-"Evet hakim bey...."
Baekhyun hakimin sorması gerektiği çocuğu sen mi doğurdun sorusuna cevap verdi.
+"Peki....Çocuğu neden babasından sakladın?"
-"B-biz birlikte olduktan hemen s-sonra gitti. Ondan haber alamadım."
="Bana ulaşabilirdin...Teknoloji denen birşey var"
Chanyeol araya girdiğinde avukatı Chanyeol'ün kolunu sıktı.
+"Birdaha sana konuşma hakkı vermediğim sürece konuşma. Dışarı atılırsın"
Chanyeol özür diler gibi başını salladı ve yan tarafında ayakta her an bayılacak gibi duran Baekhyun'a baktı. Kafasını yere eğmiş parmakları ile oynuyordu.
+"Bay Park Chanyeol'ün size velayet davası açtığını biliyorsunuz değil mi? Bu konu hakkında savunma hakkına sahipsiniz"
-"B-ben...Evet biliyorum....Oğlum benim herşeyim...O-onu...Min'i benden alırsanız yaşayamam...O benim hayat kaynağım...L-lütfen hakim b-bey yalvarırım onu benden almayın"
Baekhyun'un yürek parçalayıcı hali salondaki herkesin vicdanını sızlatırken Chanyeol bile onun konuşmasıyla sızlayan vicdanına küfür etti. Baekhyun sürekli onu aşağılamış ve oğlunun ondan nefret etmesini sağlayacak şeyler yapmıştı. En azından Chanyeol öyle düşünüyordu.
+"Bay Park....Devam etmek istiyorsunuz değilmi? "
Chanyeol belli belirsiz başını salladığında Baekhyun çaresizce gözyaşı döküyordu. Bir umut olsada Chanyeol'un vicdanı olabileceğini düşündüğü için kendine kızıyordu. Kendilerini savunmaları ve çocuk hakkında en iyi şeyleri konuştukları birkaç saat ardından hakim tokmağı yerine vurdu ve gür sesiyle bağırdı.
-"Karar...."
Herkes ayağı kalktığında Baekhyun da tükenmişlikle kalktı.
*
Su Min çocuğu uyuttuktan sonra aşağı da ondan hesap bekleyen kocasının yanına indi. Baek Han koltukta oturmuş Min'in çantasından yere düşen Baekhyun ve küçüğün resmine bakıyordu.
-"Adı Han Min"
Bay Byun kendi kendine fısıldadığında eşi destek verir gibi onun omzunu tutup yanına oturdu.
+"Evet...Baek Han'ın sonu ve Su Min'in sonu"
Baek Han derin bir nefes alıp arkasına yaslandı.
-"Aynı Baekhyun'un küçüklüğü"
Bu koca yaşlı adamın gözleri dolarken Su Min kocasının yüreğinin yumuşadığını biliyordu.
+"Baekhyun iyi bir baba.... O ikisi birbirlerine çok bağlı...Bugün kapıya geldiğinde Hanmin'i sen gelmeden alacağını söyledi...Sanki birşey olmuştu... Gözleri kızarmıştı ve yüzü çökmüştü. Hanmin günlerdir onun ağladığını söyledi"
Baek Han gözünden firar eden yaşı hemen yakaladı ve sildi. Elindeki fotoğrafa bakıyordu hala...Onun küçük oğlu şimdi küçük bir oğla sahipti. O küçük çocuk sorumluluk sahibi bir baba olmuştu.
-"Ben oğluma babalık edemedim ama o küçük adam...."
Baek Han derin bir nefes aldı ve devam etti.
-"Ona gerçekten haksızlık ettiğimi biliyorum. Ben sadece onun aklını başına getirmesini istiyordum... Bana göre o çocuğu aldırsaydı eski hayatına dönebilirdi ama şu an Tanrı'ya tek şükrettiğim şey Baekhyun'un beni dinlemeyip onu doğurmuş olması"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
That Night
Fanfic*O GECE* HİSSEDİŞ SEVİŞME İLE BAŞLADI Baekhyun, o gece kafa dağıtmaya gittiği barda, dünyaca ünlü futbol takımı olan Black Monster'ın ünlü oyuncusu Park Chanyeol ile birlikte olduğunda hamile kalacağını nereden bilebilirdi ki? * -"Appa o ada...