Bölüm 7

11.7K 901 269
                                    

Chanyeol uçaktan indiğinde menajer onu almaya gelmişti. İkili arabada konferans hakkında muhabbet ederken Chanyeol Baekhyun'a ne zaman ödeme yapacaklarını sorunca menajer onu bankaya yatırdığını söylemişti. Menajer yavaş yavaş evin önüne sürdü ve otoparka girdi.

-"Ben diğer arabayla çocukların yanına gidiyorum"

+"Oh tamam hyung"

Chanyeol başını salladı ve menajer arabadan inerken Chanyeol da çantasını alarak eve çıkmıştı.

Duşunu alıp yarım saat kadar dinlendikten sonra Min'in durumunu sormak için telefonu eline aldı. O küçük çocuğu neden bu kadar önemsiyordu bilmiyordu ama onun hakkında endişelenmekten kendini alıkoyamıyordu.Telefon birkaç kez çalıştan sonra açılınca Chanyeol nefesini tuttu.

-"Merhaba Baekhyun"

+"Ohhh Chanyeol hyung?"

Telefonu açan Min olmuştu ve çocuğun sesi neşeli geliyordu. Chanyeol neden onun açtığını merak etti.

-"Selam küçük adam. Nasılsın?"

Tereddütle sordu Chanyeol.

+"Süperim hyung"

Min neşeyle cıvıldayınca Chanyeol gülümsedi.

-"Appan yok mu?"

+"Oh Sehun hyung ile bahçede"

-"Anladım"

Chanyeol bir an susunca Min'in diğer taraftan gelen aegyolu sesi onu gülümsetti.

+"Hyung~ Bize gelecek misin? Spiderman'ı izleriz...Huh gelecek misin?"

Chanyeol bikaç dakika düşündükten sonra masanın üzerinde ki cüzdanı alıp anahtarlarıda cebine attı.

-"Tamam küçük adam...Geliyorum. Eric Parker'ı severim"

+"YAŞASIN! "

Chanyeol bağıran çocuğun halini gözünün önüne getirince onu özlediğini fark etti. Kendisiyle alakası olmayan çocuğu neden özlediğini bile kendisi anlam veremiyordu.

*

Chanyeol menajerin bıraktığı arabaya bindi ve Baekhyun'un evine doğru sürmeye başladı... Yolda direksiyona vurarak kendi kendine ritimler tutarken evin yola bakan sapağını döndü ve kapının açık olmasını fırsat bilip içeri sürdü. Arabayı kapıya bırakarak indi ve içeriye girdi.

Chanyeol etrafını bakındı ve az ileride terasta oturan Baekhyun ve Sehun'a baktı. Biraz daha yaklaşıp onlara merhaba diyecekti ki Baekhyun sinirli hali dikkatini çekti.

+"Bak Baekhyun...Bir çocukla tek başına idare etmek zor ve kendini birilerine ihtiyaçı varmış gibi görebilirsin. Bu doğal ama sence Chanyeol doğru aday mı?

Sehun sorduğunda Chanyeol şaşkınlıkla köşeye çekildi. Kendisini kötü birşey yapmış çocuk gibi hissediyordu ama konuşma da kendi ismide geçmişti ve doğru aday mı? Tanrı aşkına Chanyeol neden bu işe dahil olduğunu bilmiyordu ve anlamak için uğraşacaktı. O yüzden köşede durduğu yerde kulak kabarttı ve dinlemeye başladı.

-"Özür dilerim hyung ama bu saçmalığa daha fazla katlanamam....Ben kimseye ihtiyaç falan duyuyorum. Hayatımda tek biriyle oldum o da Min'in babasıydı ve onunla yattığım için derin bir keder duysamda iyiki onla birlikte olmuşum....Eğer olmasaydım Min olmazdı ve ben Tanrı'ya her zaman onu bana verdiği için şükrediyorum....Şimdi lütfen git"

That NightHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin