Bölüm 1

15.2K 1K 267
                                    

Baekhyun saat 6'ya kurduğu alarmı kapatarak kalktı ve banyoya ilerledi. Bugün bahçesine ektiği sebze ve meyvelerin sulanma günüydü.

*

Baekhyun bahçe işine Min'e hamileyken merak salmış ve neredeyse bütün meyve sebzelerden ekmiş Min'e aşerdiği zaman olanları koparıp yemişti. Bir süre sonra parası yetmeyince fazladan çıkan ürünleri satmaya başlamıştı. Organik olduğu için insanlar sürekli buradaydı. Çok iyi olmasada ikisine yetecek kadar para kazanıyordu ve Baekhyun bunun için şükrediyordu. Bazılarına nispeten o bütün hayatını kendi yaratmıştı ve ailesinin yardımı olmadan oğlunu dünyaya getirmişti.

Bunları düşünmenin yararı olmadığını bildiği için vazgeçti ve yürümeye devam etti. Sonuçta onlar da olan herşey gibi eskide kalmıştı.

Min'e ayırdığı alanı geçti çünkü orada sadece çilek ve kara dut ekiliydi. Min ikisini çok sevdiği için babası ona özel küçük bir alan oluşturmuştu.

Baekhyun güneş gelmeden önce sulanacak meyve sebzeleri sulamış ve bahçedeki eşyaları az da olsa düzene koymuş ve ardından duşa girmişti.

O mutluydu. Şehirden uzak 4 odalı bir evde oğluyla yaşıyordu. Min seneye kreşe başlayacağı için Baekhyun şimdiden endişelenmeye başlamıştı. Oğlu orada ne yapacaktı daha doğrusu Baekhyun onsuz burada ne yapacaktı. O kesinlikle oğlunu özleyecekti.

*

Chanyeol feci bir baş ağrısı ile uyandı. Dün neler olduğunu her zamanki gibi bilmiyordu. Saat 10.00'du ve Chanyeol bugün pazar olduğu için biraz daha uyumak istedi ama yanında ki bedenden çıkan mırıldanma ona engel olmuştu. Chanyeol yan tarafa döndü ve karşı takımın oyuncusunu görünce küçük çaplı bir kriz geçirmiş ardından ondan geçen maçta kaybetmelerine neden olduğu için intikam almak istemişti.

-"Chanyeol?" Adam yatakta gerinerek söyledi. Fazla rahat davranıyordu.

+"Günaydın." Chanyeol dünün aksine nazik davranmaya çalıştı çünkü dün baya sert geçmişti. Chanyeol adamın haline acıyordu.

-"Kahvaltı hazırladın mı?"

Adam kollarını onun beline doladığında şok oldu. Bir geceydi altı üstü değil mi? Neden yeni evliler gibi davranıyordu ki?

+"Pardon ama gitsen iyi olur. Biz evlenmedik sadece basit bir geceydi."

-"Seni göt."

Adam onun yüzüne attığı tokattan sonra yataktan kalkmış ve topallayarak üzerini giydikten sonra gitmişti.

Chanyeol gülümsedi çünkü o tokat sadece basit bir şekilde canını yaksada fazla önemsemezdi. Sonuçta dün 8 roundluk seksten sonra asıl acınacak halde olan oydu.

Kalktı ve yüzünü özellikle de yanan yanağını yıkadıktan sonra hiçbirşey olmamış gibi aşağı indi. Onun hayatı böyleydi. Karşı takımdan yatmadığı sadece menejer kalmıştı ve şimdiki hedef eğer biraz yaşlı olmasa oydu. Takımın kaslı ve uzun adamları kesinlikle Chanyeol'un tarzıydı.

-"Seni piç."

Menajer aşağıdan bağırırken Chanyeol gülümsedi.

+"Menajer hyung. Bakıyorum da çok mutlusun."

Chanyeol alayla sırıtsa bile aslında ondan korkuyordu. Merdivenden yukarı doğru koşmak istedi ama menajerin bakışları kesinlikle bunu yaparsa onu parçalara ayıracak gibi tehdit ediyordu.

-"Sen...? Tanrım senin yüzünden sinir hastası oldum.. Ahhh Chanyeol. Daha yeni çıkan karşı takımın kalecisi değil miydi?"

Adam saçlarını çekiştirerek söyledi. Chanyeol'un menajeri olduğundan beri sinir ve tansiyon hapları kullanıyordu. Chanyeol'un kesinlikle bencil piçin tekiydi.

That NightHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin