Pov. Autorka
Dzisiaj część druga wywiadu ciekawe co tym razem się odwali? No nic trzeba zacząć ponownie ten cyrk.
Idąc ponownie do pokoju ,,przesłuchań" podśpiewywałam sobie:
-Idziemy do zoo, zoo, zoo. Idziemy do zoo, zoo, zoo. Idziemy do zoooo. W pierwszej klatce małpy skaczą hop, hop, hop. W pierwszej klatce małpy skaczą hop hop hop. Za ogony siebie łapią... Idziemy do zoooo.
Weszłam znów do tego jakże pięknego pomieszczenia, wyglądał identycznie jak za tamtym razem. Kolejny raz przycisnęłam przycisk i pojawili się bohaterowie książki.
-No witam, witam, znów się spotykamy. Jak tam życie?- przywitałam się.
Odpowiedział mi hałas.
-Dobra. Mam tyle pytań, że muszę się sprężać. To zaczniemy od pytania do Vinca: czy kiedykolwiek myślałeś o oddaniu Dylana do adopcji?
-Żeby to raz- odpowiedział pewnie Vincent, a Dylan spojrzał na niego niezrozumianie.
-Oki teraz do Shaina: Ty masz nieskończony żołądek czy jak?, Dobra była ta świeczka o zapachu piernika? Jadłeś kiedyś szyszkę? Jaka była najdziwniejsza rzecz jakom kiedyś zjadłeś nie licząc świeczki? Co sądzisz o pizzy Hawajskiej? Istnieje jakieś jedzenie którego nie lubisz? Ulubione danie? Jaka jest twoja ulubiona kuchnia? Jak oceniasz swojego brata od 1-10? Ulubiony smak lodów? Ulubiony film/serial/bajka? Jaki jest twój rekord zjedzonych pierogów w jeden dzień?
-Sporo tego, no to tak: Nie wiem, bo nie sprawdzałem, taka sobie, no z trzy razy się zdarzyło, zjadłem kiedyś psią karmę, żwirek z kuwety kota, ptasią kupę i długo by wymieniać..., jest spoko, chyba nie, pizza albo steki, włoska, mocne 8, czekoladowy, Kraina Lodu, 151...- powiedział szybko.
-Myślę, że taka odpowiedź jest zadowalająca, to teraz Tony: 1.Czy lubisz Adriena?, 2.To dlatego, że dostałeś cegłą w łeb jesteś taki sfochowany na świat? 3.Jak to jest być najmłodszym bratem? 4 Skąd ta miłość do rysowania i motorów? 5.Czy masz dużo cegieł w pokoju żeby zemścić się na Dylanie?- zapytałam.
-1. Zależy bo czasami wkurzaj jak podlizuje się do Hailie, 2. Nie bo, nie jestem, 3. Źle, nawet bardzo, 4. A co ja wikipedia?!, 5. Jeszcze nie ale JESZCZE, Więc Dylan szykuj się...- odpowiedział.
-Tony! Nie gróź bratu!- upomniał go Cam, a on przewrócił tylko oczami.
-No dobra, jeszcze chciałabym podziękować: GoldenRose_3121, ElfkaAlija, Juliajuliantuwim, czekolada098, iloverodzinamonet120, Moneciara123456789, umyslowo_uposledzona, Zaczytana-Zosia, Gryfmol, moneciara47, za pytania.
-To teraz kolej Hailie: 1.ulubione zwierzę? 2.Kto najbardziej cię wkurza? 3.Jeśli musiałabyś naśladować jedną osobę przez cały dzień jaka to by była?
Po chwilowym zamyśleniu odpowiedziała:
- 1. na 99% kot, 2. zależy od sytuacji ale najczęściej Tony, albo Dylan, 3. Myślę, że byłaby to Maya.
--Jestem poprostu przeszczęśliwy twoją odpowiedzią Hailie! - powiedział sarkastycznie Dylan.
-Cieszę się twoim szczęściem- odgryzła się Hailie.
-Koniec kłótni, bo jeszcze dużo pytań - krzyknęłam uciszając ich wymianę zdań.
-No to jak już mamy spokój to pytania do Willa: 1.Który z braci cię najbardziej wkurza? 2.Który z braci jest twoim ulubionym? 3.Czemu każdy cię uwielbia? 4.Którego brata najmniej lubisz?
- Ojejku, no to yyyy myśleee, że będzie tak: 1. Tak najbardziej to Dylan, 2. Vince, zawsze był dla mnie autorytetem, 3. No nie wiem..., 4. Zależy od sytuacji, bo czasami jednego mniej a czasami drugiego.- odpowiedział William.
CZYTASZ
Hailie Retter
Humor5 letnia Hailie Monet zostaje oddana do domu dziecka przez swoją matkę. Adoptuje ją wtedy nijaki Rodrick Retter. Czy Hailie pokocha swojego nowego ojca? Czy bracia Monet dowiedzą się że ,,córka" Rodricka to tak naprawdę ich siostra? Przeczytajcie...