Po včerejšku se mu zdálo,že je v nějakým divným snu. Konečně poznal svýho spolužáka a navíc se do něj i zamiloval. A ke všemu tomu štěstí,neštěstí to je ten kluk,co do něj narazil.
Jsem idiot! Sakra proč?! Aghrr! Vztekal se Tae,když rozlil polévku. "Hej. Mimoni,pohni se,nebo se fakt začnu zlobit" volal na něj od východu z jídelny Jin. Tae se usmál. Miluje,když Jin spěchá. "Jop. Hned jsem tam." zavolal Tae a začal uklízet.
Sotva vyšel jídelny,zastavili ho nějací kluci. "Hej,ty,obludo. Koukej se zpakovat a zalez zpět mezi ty svý rejžožrouty!" řekl jeden z nich a strčil do Taeho. Ten to nevnímal. Už si zvykl. "Do háje,já na tebe mluvím! Nevíš,že se máš koukat do očí,když na tebe někdo mluví?!" chytil ho za rameno ten kluk. Tae ze sebe jeho ruku setřásl,ale v tom ho někdo popadl za hlavu,přikryl mu ústa,aby nemohl kříčet a táhl ho někam pryč. Tae byl v nesnázích,nemohl nic dělat,táhli ho kluci,co měli větší sílu jak on. A v tom..
Tma. Opět ta děsivá tma a Tae se začal klepat strachy. Chladná tma. Nevěděl,co se to najednou děje. Byla mu zima a chtělo se mu spát. Ale nemohl usnout! V týhle tmě ne. Do očí se mu vehnaly slzy a vzpomněl si,na ten den,kdy zemřeli rodiče a bratr. Teď už brečel úplně. Jinie! Jinie kde jsi? Pomoz mi! Křičel v duchu,když si uvědomil,že nemůže vydat ani hlásku. Hlasivky ho zrazovaly. "Pst,co s ním teda uděláme? Ještě je tam ten jeden." říkal nějaký hlas. "Jinie ne!" řekl Tae a ty hlasy opět mluvily "Tak teda Jin se jmenuje. Díky kámo" poplácal ho někdo po rameni a udeřil ho opět do obličeje. Jinie,ne. Prosím,schovej se. Prosím! Tae už nedokázal ovládat své tělo. Usnul.
-------------------
Annyonghaseo^^!
Moc se omlouvám,že je tenhle díl tak krátký. Nějak mi došly nápady,tak jsem stvořila tohle.
Snad se líbí. ^-^
Co myslíte? Stane se něco vážného? Dostanou i Jina?
No,uvidíme v dalším dílu. :3
ČTEŠ
First pain,first love.
FanfictionPoté,co mu při autonehodě zemřeli rodiče a bratr,se musel přestěhovat z Koree do Ameriky,do Oregonu ke strýci. Tam nastoupil na střední školu jako jiný puberťák. Ovšem,díky své národnosti a špatné angličtině byl terčem posměchu. Myslel si,že se pro...