36

259 47 0
                                    

Küçük yaşta büyümek kötüydü. Fazla kötü, bu yaşıma kadar hep büyük durmak zorundaydım sadece birinin yanı harici onun yanında çocuk oluyordum, küçük kalıyordum. Neşeli halime dönüyordum, mutluluk kaynağımdı o benim, çocuk neşesiyle olduğum tek kalpti...❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥

.....

"Sıra sende Abi hadi çevir" dedi Azra karşımda oturmuş Azat'a.

Gece yarısıydı, akşam gelmişlerdi bize birlikte vakit geçirmiştik bu saate kadar şimdi de şişe çevirmece oynuyorduk.

Azat'ın bakışları saniyelik beni buldu daha sonra şişeye baktı. Elini uzatıp çevirdi, ortada bir iki tür dönen şişe durdu. Ve bana çıkmıştı.

"Cesaret" dedim o soruyu sormadan. Dudaklarında çapkın bir gülümseme oldu ve bana yaklaşıp kulağıma

"Şu geçen gün aldığın gecelik, dantelli olan gece mavisi olan. Onu bu gece giy."dedi fısıltıyla

Utanıp utanmamak arasında gidip geldi yanaklarım hafiften yandım ama hissediyorum. Fırsatçı ayı.

Daha sonra devam etti

"Hapsız, korunma" diye devam etti boynuma küçük bir öpücük konudurken kızaran yanağıma derin bir öpücük bıraktı. Gülümsedi. Ve beni öylece bıraktı zaten dün gece korunmamıştım.

"Aa biz niye duymuyoruz söylediğini. Hem çok ayıp çok toplum içinde kulaktan kulağa konuşuluyor" dedi Azra

"Sus kız. Bit kadar boyuyla giriyor aramıza zaten geç şöyle şu tarafı." Diyerek Azra'yı aramızdan çekti tabi Azra dünden razı.

Azat kaynana gibi Tolga'yla arasına oturmuştu, daha sonra yaptığını fark edince

"Yada vazgeçtim sen eski yerine dön öyle daha iyi karşı karşıya oluruz" dedi Azra oflaya puflaya oturdu yine yerine.

"Of abi off" dedi ama bir yandan da Tolgayla karşı karşıya olursa ona soru sorabilir düşüncesiyle sustu.

"Abiye oflanmaz çevir hadi"  Azra şişeyi tuttu çevirdi üç tur döndü sonra yine ben ve Azat arasında durdu ama tek farkla. Ben soruyordum.

"Cesaret" dedi tek seferde. Peki kendisi istedi, onun yaptığı gibi yaptım yaklaştırdım yüzümü kulağına fısıltıyla

"Bu gece o geceliği giyicem ama ne yazık ki cesaret dediğin için yapmiycam sevişmiycez yani fırsatçı" dedim imayla

Yapma yanarız temalı bakışı attı ama onun aksine güldüm.

"Zalim civciv" dedi dudaklarıyla ses çıkartmadan.

Evet sıra Tolga daydı şişe yine döndü döndü ve durdu soran Azra cevaplayan da Tolga'ydı.

"Doğruluk mu cesaret mi" diye sordu Azra . Kısa bir an düşündü daha sorna ise.

"Cesaret" dedi. Azra ise çok rahat şekilde söyledi yapıcağı şeyi

"Abimin yanında gel öp beni" dedi ima dolu bakışlar altında Azat sorduğu soruya gelecek olan karşılığı beklerken Tolga yutkundu.

"Evlenmek için başka birini bulmak istiyorsun heralde" dedi

"Bence de doğru söylüyor Tolga, hem sen küçük yaşında nerden öğreniyorsun öpüşme falan. İnşallah benden habersiz bu dingille öpüşmemişsindir"

"Ayıp oluyor yanlız bunca yıllık kardeşim dediğim adamsın Azat" dedi Azra göz devirdi o ana

"Ne o abimden mi korkuyorsun, sen yarın öbür gün beni de istemeye gelmezsin korkudan" dedi imayla Tolga ise bir anda kalktı yerinden Azra'nın yanına gelip öptü dudaktan değil ama dudağının köşesinden.

ZORLA GÜZELLİK ✓✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin