Tanrı aşkına Baekhyun'un evi yol geçen hani değildi ki? Birkaç saat önce Chanyeol'ün menajeri gittikten sonra ağlamış ve yatağa girmişti.... Birkaç saat içerisinde uyuya kalsada gecenin bir köründe alacaklı gibi çalan kapısı yine devreye gitmişti. Aslında korkmuyor da değildi. Gecenin 3'ünde kapınız çalınırsa sizde korkardınız.
Lanet Olsun!
Sızlayan gözlerini ovup kapıyı araladığında kapının önünde ayakta zor duran Chanyeol ile karşılaşmayı beklemiyordu.
-"Senin ne işin var burada? "
+"B-baekhyun....Bana yardım e-et"
Telaffuz edemediği kelimeler ve ayakta jöle gibi sallanması ile Baekhyun onun sarhoş olduğunu anlamıştı. Ama neden? Buram buram içki kokusu midesini bulandırırken uzun olan tek bir adımda Baekhyun'un üzerine yığılmıştı.
-"Chanyeol... Uyan! Chanyeol"
Baekhyun kucağında horlayan uzun bedene bakıp dişlerini sıktı. Artık birşeylerden sorumlu olmak -özellikle istemediği şeyler- yüzünden kendini yorgun hissediyordu.
*
Gece boyunca Baekhyun uzun olanın ateşini düşürmeye çalışmıştı. Chanyeol sürekli birşeyler geveleyerek Baekhyun'un gitmemesi hakkında birşeyler mırıldanmıştı. Baekhyun duymak için ona doğru eğildiğinde Chanyeol'un eşki kokan nefesi ile söylendiğini duydu.
-"B-beni bırakma...."
Baekhyun duydukları karşısında şaşırmasada aklının karışmasına engel olamıyordu.... Daha fazla düşünceleri onu boğmadan uzun bedenin cebindeki telefonu çıkarıp rehbere girdi. Belli başlı kişiler dışında kimsenin olmamasına şaşırtmıştı.
Bayan Park
Bay Park
Şoför Han
Lu
Baek
Antrenör Jack
.
.Liste birkaç isimle daha uzarken Baekhyun adının kısaltılmış olmasına küçük bir tebessüm edip yeniden Şoför Han'ın numarasını tuşladı. Birkaç saniye sonunda boğuk bir ses ahizede yankılandığında Baekhyun konuştu.
-"Merhaba...."
+"Bay Park! "
-"Hayır.....Bay Park yani Chanyeol şu anda benim evimde. Vereceğim adrese gelip onu alır mısınız? "
+"Acaba isminizi söyler misiniz? Bay Park nasıl?"
-"Ben Byun Baekhyun.... O sarhoş..."
+"Peki. Adres? "
*
Baekhyun adresi verdikten yaklaşık 15 dakika sonra kapısının önüne gelen adama Chanyeol'ü göstermişti. Baekhyun adamdan onu gecenin bir saati rahatsız ettiği için özür diledi ve içeri geçti. Saat 6:45 di. Ve muhtemelen güneş birazdan doğacağı için Baekhyun ağrıyan gözlerini kapatıp gözlerini dinlendirmeye ve aynı zamanda düşünmeye odaklanmıştı.
*
-"Baekhyun adında biri arayıp onun kendi evinde ve sarhoş olduğunu söyledi efendim. Ben bir haftalık izin almıştım...."
+"Peki bana şu Baekhyun denen gencin adresini ver"
Bayan Park sabah doğru eve şoförün belinde gelen oğlunu görünce hemen onu yatağına yatırrıp şoföre ne olduğunu sormuştu. Adam itiraz etmek istesede onu sonuçta bir emir kuluydu ve emirlere karşı gelirse ne olacağını çok iyi bildiği için utana sıkıla da olsa adresi ona vermişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
That Night
Fanfiction*O GECE* HİSSEDİŞ SEVİŞME İLE BAŞLADI Baekhyun, o gece kafa dağıtmaya gittiği barda, dünyaca ünlü futbol takımı olan Black Monster'ın ünlü oyuncusu Park Chanyeol ile birlikte olduğunda hamile kalacağını nereden bilebilirdi ki? * -"Appa o ada...