Özel Bölüm ♧1/2♧

12.1K 570 245
                                    

-"Evet sayın seyirciler IceC kupaya gidiyor gibi görünüyor.... 9 numarada Jackson var....Bu da ne???! Top Chanyeol'un pençeleri arasına geçti" Sunucu heyecan ve şaşkınlıkla oturduğu protokol yerinden maçı canlı yayına aktarırken bağırdı. "EVET.....2017 K-Rugby şampiyonası Black Monster'a gidiyor.....Park Chanyeol takımı kurtardı gibi görünüyor...Tebrikler Park Chanyeol.... Her zamanki gibi muhteşemsin...." Adam mikrofona doğru bağırdığında tribün Chanyeol'un ismini bağırarak tezahüratlarda bulunuyordu.

"Mükemmel bir kurtarışla Park Chanyeol yeniden saha kralının kim olduğunu gösterdi gibi....."

Adam konuşmaya devam ederken Baekhyun oturduğu VIP koltuklardan kucağındaki Chan Hyun ile koşarak kendisine doğru gelen eşini karşılamak için sahaya girdi. Min en önce koşup babasını kucağına atladı.

"Baba süperdin"

Min babasını kutlarken Chanyeol onun saçlarını öptü ve onu sırtına alarak eşinin yanına gitti. İzleyicilerin hepsi tezahüratları bağırarak ortaya döktüğünde Chanyeol takım ile kutlamayı şimdilik erteledi ve arkasında duran takım arkadaşlarına el işareti ile süper olduklarını belli ederek geri döndü.

-"Sen kazandın Chanyeol...."

+"Sayenizde bebeğim. Sizin için..."

Chanyeol başını sallayıp onu kendine çekip soğuk havada kendi sıcak havasını eşiyle paylaşırken kucağında ki Chan Hyun huysuzca babasının tişörtünü çekiştirdi. "Appayı paylaşmayı sevmiyor musun sen? "

Chanyeol Min'i tek eliyle desteklerken Baekhyun'un da desteği ile 1 yaşında ki oğlunu kucağına aldı.

+"Baba kazandı Chan Hyun"

Chanyeol heyecanla söylediğinde küçük çocuk uykulu gözlerini kırpıştırdı. "Bab-bah"

Chanyeol onun da alnını öperek Baekhyun'un elini tutup onları kendisiyle sahadan çıkardı.

*

Herşey yolunda gidiyordu... Klişe olacak ama evet öyleydi. İkili evlendikten sonra iki haftalık bir Paris balayından dönmüşlerdi. İki hafta boyunca gezmişler birlikte eğlenmişlerdi.... Geri döndüklerinde Baekhyun üniveristesinin dondurduğu iki senesini zar zor bitirerek Bay Park'ın şirketinde çalışıyordu. Chanyeol her ne kadar bunu onaylamasada Baekhyun yükü sadece paylaşmak istiyordu.... Min anasınıfına başlamış Chan Hyun ise herşeye daha erkenden adapte olmak için okul öncesi kreşlerden birine gidiyordu. Chanyeol ara sıra eyaletler arası maç olduğunda eğer Baekhyun da uugunsa onuda götürüyor yoksa gün boyu gittiği yerde Baekhyun ile görüntülü konuşuyor ve oğullarının tatlı tartışmalarıni izliyordu.

*

Chanyeol yorgunca eve geldiğinde ilk başta sıcak bir duş alıp büyük yatağa girdi. Chan Hyun appasının boyun girintisine kafasını koymuş tatlı homurtular ile uyurken Min ise babasının tarafında sere serpile yatıyordu. "Seni özlediler....Ayrıca bende özledim" Baekhyun uykuyla mırıldandığında Chanyeol gülümsedi ve onun tarafina gidip yatağın kenarında çökerek Baekhyun'un dudaklarına kendi dudakları arasına aldı. Yorgundu ama ailesine duyduğu özlem bunu engelliyordu.... Chanyeol geri çekilip oğullarının da başını öptükten sonra Min'i kucağına çekerek güzel bir uyku için eliyle eşinin yanağını okşadı. "İyi uykular bebeğim "

"Sanada Chennie"

*


-"Luhan!! Hadi kalk bebeğim"

That NightHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin