Medya plz :* ♡
-"B-ben...."
Baekhyun Chanyeol'un dedikleriyle şok içerisinde geri çekildiğinde kekeledi. Chanyeol ile yeniden olmak istiyordu. Ama.... aması yoktu işte...
+"Sshhh Baek. Yapmak zorunda değilsin bunu biliyorsun değil mi?"
Chanyeol küçüğün onu istemediğini sanıp hayal kırıklığı ile konuştu.
-"İstiyorum"
Baekhyun başını sallayıp Chanyeol'un boynuna gömdüğünde Chanyeol nazik ve duygu dolu bir şekilde gülümseyip elleriyle küçüğün saçlarını yatıştırdı.
+"Eminsin değil mi?"
-"Birbirimizi seviyoruz ve birlikte o-olmamız normal değil mi?'
Baekhyun tereddütle sorduğunda Chanyeol gülmemek için kendini zor tuttu. Baekhyun aklı sıra Chanyeol'un ağzından seni seviyorum ve birlikte olmamız gayet normal birşey gibisinden yatıştırıcı şeyler söylemesini bekliyordu. Tamam birlikte olmaya can attığı Baekhyun varken çocuk gibi heyecanla bekleyen Baekhyun daha da seksiydi uzun olan için.
+"Hmm sanırım normal... "
-"C-Chanyeol....Ama..."
+"Yah! Min bile böyle şeylere kanmazken neden herşeye inanıyorsun"
Baekhyun onun omzuna vurup onun kucağından kalktığında Chanyeol gülümsedi ve yatağa emekleyen Baekhyun'u baldırlarından tuttuğu gibi geri bacakları üzerine oturttu.
-"Yah! Bırak beni.... Bana çocuk dedin"
+"Aigoo benim bebeğim sinirlenmiş mi?"
-"CHANYEOL! "
+"Hahaha Baek...."
Baekhyun birden oturduğu bacakların üzerinde zıplayıp Chanyeol'un tam penisi üzerine oturduğunda uzun olanın gözleri ile ağzı aynı orantıyla açılmış ve Baekhyun'a bakıyordu.
-"Ne kadar olgun olduğumu sana kanıtlama mı ister misin Park Chanyeol"
Chanyeol başını salladığında Baekhyun biraz daha sürtünerek Chanyeol'un dudaklarını eğildi. Öpücük derinleşirken Chanyeol kısa olanı belinden tutup kendine bastırdıktan sonra yatağa yatırdı.
+"Tanrım.....Baek"
Chanyeol hemen tek hamlede kendi tişörtünü ardından kısa çocuğun üstünü çıkardı. Baekhyun heyecanla inen göğsü Chanyeol'un önündeydi ve açıkçası bu manzara ağız sulandırıcıydı... Chanyeol hemen kendi üyesini pantolon üzerinden okşadı ve dilini Baekhyun'un göğüs arasında gezdirdi.
-"Iaghh~"
Küçük olan kendini biraz kaldırdığında Chanyeol patlama aşamasına gelmeden hemen fermuarını çözüp pantolonunu ardından da Baekhyun dar pantolonunu indirdi. "Şu dar pantolonu bir daha bacağında görmeyeceğim"
+"Kıskançlığın sırası d-değil Chanyeol'
Baekhyun nefes nefese konuşurken Chanyeol onun güzel bacaklarını gözleriyle yiyip bitiriyordu. Baekhyun'un ıslanmış boxeri üzerinden üyesini biraz çekiştirirdi ve kendi zonklayan üyesini biraz önce salyası ile kapladığı Baekhyun'un göğsüne sürttü. ""O-ohh.... E-evet...."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
That Night
Fanfiction*O GECE* HİSSEDİŞ SEVİŞME İLE BAŞLADI Baekhyun, o gece kafa dağıtmaya gittiği barda, dünyaca ünlü futbol takımı olan Black Monster'ın ünlü oyuncusu Park Chanyeol ile birlikte olduğunda hamile kalacağını nereden bilebilirdi ki? * -"Appa o ada...