Poté,co se dostal v té obrovské vile do svého pokoje,nemohl se odtrhnout od toho množství věcí co miloval. Celý pokoj v zelené barvě! Tolik knih. Nemohl uvěřit tomu,co viděl. Strýček si o něm musel asi hodně zjistit. No,ještě aby ne. Je to důležitý člověk,může zjistit cokoliv. Prohlédl šatnu,která navazovala na pokoj. Tolik místa a on sebou měl jen jeden kufr. Musím se zeptat Alexe na módu v Americe,abych věděl,jak se obléct a aspoň nějak zapadl. Kouknul se na mobil z roku kámen,další SMS. 'Snad se ti tam líbí hyung! Stýská se nám po tobě!' Byla to zpráva od přátel z Koree. Tolik se snažil chovat normálně,že na ně dočista zapomněl. Rychle napsal odpověď,i když věděl,že mu to zrujnuje kredit. 'Děkuju lidi! Jste úžasní! Ani nevíte,jak moc mi chybíte! Je to tu jako pustina,bez vás není zábava! Pozdravujte ve škole. A nedělejte kraviny. Jinak se Váš hyung dostaví a bude průser! xD' usmál se. Aspoň někdo se o něj stará. Jak moc ty lidi miluje. Rychle si vybalil a přemýšlel,jak má Alexovi říct,aby s ním šel nakupovat věci,co se tu nosí. Ale moc dlouho nemusel. Alex se přiřítil do jeho pokoje "Čau Tae,zítra budu celý den s vámi a mám dovoleno si tě po tom všem zařizování ukrást a vytáhnout tě ven. Za prvé-potřebuješ nový hadry. Za druhé - Tvůj mobil je taky dost zastaralý a pořídíme ti nové číslo a k němu paušál,aby jsi nám a přátelům mohl v klidu psát a nestaral se o kredit. Jasný? A vůbec,kolik ti je? Mě je 18,tobě odhaduju taky tak. táta nám toho moc nechtěl říct,jen-" "Kluci okamžitě dolů,jde se večeřet!" říkala za nimi Lilith. 'Krooouugh..' ozval se Tae-ův žaludek. "My musíš mít asi hlad,co? Tak to pohni,než nám to ti dva nenažranci sežerou!" Smál se Alex. Byl tak v pohodě,že si Tae připadal jako doma.
'Krooouugh..' ozvalo se znovu a Tae následoval Alexe co prostorné jídelny s kuchyní,kde vonělo jídlo. Nedokázal určit název tý dobroty,ale začaly se mu sbíhat sliny. Až teď si uvědomil,že od začátku cesty nic nejedl. "Ma-Lilith.. Co to je za jídlo?" v rozpacích se usmál, už jí dokonce málem řekl mami! "Je to domácí grilovaný steak a salát. Máš hlad?" usmála se,nejspíš si toho nevšimla,nebo dělala,jako že o tom neví. "Dobře. Nechcete s něčím pomoci? Doma jsem byl zvyklý matce pomoct s jídlem nebo úklidem." červenal se,nevěděl,co jiného říct. "Néé to je dobrý,u nás uklízí ten,kdo přijde poslední k jídlu a jak tak koukám dnes to bude Charlie. A mimochodem.. Tykej mi,jsem teď tvá náhradní matka." usmála se a donesla mísu se salátem do jídelny,kde už seděli všichni kromě strýčka. "Dobrou chuť" usmál se Tae a počkal na Lilith než začne jíst.
Po jídle nakonec stejně Charliemu pomohl s úklidem a rozhodl se jít spát. Byl zvědavý na zítřek a na to,co má Alex připravenýho. Usnul docela rychle,ale zdály se mu noční můry. Zase měl před očima ten náraz. Ale jakoby z pohledu třetí osoby. Bylo to hrozné. Probudil se uprostřed noci s pláčem. Šel se do koupelny vysprchovat,aby se uklidnil. Když mu horké kapky padaly na tělo. Bylo to uklidňující. Ale vzpomněl si na den,kdy mu bratr vlezl do sprchy s nějakou dívkou. Vůbec si ti dva nevšimli,že tam Tae je. Prostě a jednoduše se začali vysvlékat. Tae se tak lekl,že strhl závěs a stál tam před bratrem a tou dívkou úplně nahý. Teda. Ta dívka na sobě měla už jen spodní prádlo a bratr boxerky. Nevěděl co dřív dělat a tak na sebe natáhl sprchový závěs a začal se omlouvat. Dívka byla vcelku vyplašená a tak začala sbírat své svršky a oblékat se. Bratr tam jen stál,zjevně opilý,objal Taeho a do ucha mu zašeptal "Heyaaa~ What's upp brácha?! Docela kočka ne? Keke~" a spadl mu k nohám. Měl dost. Tak dívku doprovodil ke dveřím a bratra uložil. Bylo to trapné až vtipné. Tae se usmál. Cítil se líp. Po sprše si opět lehl do postele a usnul. Už se mu nezdálo o ničem dokud nezazvonil budík.
"TaeTae!! Vztávat! Jde se na to! Pojď ty novej Američane!" slyšel z dálky Alexe. Nee.. Nikam nejdu. Ještě chvíli.. Ale,počkat. Škola. Výlet. Nakupování. Sakra. Já zaspal! Tae byl oblečený dřív,než si kdy myslel,že dokáže. Vždyť tohle je jeho důležitý den. "Už jduuuu!!" Tae se těšil,i když nevěděl na co.
ČTEŠ
First pain,first love.
FanfictionPoté,co mu při autonehodě zemřeli rodiče a bratr,se musel přestěhovat z Koree do Ameriky,do Oregonu ke strýci. Tam nastoupil na střední školu jako jiný puberťák. Ovšem,díky své národnosti a špatné angličtině byl terčem posměchu. Myslel si,že se pro...