4. Poznanie

1.6K 50 14
                                    

Gdy kobieta powiedziała to imię od razu pomyślałem Hailie Retter. Stwierdziłem, że muszę bliżej poznać tą dziewczynkę, więc umówiłem się na spotkanie z nią.

10 minut później siedziałem w gabinecie dyrektorki Domu dziecka i czekałem aż zjawi się tu z Hailie.

Jakieś 2 minuty później przyszły. Zakochałem się w niej, była taka słodka. Miała dosyć długie brązowe włosy i tego samego koloru oczy. Gdy mnie zobaczyła na jej twarzy zagościł uśmiech, najszczerszy jaki w życiu widziałem.

Dzień dobry- powiedziała swoim pięknym melodyjnym głosikiem.

Witaj- odpowiedziałem jej.- opowiesz mi coś o sobie?

-Mam na imię Hailie, mam 5 lat. Lubie czytać książki. Moja mamusia mnie tu zostawiła bo byłam dla niej problemem... - gdy to powiedziała z jej oczków zaczęły spadać łzy.

-Nie płacz Hailie. Dla mnie nie będziesz problemem. Chcesz ze mną zamieszkać?- zapytałem i błagałem w myślach by się zgodziła.

Tak!- odpowiedziała po chwili namysłu i pobiegła mnie przytulić.

Jak w organizacji ją zobaczą to będą mi jej zazdrościć- pomyślałem.

Hailie poszła się spakować, a ja musiałem podpisać parę papierków. Dyrektorka zadawała mi jakieś pytania np. Czy w domu jest miejsce dla Hailie?, a ja jej odpowiadałem .

Po jakiś 15 minutach wyszedłem z gabinetu i poszedłem do pokoju dziewczynki. Zapukałem w drzwi, a gdy usłyszałem pozwolenie wszedłem do malutkiego pokoiku.

Ścian były żółte, w rogu było małe łóżeczko. Wszystko było stare i zniszczone, tylko na środku pokoju siedziałam moja królewna, która dokładnie pakowała wszystkie rzeczy.

Zacząłem jej pomagać. Po paru minutach była spakowana w jedną małą walizeczkę.
Hailie poprosiła mnie czy może się jeszcze pożegnać z innymi.

Zgodziłem się, a ona uradowana pobiegła najpierw do pani tej co zaprowadziła mnie do gabinetu dyrektorki. Następnie do sali z małymi dziećmi, a na końcu do tej dziewczynki co ją wcześnie pocieszała.

Gdy pożegnała się z wszystkimi poszliśmy do auta. Kupiłem już wcześniej fotelik, więc po prostu ją zapiąłem. I pojechaliśmy.

*****************************************

Witajcie kochani!
Podoba wam się książka? Jeśli tak zostawcie tu coś po sobie. ❤❤

Krytyka :
Pomysły :
Błędy:

325 słów

Hailie RetterOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz