SPECIÁL za 400+ reads!

490 40 3
                                    

Jin se probudil jako první. Přetočil se na bok,aby mohl pozorovat klidně oddychujícího Hyunga. "Broučku,vstávat. Jde se za klukama" pošeptal mu a lehce s ním zatřásl. Nic. Zkusil to znovu. "Ammmm.. Ještě nee" zakňoural Tae a celý se zabalil do deky. Fajn. Jin se zvedl a šel připravit snídani. Jakmile domem provonělo jídlo,slyšel Jin nějaký šum. Během minuty před ním stál Tae v boxerkách a čichal,co to bude dobrýho. 

"Nenažranej,jako vždycky. Na prosím tě" usmál se Jin a dal mu misku s rýží,krabí polévkou a omáčkou. "Děkujuuu" zašvitořil Tae a daroval Jinovi pusu na tvář. "Jojo,jen jez,máme spousty plánů na dnešek" dal mu pohlavek,když hltal,jako kdyby mu to měl někdo sníst. "Nehltej,ještě ti zaskočí a já tě budu muset oživovat" poklepal si na čelo Jin. Tae se na něj kouknul,divně se zakřenil a začal jíst naschvál ještě rychleji. Po chvíli začal dělat,jako že se dusí. Jin se jen usmál,zvedl se a s prázdnou miskou od jídla šel umýt nádobí. Tae kuckal,kašlal,nemohl dýchat. Jin se jen usmíval. Vůbec mu nevadilo,že se tam dusí jeho přítel. Ale Taeho to přestalo bavit,tak se začal chovat normálně. "No vidíš. Neumřel jsi" poškádlil ho Jin a dal mu pusu. "Teď se jdi umýt,budeme uklízet" popostrčil ho směr koupelna. 

Po provedení hygieny se s Jinem vystřídali. Tae šel mezitím do svého starého pokoje vzít zbytek věcí a všechno,co by tam nemělo být. Zarazil se,když našel nějaké desky.

Kim Taehyung

Syn Eun Kim a Kim Jusseok

Taehyungie. Broučku náš. Jestli jsi tohle našel,nejspíš už jsme mrtví. Ani nevíš,jak moc nás to mrzí. Milujeme tě,Hyungie! Víš,maminka byla kdysi u kartářky,která řekla,že umřeme. Ale,ty že přežiješ. A to se stalo skutečností. Maminka tomu věřila tak moc,že se to doopravdy stalo. Ale teď k věci. Někde tady v domě se schovaná taška s důležitou věcí,kterou musíš společně se Seokjinem donést panu HoKwanYoonovi. Ten už bude vědět,co s tím. Nediv se. Karty jsou mocné a maminka viděla celou tvou budoucnost. Proto víme,že tu je i Seokjin. Proto víme,že budeš slavný.

Prosím,zlatíčko. Nikdy na nás nezapomeň. Budeme vždy s tebou. Já,maminka i bratr. Všichni nad tebou budeme držet stráž a chránit tě. Prožil sis toho teď dost. Víme to. Koukáme na tebe ze shora. Drž se Hyungie. Drž se. Čeká tě toho ještě spousta. Ale ty to zvládneš. My to víme!

Teď se znovu loučíme. Držíme pěsti. Ty to vše zvládneš!


Tae četl ten záhadný dopis a vůbec nevnímal to,že na něj Jin mluví. Hlavou se mu honila miliarda myšlenek,otázek a všeho. Jina i všiml,až když mu list papíru vytrhnul z ruky. "Sakra Mimoňi. Jsi hluchej nebo co? A co to je tohle?" Jin byl naštvaný. Ale zmlknul hned,jakmile se dostal ke svému jménu. "Kdo je Ho KwanYoon?" ptal se Tae. Jin jen na sucho polknul. "T-to je manažer mojí skupiny" podíval se na Taeho,který měl zděšení v očích. "A on veděl..?" "Ne,jjne mě poslal do Ameriky za nějaým jeho známým,co mi má pomoct najít novýho člena." Tae se zvednul. "Našel jsi,to je hlavní. Pojď doděláme to a pak mi ukážeš tu tvojí slavnou skupinu" a mrknul na něj. "Fajn,ale dnes tě vezmeme rovnou i vystupovat. Všechno pak vysvětlím. Ale bude se zpívat You're my od Taeyanga" Jin ho obejmul. "Všechno bude v pořádku. Uvidíš." Tae se usmál a začal si pobrukovat You're my. Docela mu to šlo. Občas se k němu přidal i Jin. 

Uklízeli svižně,jen aby to měli hotový. "Jestli se budeš dál takhle předklánět,asi tě tu rovnou ohnu" zašeptal Tae Jinovi,který vykulil oči. "Jsem starší,jsem tvůj HYUNG,takže si nevyskakuj" zlobil se na oko Jin. Tae se jen smál. "Brouku,já jsem taky HYUNG,takž je to 50/5O [fitfy-fifty]" a plácl ho po prdeli. Jin vyjekl a začal Taeho honit po celém baráku. "Počkej,až tě chytím!" utíkal Jin,Tae kousek před ním. "Jen počkej zajíci!" vzpomněl si Jin na pohádku jeho dětských let. "Já nejsem zajíc. Já jsem Mimoň" čertil se Tae a zamknul se na WC. "Fajn,tak teď nedostaneš najíst" zapřel se o dveře Jin a tiše se smál. To ale nevěděl,že je na WC docela velké okno,kterým se dokáže člověk protáhnout. Tae toho využil a za chvíli klepal na domovní dveře domu. Slyšel jen "někdo přišel. Zkus vylézt a zdrhnout a je po tobě!" Pak jen klíče,odemykání a Jinovo překvapený výraz,když před ním stál Tae. Ten se začal smát a vešel. Dál se věnovali uklízení. 

First pain,first love.Kde žijí příběhy. Začni objevovat