Baekhyun uyandığında -daha doğrusu iki saatlik uykusundan uyandığında- oğlunu yatakta göremediği için korkmuştu. Yoksa Chanyeol onu şimdiden götürmüş müydü? Baekhyun korkuyla banyoya ve tuvalete bakıp aşağı indiğinde oğlunun ve annesinin mutfakta neşeyle şarkı söyleyip kahvaltı hazırladıklarını gördü. Babası ise masada oturmuş onları izlerken gülümsüyordu.
Baekhyun şimdilik rahat bir nefes alıp mutfağa girdiğinde Baek Han hemen eski ifadesiz yüzüne geri dönmüştü.
-"Günaydın appa~"
Min neşeyle şakıyıp ona gülümsedi.
+"Günaydın tatlım...Yüzünü yıkadın mı? "
Min başını sallayıp anneannesi ile yaptığı işe geri döndüğünde Baekhyun mecburen babasının oturduğu masaya oturmuştu. Birkaç dakika onları izledikten sonra cebinde titreşen telefonu ile mutfaktan ayrıldı.
-"Alo!"
+"O hazır mı? "
Chanyeol'un sesi ahizede duyulurken Baekhyun küfür etti.
-"Onunda daha konuşmadım. Birkaç gün zaman ver bana"
+"Ne? Hahhaha güldürme beni....Onu bugün alacağım"
Chanyeol sinirle ve teker teker söylediğinde Baekhyun yumruklarını sıktı.
-"Chanyeol sadece b---"
+"Sana onu bugün alacağım dedim. Onu hazırla....Sana tek bir iyilik yapacağım....Şimdi değil akşam gelip onu alacağım...Yanlış birşey yapmaya kalkışma Baekhyun"
Chanyeol telefonu kapattığında Baekhyun omzuna dokunan ile yerinden sıçradı.
+"İyi misin?"
Babası endişe ile sorduğunda Baekhyun ona sıkıca sarılıp güç almak istedi...Ama bunu yapamazdı. Annesine dediği gibi tek başına halletmeliydi.
-"İyiyim"
Sade bir ses tonuyla söyledi ve akşama kadar oğluyla vakit geçirebilmek ona uygun bir zamanda söylemek için içeriye girdi.
*
Baekhyun resmi bir şekilde annesine ve babasına teşekkür edip Min'i de alarak eve dönmek üzere yola çıkmışlardı. Ne yapacağını ona artık Chanyeol ile kalacağını nasıl söyleyecekti.
-"Appa"
+"Efendim bebeğim"
Min koltuğunda önde kayarak elindeki balık figürlü anahtarı gösterdi. "Bunu bana anneannemin yanında ki ahjussi verdi"
Min dedesinden bahsediyordu.
+"Çok güzel...Ona teşekkür ettin mi"
-"Evet o da bana asıl ben sana teşekkür ederim dedi"
Baekhyun şaşırtmıştı. Babasının Min'i sevmediğini düşünüyordu...
+"Neden? Sende ona mı hediye verdin?"
-"Hayır....Sadece teşekkür etti ve senin yaptığını gibi saçlarımı öptü"
Baekhyun daha fazla ne kadar şaşıracağını bilmiyordu. Sanırım babası gerçekten de pişmandı.
*
-"Min? Yanına gelebilir miyim?"
Baekhyun oğlunun odasının kapısında o oyuncakları ile oynarken sordu. Küçük çocuk kafasını salladı ve yerinden kalkarak yatağına oturdu. Baekhyun da onun yatağına oturarak oğlunun minik elini avuçladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
That Night
Fanfiction*O GECE* HİSSEDİŞ SEVİŞME İLE BAŞLADI Baekhyun, o gece kafa dağıtmaya gittiği barda, dünyaca ünlü futbol takımı olan Black Monster'ın ünlü oyuncusu Park Chanyeol ile birlikte olduğunda hamile kalacağını nereden bilebilirdi ki? * -"Appa o ada...