Chanyeol sabah alışkanlıktan olsa gerek erken kalkmış kolunun üzerine uzarak hayatında artık önemli yerlere sahip oğlunu ve sevgilisini izlemeye başladı... Baekhyun uyurken Min'e sıkıca sarılmış küçük oğlu ise minik horultular eşliğinde uyuyordu. Baekhyun zaten küçük bir çocuk gibiyken nasıl olduysa Min'i doğurmuştu. Chanyeol sanki iki bebeğe sahipmiş gibi hissediyordu.
-"Ne zaman uyandın?"
Baekhyun uyku mahmurluğu yüzünden çıkan boğuk sesiyle sorduğunda Chanyeol onun uyandığını fark ederek gülümsedi ve oğlunun üzerinden uzanıp Baekhyun'un alnını öptü... Küçük olan huzurla gözlerini kapattığında bu huzur kapının alacaklı gibi çalması ile son bulmuştu.
+"Siz uyuyun ben bakarım"
Chanyeol yataktan inip kapıya yürüdüğünde kapıyı hiç açmamaýi dilemişti.
*
Kapıyı hiç açmamayı dilemişti çünkü sabahın köründe Sehun'u, Luhan'ı ve annesini süpriz sizi yeni aşıklar diye bağırarak kapının önünde durmalarını beklemiyordu.
+"Tanrı aşkına sabah bizden başka birşey düşünemediniz mi?"
Chanyeol sıkıntıyla soluduğunda Baekhyun onun koluna vurdu ve misafirlere karşı terbiyeli olması ile ilgili birkaç söyledi.
-"Kahvaltı yaptınız mı?"
="Yah sabaha kadar sizi düşündük... Açlıktan ölüyorum"
Luhan karnını ovalayarak mırıldandığında herkes şaşırmış bir şekilde ona bakıyordu.
="N-neye bakıyorsunuz siz?"
Luhan onları fark ettiğinde sordu.
+"Yani Sehun ile beraber düşündünüz öyle mi? Acaba o sıralar başka birşey yapıyor olmayasınız"
Chanyeol göz kırparak sorduğunda Luhan hemen kızarmış ve koltukta Sehun'a doğru kayarak onun duyabileceği şekilde fısıldadı. "Yardım et Hun"
"Bu senin sorunun"
"Hadi Kahvaltıya"
Baekhyun'un sesi ile Sehun koltukta sinirle tırnaklarını yiyen sevgilisine öpücük atıp kahvaltı masasına doğru yürüdü.
*
-"Appa~"
Min uyanıp salonda babasını ararken herkes onun tatlılığından bahsediyor ve kime benzediğini konuşuyorlardı.
+"Tanrım şuna bakın hele... Meleğim büyükannene gel"
Bayan Park sandalyesini çevirerek Min'e kucağını açtı. Küçük çocuk ilk başta masadaki herkesi süzerek appasının kucağına koştu. Sabah sabah evlerine dolan kalabalıktan dolayı çekinmişti.
="Kalabalığa alışkın değil üzgünüm.... Min herkese hoşgeldin demek ister misin?"
Min parmağını ağzından çıkararak hafifçe geriye dönerek "Hoşgeldiniz"
Diye fısıldadı ve kafasını yine aynı yere koydu. Herkes onun bu tatlı hallerine gülümserken Chanyeol onun saçlarını öptü. "Sana kahvaltı yaptırma mı ister misin oğlum?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
That Night
Fanfiction*O GECE* HİSSEDİŞ SEVİŞME İLE BAŞLADI Baekhyun, o gece kafa dağıtmaya gittiği barda, dünyaca ünlü futbol takımı olan Black Monster'ın ünlü oyuncusu Park Chanyeol ile birlikte olduğunda hamile kalacağını nereden bilebilirdi ki? * -"Appa o ada...