Ranní buzení pro něj bylo to nejhorší,ale pokud šlo o rodinné výlety,byl vzhůru dříve než ostatní,aby připravil snídani a matce ušetřil práci. Dnes tomu nebylo jinak,bylo přibližně 7 ráno a snídaně byla hotová. Usmíval se. Měl taky proč. Zase výlet! Miloval výlety s rodinou. Otec vždy vymyslel úžasné plány na celý den. Bratra bohužel výletování tolik nebralo. I když byli dvojčata,každý byl jiný. Bratr byl spíše na balení holek a užívání si na párty. Zatímco ON byl tichý člověk,dá se říct,že i maminčin mazánek. Miloval klid,knihy,hudbu a své rodiče..
"Dobré ráno mami,snídaně je hotová" usmál se na matku a dal jí pusu na tvář. "Jsi můj šikula,děkuji ti." usmála se i matka a zavolala všechny ke snídani. Otec se s ještě ospalýma očima přidal po chvilce,zatímco bratr pořád nic. "Zase byl s těma grázlama. Jdu ho probudit." mračil se otec. Neměl rád,když se otec mračí,vypadal pak tak staře. Bratr přišel a napůl ještě spal. "Jaký jsou plány na dnešek?" snažil se chovat mile brácha. "Dnes? Dnes nás čeká Národní park Soraksa."
Už jeli asi 2 hodiny a pořád se bavili,jako jiná rodina. Tedy krom bratra,který neustále vrčel jak mu je špatně a spal. Už se k Sorakse blížili,když ale otec měl hlad a tak zastavil v malém městečku. Šli do nějaké restaurace a každý si objednal podle libosti. Když se najedli,rodiče a bratr šli do auta,ale on na WC,jinak by to nevydržel.
Sotva vyšel z restaurace,ihned strnul. Nemohl nic dělat. S křikem o pomoc se hnal k rodinnému autu,ke kterému velkou rychlostí jel náklaďák. Matka si toho zatím nevšimla a usmívala se. Jako kdyby s tím byla smířená. "Tati! Okamžitě odjeď! Narazí do vás náklaďák!" Otec ho slyšel,až když byl u auta i náklaďák. A zničeho nic tma.
Chladná děsivá tma. Bylo mu zle z pomyšlení na to,co se stalo. "Rychle,ten mladík to možná ještě přežije,když si pohneme! Zavolejte chirurga! Rychle!" Křičel v té tmě nějaký hlas. Počkat. Možná to přežije? A co maminka? Tatínek? Bratr? Co oni? Pokusil se otevřít oči,ale nedokázal to,bolelo ho celé tělo. Zatočila se mu hlava a on usnul.
ČTEŠ
First pain,first love.
FanfictionPoté,co mu při autonehodě zemřeli rodiče a bratr,se musel přestěhovat z Koree do Ameriky,do Oregonu ke strýci. Tam nastoupil na střední školu jako jiný puberťák. Ovšem,díky své národnosti a špatné angličtině byl terčem posměchu. Myslel si,že se pro...