-"Baba! Baba! Bunada binelim lütfen...."
Min bir eliyle appasının diğer eliylede babasının elini kavramış onları oyuncakların arasında oradan oraya çekiştiriyordu. Chanyeol kendilerini çeken fanlar ve kapıda bekleyip içeri giremeyen- gazeteciler dışında mutluydu. Fanlar onları şimdiden sitelere koysa bile Chanyeol Baekhyun'a umursamadığını ve rahat takılmalarını söylemişti. Zaten onlarla birlikte görünmek istiyordu. Oğlu ve sevdiği kişi ile...
+"Annem gelmeyecekmiş"
Baekhyun elinde ki telefona bakarak söyledi. Annesinide çağırmış ama Bayan Byun meşgul olduğu için gelemeyeceğini söylemişti.... Chanyeol aslında üçü olduğu için mutlu olmuştu...
-"Bir sorun olmaz değil mi? Beraber takılabiliriz"
Baekhyun başını sallayıp oğlunun yanına çöktü.
-"Bebeğim neye binmek istiyor"
+"Şuna binmek istiyorum"
Min küçük tombiş parmakları ile dönme dolabı gösterdiğinde Chanyeol da aynı onun yaptığı gibi yanına çöktü. Arkasındaki kızların çığlıklarını net bir şekilde duyuyordu.
"Appa bize izin verirse baban seni ona bildirecek. Şimdi sor bakalım appaya bize izin veriyor mu?"
Chanyeol onun dağılan saçlarını düzeltirken Baekhyun içini dolduran huzuru sevmişti. Multu hissediyordu ve onlar aile gibiydiler.
+"Appa"
Min appasına kocaman büyüttüğü gözleri ile bakarken Baekhyun gülümsedi. Birşey yapmak istediği zaman hemen tatlı haline bürünüyordu.
-"Ben ve babam şuradaki dönen odalara binebilir miyiz?"
Min parmakları ile dönen odaları (!) gösterdiğinde Chanyeol ve Baekhyun birbirine bakıp gülümsedi.
+'Hmm...Bir düşünelim"
Min merak dolu gözleri ile appasına baktı. Baekhyun birkaç dakika sonra kafasını sallayınca Min sevinçle bağırıp babasının bir beşlik çaktı.
-"Benim appam süper"
"Chanyeol dikkatli olun. Onu yanından ayırma"
"Endişelenme Baek....Bizi oradan izle"
Chanyeol omuzlarına aldığı Min'i dönen odalara götürürken küçük çocuk sevinçle etrafına bakıp appasına el sallıyordu.
*
Onlar Baekhyun'a dönme dolaptan el sallarken genç appa da onlara karşılık veriyordu.
"Baekhyun! "
Kendi ismini şaşkınlık nidası ile duyduğunda arkasını döndü.
"Rei sunbae"
Uzun adam Baekhyun'a sarılırken o da karşılık vermişti. Üniversitede okuduğu iki sene boyunca Rei sunbae ona ders çalıştırmış ve derslerden geçmesini sağlamıştı....
"Tanrım Baekhyun. Seni ne kadar aradım haberin var mı? Nasılsın? Neler yapıyorsun?"
Baekhyun onun aniden gelen sorgusu ile şaşırsada gülümsedi.
"Üzgünüm sunbae. Kötü zamanlar yaşadım ve kimseyle iletişime geçemedim..."
"Uhh....Baekhyun...Çocuğun olduğunu öğrendim"
Rei dudaklarını ısırırken söylediğinde Baekhyun hiç şaşırmamıştı. Zaten şu son günlerde sürekli medya onlardan bahsediyordu.
"Evet..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
That Night
Fanfiction*O GECE* HİSSEDİŞ SEVİŞME İLE BAŞLADI Baekhyun, o gece kafa dağıtmaya gittiği barda, dünyaca ünlü futbol takımı olan Black Monster'ın ünlü oyuncusu Park Chanyeol ile birlikte olduğunda hamile kalacağını nereden bilebilirdi ki? * -"Appa o ada...