalktım Damla da aynı şekilde yataktan kalktıktan sonra banyoya ilerledi ben de odadan çıkıp Elif'in odasına gittim.

ZORLA GÜZELLİK ✓✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin