Znáte takový to.. Néé,ještě 5 minut.. A znovu. Ještě chvilinku. Né,tentokrát poslední minutu a jdu vstávat? Já taky. A díky tomu jsem spala necelých 30 minut a přitom i zaspala do práce. Co je na tom nejhorší? Další vlak mi jel až za 2 hodiny a do práce mi to jeho další hodinu. A z nádraží další půlhodinu. Tudíž jsem zameškala 3 a půl hodiny. Šéf byl nasranej,málem mě vyhodil. Díkybohu se za mě přimluvila kolegyně,který teď dlužím flašku,ale nevadí xDD Šéfík je pěknej idiot. Taky si chodí až ke konci šichty. Počkat,on je to vlastně šéf. Ale ne,že by to tímto incidentem skončilo. Já pak rozlila polévku,vysypala jídlo (podobně jako Hoseok ve For U xD) a srazila se s dveřma,několika lidma a dala jsem vášnivý polibek futrům,polila si obečení,takže jsem musela obsluhovat v civilu. Bože,den na kkt. A navíc mi ujel i další vlak domů. Takže další 3 hodiny čekání něž budu doma. Navíc doma zamčeno,máma nikde,musela jsem lézt půdou domů *feel jako spiderman* Teď ležím v obýváku na gauči,pouštím si ITALOBROTHERS (video nahoře) a jdu psát. A ještě jeden vzkaz. :D
LinnChan máš štěstí. Policie nalezla a ty dále nemusíš postrádat. A já našla svoji energii po 3 šálcích kafe :DA teď konec mých trapných keců a jde se na další díl :D
---------------------------------------------------------
Další ráno bylo hrozné. Oba upocení,upatlaní,ale šťastní. "Půjdeme si dát společnou sprchu?" nabídl mi Jin a já s úsměvem přikývl. Bylo to příjemné být na něj namáčklý nahý. Cítil jsem ho. Cítil jsem ho až moc. Když nás ale z toho nejlepšího vyrušili. Někdo zvonil. A zdálo se,že dost usilovně. Zavrčel jsem,kousl Jina do ucha a šel otevřít v županu.
Ve dveřích stál se zářivým úsměvem Hoseok,Jimin,Kook,RapMon i Suga,který se tvářil provinile. Pozval jsem je dál a šel se převléct. Oni se mezitím poskládali v obýváku a obdivovali naši fotosbírku. Když jsem se zeptal,jestli nechtějí něco k pití,odpovědí mi bylo,že kafe a potom vytáhli i drahé,luxusní červené víno. A nejen jedno. Dokonce 3 láhve. Prý,že to dneska budeme potřebovat.
Jin mi pomohl s kávou a usadili jsme se v obýváku. Pak jsem si uvědomil to víno a donesl 7 sklenek. Postavil před každého z nás jednu a u Sugy jsem se na vteřinu déle kouknul a usmál se. Jeho rty se stočily do půlkruhu na náznak úsměvu.
"Takže,proč tu jsme,popíjíme víno?" začal Jin netrpělivě. Asi to štvala naše vyrušená chvilka. RapMon se poposadil. "Přišli jsme si promluvit ohledně toho incidentu Hyung vs. Yoongi a navíc jsme chtěli vidět vaše hnízdečko" uchechtl se J-Hope. Mé obočí se nadzvedlo. Suga se koukal po obýváku. Kook do něj strčil a Yoongi se nadechl. Já ho ale hned přerušil. "Hele,hoši. Není zapotřebí se o tom bavit. Pro nás oba je to dost citlivý šálek kávy tohle téma a já to ani řešit nebudu. Tátovi se stalo taky,že kolikrát usnul a málem jsme nabourali. A vím,co to mikrospánek je. Trpím tím taky. Hlavně ve škole. Není za co se omlouvat. Není o čem mluvit. Sugovi odpouštím,dál už to neřešme,jo?"
Můj proslov skončil,ale všichni na mě nevěřícně koukali. Suga ze všech nejvíc. "J-já. Taehyung. Já ti děkuju" klekl si přede mne s sklonil hlavu. Zvedl jsem ho za bradu a usmál se. "Myslím to vážně. Takže mě neserte,vemte číše a jdeme oslavit moje zrození ve skupině!" zvedl jsem svou skleničku s vínem,když jsem se zarazil. "Kookie?" usmál jsem se sladce,když jsem ho přerušil v přibližování skla k jeho rtům. "Polož to" nařídil jsem mu a on tak učinil. Víno jsem odnesl a udělal snad tu nejzákeřnější věc,co jsem mohl udělat. Místo vína jsem do skleničky nalil dětské šampáňo s přibližně stejnou barvou jako má víno a podal mu to. Všichni jsme zvedl skleničky a napili se,když se Kook začal šíleně vztekat. "Ty..Ty..Tyyy!!!" křičel a položil skleničku na stolek. Ostatní hned co se děje. Když zjitili,že je to jen dětský šampus začali se smát jak retardi. Kook se pomaloučku zvedal,pak po mě skočil,aniž bych to čekal a já skončil na zemi. Ten malej hazjlík mě začal lochtat! Nedal jsem se a vyskočil na nohy,přehnul si ho přes záda a šel s ním do koupelny,kde jsem ho zavřel do sprchového koutu a zapnul ledovou vodu. Samozřejmě jsem prohledal obsah jeho kapes. Sotva na něj dopadly první kapky studené vody,dostal záchvat pištění a různým skřeků,které nejspíš měly být nadávky na mou osobu.
Smál jsem se jak blbec,do té doby,než jsem si uvědomil,že Kook přestal řvát. A jejda. Stál naproti mě,obličej ve tvaru rozzuřeného býka při španělských hrách a přísahám,že z nosu mu fičela pára,jak byl nasranej.
Se zakvičením jsem se rozeběhl směr zbytek party,aby mě ochránili. Když jsme jim řekl "Pomoc. Kook. Útok. Smrt" nedokázali nic jiného,než mě zabarykádovat kupou polštářů a lehnout si na mě. Mimochodem. Byl to Jiminův nápad. Během chvilinky tu byl i Kook. Seřval kluky,který se dusili smíchem. A já taky. Teda do doby,než mi něčí ruka spočinula na rozkroku. Začal jsem sebou házet jak divoký kůň a zdrhal ven,dokud si to Kook neuvědomí. Vystřelil jsem směr park nadzvukovou rychlostí.
Slyšel jsme už jen Kookův řev a smích kluků,než mi začala být zima. Musel jsme domů. Když jsem přišel,Kook už byl klidný. Teda,aspoň tak vypadal. V jeho obličeji se značil klid,ale jeho tělo říkalo něco jiného. Netrpělivě poklepával nohou.
Když mě spatřil,šel ke mě. Já se jen natiskl na zeď a koukal na tlemící se zbytek. Kook mě objal. A pak mi dal facku. Přitom držel v ruce mobil. Jediný co prohlásil bylo "SMACK CAM" a smál se.
Idiot. Na tvář mi pleskl med,smíchaný s džemem,octem,pěnou na holení a jěště něčím lepkavým. Smrděl jsem jako..vlastně nevím k čemu to připsat. Ale smál jsem se.
Po koupeli,kdy mi Kook furt měnil teplotu vody,jsme se sešli zase v obýváku a tentokrát dali napít i Kookovi.
Bylo už pozdě večer,když jsme vyplenili veškerý alkohol. Nakonec bylo rozhodnuto,že přespí u nás.
Přitulil jsem se k Jinovi a usnul.
------------------------------
Omg -_- dochází mi nápady.
Jinak zase srdceryvně děkuji za 550+ přečtení! :333
Kdo by chtěl,může mě kontaktovat na FB (v profilu) a můžem si napsat. Muhehe
Jdu něco dělat,jinak usnu. Papa :3
#Yin
ČTEŠ
First pain,first love.
FanfictionPoté,co mu při autonehodě zemřeli rodiče a bratr,se musel přestěhovat z Koree do Ameriky,do Oregonu ke strýci. Tam nastoupil na střední školu jako jiný puberťák. Ovšem,díky své národnosti a špatné angličtině byl terčem posměchu. Myslel si,že se pro...