-"Baek....Bebeğim sorun ne?'
Chanyeol gecenin bir köründe yanındaki boşluk sebebiyle uyandığında banyodan yüzü ve saçları nemli çıkan çocuğu görünce korkarak ayağa kalktı. "C-chanyeol" odaya vuran sokak lambası ve ay ışığı bile Baekhyun'un solmuş ve korkmuş yüzünü görmeye yeterdi.... Chanyeol onun yanına gidip kollarını ve yüzünü yokladı. "Baek ne oldu?"
-"Ç-çok kötü bir kâbus gördüm Chanyeol"
+"Bana anlatmak ister misin bebeğim?"
-"Hayır....Hayır korkuyorum" Baek endişe ile söylediğinde Chanyeol hemen onu sakinleştirmek için kafasını kendi göğsüne koydu.... Baekhyun alnını oraya dayadığında Chanyeol hemen onun bacaklarının arkasından tutup yatağa oturdu. Baekhyun yeniden onun kucağındaydı... Orada oturmayı seviyordu çünkü kendisinin değerli ve dışarıdan korunduğunu hissediyordu. Chanyeol onun sırtını sıvazlarken konuştu. "Aşkım....Baek buradayım tamam mı? Sadece kötü bir kabustu" Baekhyun aşkım kelimesi ile gülümseyip Chanyeol'un boynunu öptü.... Chanyeol son zamanlarda sürekli yeni aşk sözcükleri söyleyerek onun gülümsemesini sağlıyordu. Bebeğim, aşkım, sonsuzluğum, nefesim.... Baekhyun ise sadece kâbusu için onu avutmasını istiyordu.
*
Baekhyun gece Chanyeol'e sıkı sıkı sarılıp onun saçlarını okşayıp herşeyin geçeceğini söylemesi sayesinde güzelce uyumuştu... Bu sefer yan tarafındaki boşluk onu rahatsız etmeden uyanmış ve banyoda ki işini bitirerek kapıyı araladı.... Koridora çıkar çıkmaz midesi bulanmıştı. Başka birşey değildi....Mutfaktan gelen buram buram yanık kokusunu sizde duysaydınız kesinlikle mide bulantınız bu şekilde kalmadı...
-"Baba bu kötü görünüyor....Appam bunu yemeyecek"
Oğlu Baekhyun'un diyeceklerine tercüman olduğunda gülümsedi ve salon ile birleşik mutfağa doğru yürüdü.... Chanyeol ona küçük gelen bir önlük giymiş ve ocağa eğilmiş telaşla birşeyler yaparken Min ise yüzü tamamen una bulanmış bir şekilde yanında ki sandalyede ayakta duruyor ve babasının omzundan yemeğe bakıyordu.
-"Bu hayatınızda yiyeceğiniz en güzel pancake olacak oğlum"
Baekhyun yeniden gülümseyip mutfağa giriş yaptığında Min appasını fark ederek ona öpücük attı.... Baekhyun onların yanına geldiğinde Min'in gözlerini küçük elleriyle kapatıp Chanyeol'e küçük bir öpücük kondurup ona sıkıca sarıldı...
-"Chanyeol hepsini yakmışsın"
Baekhyun geri çekildiğinde Min'i de öpmüştü. "Appa....Babam bunu bizim için yapıyor"
Baekhyun gülümsediginde Chanyeol onun kulağına eğildi. "Bunun cezasını akşam ödeyeceksin" Baekhyun eli ayağına dolaşarak Min'e baktı. Küçük çocuk babasının yaptığı olağanüstü (!) pancakelere bakmak ile meşguldü. Chanyeol onu kendi ile ocak arasına aldıktan sonra önlüğü çıkarıp Baekhyun'un kafasından geçirip bağladığında Baekhyun derin hatta koca bir nefes alıp Chanyeol'un henüz mahfetmediği pancake içini alıp tavaya döktü.
Chanyeol arkasında usul usul soluyup nefesini onun saçlarına verirken Baekhyun yaptığı işe konsantre olmaya çalışıyordu. "C-chanyeol geri çekilir misin?"
Baekhyun onu uyardığında Chanyeol küçük bir kahkaha atmış ve Baekhyun'un önünde lezzetli bir yemek gibi duran boynunu öptükten sonra Min'in yüzünü yıkamak için küçüğü kucağına almıştı. Baekhyun ona bakmadan işine devam etmeye çalışırken ocaktan biraz gerileyip yakmaya ramak kaldığı krebi tabağa koydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
That Night
Fanfiction*O GECE* HİSSEDİŞ SEVİŞME İLE BAŞLADI Baekhyun, o gece kafa dağıtmaya gittiği barda, dünyaca ünlü futbol takımı olan Black Monster'ın ünlü oyuncusu Park Chanyeol ile birlikte olduğunda hamile kalacağını nereden bilebilirdi ki? * -"Appa o ada...