1. Dom dziecka

1.8K 42 16
                                    

Pov. Hailie:

Dzisiaj babcia powiedziała mi, że jak mamusia przyjdzie z pracy to pojedziemy na wycieczkę. Strasznie się ucieszyłam, bo mama i babcia zazwyczaj się do mnie nie odzywały i unikały mnie. Przez to nauczyłam się sama funkcjonować. Umiałam dobrze czytać i pisać, a także ubierać się i gotować proste rzeczy, do trudniejszych potrzebowałam przepisu.

Gdy mama przyszła z pracy spakowaliśmy  potrzebne rzeczy  i pojechałyśmy na ,,wycieczkę".

Podróż trwała około 4 godziny. Przez ten czas spałam i trochę poczytałam książek.

Gdy dojechaliśmy  na miejsce, odbyliśmy  dosyć długą drogę by stanąć przed dużym szarym budynkiem z ogromnym napisem.

- Kochanie, zapomniałyśmy z babcią wziąć coś z auta. Mogłabyś tu na chwilę poczekać- odezwała się moja mama, a ja z chęcią skorzystałam z tej propozycji bo byłam strasznie zmęczona i wolałam na nie poczekać.

Mijały sekundy, minuty, a one dalej nie wracały. Martwiłam się, że coś się im stało. Nagle usłyszałam jadące auto. Jechały w nim mama i babcia, uśmiechały się i to tak szczerze jak nigdy dotąd. Zrozumiałam w tedy, że pozbyły się mnie bo byłam tylko dla nich problemem.

Po chwili gdy w końcu ocknęłam się z  przemyśleń, zauważyłam, że na tym budynku był  napis:

Dom dziecka.

Doszła do mnie wtedy jeszcze okrutniejsze prawda... One nigdy mnie nie kochały.

Zawsze byłam dla nich nikim.

*****************************


Witajcie kochani!
Jak tam wrażenia po pierwszym rozdziale?

Krytyka:
Pomysły:
Błędy:

226 słów.

Hailie RetterOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz