31. Bölüm

10.4K 650 314
                                    

Luhan ayakta zar zor duran bedenini hastane kapısına bıraktığında Chanyeol ve See Ra ona yardım ederek içeri taşıdı. Sehun'un kaza haberinden sonra bayılmaması büyük bir anormallikti. "Luhan dayan!" Chanyeol'un sesi ona biraz güç verdiğinde arkadan gelen kalın bir ses duyuldu. "Hasta ex oldu. Ölüm saati 21. 45" Luhan daha fazla dayanamadan arkasını döndüğünde doktor ve hemşirelerin bir hastanın üstünü kapattığıni gördüler....Üstelik o kişi kahverengi saçlı ve uzun boylu biriydi..... Gözleri yavaş yavaş kararırken Luhan daha fazla görmek için çabalıyor ve bir yerlere tutunmak için destek arıyordu...Kendini soğuk zemine bıraktığınsa gözünden akan yaş beyaz zemine yayıldı.

"S-sehun...."

*

Gözlerinin üzerindeki tonlarca ağırlık bir müddetten sonra kalktığında Luhan başında ki acıyla inledi. "Kendine geliyor" İnce bir erkek sesi -bu muhtemelen Baekhyun'du- kulaklarına dolduğunda hastane odası olduğunu düşündüğü odayı inceledi. "Neler oluyor? Neden buradayım?" Düşününce aklına dolan anılar ve hastanın üzeri örtülürken kahverengi saçlı çocuk aklına gelince gözleri dolarak ayaklanmaya çalıştı.... Sehun? Doğum günü? Luhan ona bağırdığını da hatırlayınca kayışlar kopmuş ve ayaklandığı anda yere kapaklanmıştı. Chanyeol hemen gelip onun yanına çöktüğünde Luhan çığlık atarak korkutucu bir şekilde ağlamaya başladı.... Bu dışarıdan görünen bir yas feryadıydı.....

-"Luhan? Sorun ne? "

Luhan ağlamaya devam ederken kapının açıldığını ve ona yaklaşan uzun bedeni görmemiş ve haykırarak Chanyeol'un kucağında ağlıyordu.

+"Luhan? '

Luhan'ı haykırışlarından koparan hülyalı ses dolmasına neden oldu. Sehun?

-"S-sen......Öldün"

+"Ne!"

Sehun bağırdığında Luhan gözlerini kapatıp Sehun'un yüzüne dokunmaya başladı. Elinin altında ki pürüzsüz yumuşak ten gerçekti. "Luhan gözlerini aç ben buradayım."

Sehun onun kollarını tutup sarstığında Luhan şaşkınlıkla gözlerini açtı ve Sehun'a sıkıca sarıldı. Bu nasıl ölmekti? Onu hissediyordu.

-"Buradasın.....Y-yaşıyorsun"

Hala tereddütle sorduğunda etraftan gelen kıkırtılar ile kafasını kaldırdı....O yaşıyordu....İçeride ki doktoru bile umursamadan hırsla Sehun'un dudaklarına yapıştığında bu sefer susmuşlardı. Luhan hırsla ve hızlıca Sehun'un dudaklarını koparacakmış gibi ısırıyor ve öpüyordu. Sehun kendisini geri çekip inlediğinde Luhan sebebine baktı. Sehun'un kolu omzundan itibaren alçıya alınmıştı. Luhan korkuyla elini onun omzuna koydu. Sanki biraz önce vahşice öpen o değilmiş gibi.

+"Tanrı aşkına....Öldüğümü nereden çıkardın?"

-"B-ben.....Doktorlar..."

Luhan sustu. Kimse ona Sehun'un öldüğünü söylememişti ki? O.... O sadece onu kaybettiği düşüncesi ile bu hale gelmişti.

-"Kaza geçirmiştin!"

+"Kaza geçirmedim....Yolda kaza olmuştu ve ben görmediğim için aniden durunca omzum direksiyona çarptı"

That NightHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin