Jsme zpět Koreo!

537 50 15
                                    

!!!VAROVÁNÍ-VAROVÁNÍ-VAROVÁNÍ-VAROVÁNÍ!!!

-DÍL JE LEHCE(Dobře,hodně ^-^).. SEXUÁLNĚ NALADĚN,TUDÍŽ JE PRO VYŠŠÍ VĚKOVOU SKUPINU-

Neručím za úchylné sny xD

Oba vystoupili z letadla a protáhli se. Na tvářích se jim objevil úsměv. Jak krásné je být zase doma! Bohužel museli čekat než jim vyjedou kufry,aby si je mohli vzít. "Tak jdeme? Nejdříve očíhneme ten tvůj dům,nakoupíme,najíme se a uvidíme,co dál" usmál Jin,když konečně našli svá zavazadla. "Dobrá,ale dnes toho po mě moc nechtěj" pousmál se unaveně Tae. Chytili si taxi a jeli k Taemu domů. Cestou si povídali o tom,co budou dělat doma. "Mohl bych ti ukázat tu moji skupinu. Pokud,budeš chtít" pohladil Jin Taeho po tváři. "Může být,pokud mi to ukážeš na internetu. Dneska už nikam nejdu" vzdychl Tae a navigoval taxikáře. 

Když zastavili před Taeho domem,Jin se nemohl vynadívat. "To je tvoje?!" vyjekl zděšeně. "No,proč?" Taemu bylo divné,proč je Jin tak rozrušený. "To,to je krásný dům!" kvíknul a objal Taeho. "Co je na něm krásného?" Tae se divil,co je na týhle barabizně krásnýho. "No přeci to,že v něm budu s tebou.." přišel k Taemu,objal ho,rty se otřel Taemu o ucho a svůdným hlasem zašeptal "dělat nechutný věcičky,svádět tě,dovádět tě k šílenství a rozmazlovat si tě" a jemně mu skousl ušní lalůček. Usmál se,když zaslechl Taeův sten. Teď jsi můj Mimoňi. Odtáhl se a s ledovým klidem vzal kufry a vyrazil směr dovnitř. 

Tae si jen povzdechl. Proč mi to sakra dělá? Já se tu snažím z posledních sil,abych po něm neskočil a on mi dělá takový naschvály! Napodobil Jina. Vešel do domu a okamžitě zamířil do svého starého pokoje. Nic se tu nezměnilo. Ale jak se s Jinem domluvili,bude tohle pokoj pro hosty,on s Jinem budou spát v ložnici rodičů. Jako manželé. Ale uklízet se bude až zítra,teď už ne. "Jinie~ Kde jsi?" volal Tae. Jin někam zmizel. "Ano Hyungie? Jsem v kuchyni. Co potřebuješ?" ozval se Jinovo hlas. Seděl opravdu v kuchyni a prohlížel si nějaký lístek. "Ale jen-" Jin ho přerušil. "Hele,Hyungie? Mohl by jsi prosím dojít do restaurace a donést něco k jídlu? Já zatím připravím postel." Otočil se na Taeho s prosebným výrazem. "Tak fajn. Za chvilku jsem zpět. Máš nějaký extra přání?" Zahoukal od dveří Tae. "Ne,je to na tobě,ale něco dobrého" křiknul Jin. 

Sotva se zabouchly dveře. Zvedl se,chvilku počkal,pak vyběhl i on a běžel k nejbližšímu květinářství. Koupil pár růží a snažil se zbavit prodavačky a jejím kecům,jestli je to pro přítelkyni. Odsekl jednoduchým "Ne,je to pro mého kluka,chci ho překvapit" a nevšímal si toho přiblblýmu ksichtu tý ženský. Rychle zaplatil a okamžitě zase běžel domů,kde po cestě ještě zašel koupit nějaký bublinky (sekt). Uff,Tae tu ještě není. Jin natrhal okvětní lístky z růží a naházel je jakoby cestičku směrem do koupelny,kde napustil vodu s bublinkami do vany,kde pěnu poté posypal okvětními lístky zbytku růží a na okraj vany aromatické svíčky. "Snad se mu to bude líbit" mumlal si pro sebe Jin. Ještě zapnul píseň "Love is not over" (nahoře k puštění)

Od dveří se ozval Taeův hlas jak vyjekl překvapením. "Jinie?! Co to má být?! To..To je krásný!!" Jin se usmál. Líbí se mu to.. "Jinie? Kde jsi? Sakra,já toho kluka zabiju" brumlal si Tae pod vousy. Jin se mezitím rychle vysvlékl a vlezl si do vany. Aaaaaiischh. Je to moc horkýý! Ne,to vydržíš. Vydržíš! Do ruky vzal zbylou růži,co byla celá,nachystal skleničky se sektem a čekal. 

Dveře od koupelny se začaly pomaličku otevírat. Tae nakoukl a pak rychle zalezl. Asi se styděl. Pak asi sebral odvahu a otevřel dveře. V jeho tváři se značil obrovský údiv. "J-jak jsi to za tu chvilku stihl?" Jin se jen usmál. "Budeš tu stát,nebo jdeš za mnou?" a rukou pokynul,aby si odložil věci. Tae zrudnul. Jin se otočil,aby mu dal aspoň částečné soukromí. Když slyšel šplouchání vody,zase se otočil a koukal na Taeovu nahou hruď,která se prudce zvedala,jak mu bušilo srdce. Podal mu skleničku se sektem. "Na nás lásko" a přiťukli si. "Na nás" souhlasil Tae a napil se. Povídali si dlouhé minuty. Bavili se. Smáli. 

First pain,first love.Kde žijí příběhy. Začni objevovat