-"Ne demek bilmiyorum Chanyeol"
Menajer gür sesiyle bağırdığında Chanyeol kulaklarını kapattı. Menajer bu sesle kesinlikle opera sanatçısı olmalıydı.
-"Bunun ne demek olduğunu biliyor musun? Green Bay Packers. Anlamazsın diye söylüyorum. Asya-Avrupa'nın şampiyon takımı.... Ve sen gelen transfer anlaşması için bilmiyorum diyorsun öyle mi?"
+"Hyung kızacaksın ama sen böyle yapınca kararım değişmeyecek.... Düşünmeme izin ver...."
-"Düşüncelerini siktirme Chanyeol. Kafanı karıştıranları siktir et ve evet de"
Chanyeol başını kanepenin baş kısmına koyup gözlerini kapattı. Menajerin söyledikleri onun kulaklarına ulaşmadan dönerken o Baekhyun ve oğlunu düşünüyordu. Onları yeniden arkada bırakamazdı değil mi? Belkide bu Chanyeol'un vicdanını rahatlatma yöntemiydi.
*
Chanyeol eve geldiğinde kesinlikle elindeki bavulla ayağını sinirle yere vuran annesini görmeyi beklemiyordu. Tamam annesi onun hemen eve gelmesi için mesaj atmıştı ama böyle karşılaşmayı beklemiyordu.
-"Anne? "
+"Sonunda Park Chanyeol"
Chanyeol annesini kısa ve soğuk bir kucak verip şifreyi girdikten sonra annesinin bavulunu alarak içeri geçti.
-"Yolculuğun nasıldı? "Chanyeol nezaket gereği sormayı akıl ettiğinde annesi alayla gülümsedi ve koltuklardan birine oturup bacak bacak üstüne attı.
+"Senin haberlerin yüzünden harap olan sinirlerim dışında uçuşum gayet iyiydi oğlum."
-"Anne bak...."
+"Bunu senden öğrenmem gerekmiyor muydu Chanyeol. En azından bilseydim babana açıklama yapabilirdim"
-"Üzgünüm"
Chanyeol başını eğdi. Gerçekten de üzgündü. Annesinin böyle sinirleneceğini tahmin etmiyordu ve muhtemelen babasınıda sakinleştirmişti de. Bunun içinde olsa minnettardı.
+"Üzgün mü? Bu kadar şeyden sonra sadece üzgünüm mü Chanyeol? Ciddi misin?"
-"Ne demeliyim?"
+"Açıklama yap. Mümkünse mantıklı bir açıklama"
Annesinin bu bencil ve fevri davranışları Chanyeol'un sinirlerini gerçekten de zorluyordu. Onlar sadece insanlar ne der felsefesi ile yaşayan kişilerdi ve Chanyeol biraz da olsa annesi ve babasının insanlar yerine kendisini umursamalarını isterdi.
-"Anne özür dilerim ama sizden bağımsız yaşıyorum. Paramı kendim kazanıyorum ve bu evi tüm emeğimle ben aldım. Biliyorum bana destek olmak istediniz ve ben bunun için minnettarım ama sadece doğum günümde arayan bir anne için fazla endişeli ve telaşlı değil misin?"
Chanyeol dolan gözleri ile annesine baktığında Bayan Park ağlayıp yıllardır oğluna yaptıkları için özür dilemek istesede gururu ve cemiyet hayatında ortaya çıkan egosu kesinlikle bunun önüne geçiyordu.
+"B-bu fazla olmadı mı sencede?"
-"Ne dememi bekliyordun ki? Tanrı aşkına.... Yıllar önce biriyle oldum ve ondan bir çocuğum olduğu için özür dilemeyeceğim.... Onları sevmeye devam edip kendim gibi bir çocuk olmamasını sağlayacağım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
That Night
Fanfiction*O GECE* HİSSEDİŞ SEVİŞME İLE BAŞLADI Baekhyun, o gece kafa dağıtmaya gittiği barda, dünyaca ünlü futbol takımı olan Black Monster'ın ünlü oyuncusu Park Chanyeol ile birlikte olduğunda hamile kalacağını nereden bilebilirdi ki? * -"Appa o ada...