Luhan Sehun onların birlikte yaşadığı eve geldiklerinde kapıyı açtı. Luhan ona bir yedek anahtar vermişti ve Sehun onun güveninin kazandığı için memnundu...
-"Luhan?"
Evin içine girip bağırdığında etrafta ses seda çıkmaması tuhaftı. Çünkü Luhan'ın hiçbiryere ayrılmadan evde dinlenmesi gerekiyordu. Yaklaşık 1 aydır beraberlerdi ve ev alışverişi dışında ikiside dışarı çıkmamıştı.
-"Luhan evde misin?"
Yeniden ses yoktu ve Sehun endişelenmeye başlamıştı...Cebinde ki telefonu çıkarıp Luhan'ı aradığında telefon çalıyor ama karşı taraftan cevap gelmiyordu...Sehun hırkasını asıp odalara baktıktan sonra yeniden aradı...Cevap olmadığından mesaja yöneldi.
Luhan neredesin? Telefonunu aç...
*
Yaklaşık bir saat sonra Sehun uzandığı koltuktan kapının sesi ile kalktı.
-"Luh--"
Gülüşme sesler evi doldurduğunda Sehun şaşırtmıştı. Luhan dışında gelen gülüşmeler vardı ve uzun olan kim olduğunu merak ediyordu.
="Lu bunları salona mı bırakayım?"
Genç bir çocuk elinde ki poşetlerle içeri girdiğinde Sehun ona baktı...Tahminen 20-22 yaşlarında falandı. Ayrıca Sehun ona Lu diyecek kadar samimi olup olmadıklarını merak ediyordu.
="Oh selam"
Çocuk onu düz bir suratla söylediğinde Sehunda başıyla selam verdi Luhan'ın nerede olduğunu hala merak ediyordu.
+"Tae An-ah....Oh...burada mıydın?...Sehun?"
Luhan Tae An'ı aradığı salonda Sehun'u görünce şaşırtmıştı.
-"Luhan neredeydin?"
Sehun onuna yanına yaklaşırken Luhan düz bir suratla ona baktı.
+"Alışverişteydik"
Luhan Tae An'ı mutfağa çekiştirirken Sehun sanki ihanet edilmiş gibi duruyordu. Luhan'a haber vermeden gittiği için pişmandı ama olan olmuştu ve Luhan'ın ona kırıldığı belliydi....
Luhan ve Tae An mutfakta yemek yapıp birbirleri ile şakalaşırken Sehun çocukla tanışmadığının daha yeni farkına varabilmişti. Belli ki Luhan onu tanıştırmaya gerek duymamıştı.
+"Yah....ha-hayır...Acıyor.. Isırma.....Hahhahaha"
Sehun Luhan'ın sesleri üzerine mutfağa koştuğunda Tae An'ı Luhan'ın yanağını ısırırken görmüştü. Kalbi neden göğüs kafesini sıkıyor yada karnı neden kasılıyorsa bilmiyordu ama kesinlikle bu iyiye işaret değildi...İkisi gülüşürken Sehun sadece onun minik ağzına odaklanmıştı. Şu anda Tae An'ın yerinde olmayı o kadar isterdi ki... Bu kelimelere bile sığmazdı.
="Ohh Sehun-sshi açsan sende bize katılabilirsin"
Tae An bu sefer gayet sıcak bir şekilde konuştuğunda Sehun ismini nereden bildiğini merak etmişti ama bundan faha önemlisi Luhan birkez bile ona bakmamıştı. Doktorun onu yanlız bırakılmaması gerektiğini söylemişti ama acil bir işi olmasa onu kesinlikle bırakmazdı ki...
-"Hayır teşekkür ederim..."
Sehun birkaç dakika daha Luhan'ın ona bakması umuduyla orada durmuş kısa olan ona bakmayınca içeri geçmişti...Derin bir of çekerek ellerinde makarna tabaklarıyla ve birbirleri ile gülüşürek yanlarından geçen ikiliye baktı. Luhan çekmeceden çıkardığı anahtar ile çamaşır balkonunu açtı...Sokağa bakan küçücük çamaşır balkonuna ikisi sıkışarak oturdular....Bu onların en sevdiği alışkanlıktı. O küçücük balkonda birbirleri ile yapış yapış şekilde yemek yerlerdi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
That Night
Fanfic*O GECE* HİSSEDİŞ SEVİŞME İLE BAŞLADI Baekhyun, o gece kafa dağıtmaya gittiği barda, dünyaca ünlü futbol takımı olan Black Monster'ın ünlü oyuncusu Park Chanyeol ile birlikte olduğunda hamile kalacağını nereden bilebilirdi ki? * -"Appa o ada...