Zil sesiyle uyandığımda terden sırılsıklam olduğumu farkettim. Sweatin şapkasını başıma geçirip aşağı indim ve kapıyı açtım.
Pamir?
İçeri geçmesi için müsaade ettim.
(Yarım Saat Sonra)
Hayır, konuştuklarım ağır değildi.
Hayır, ben gerçekleri söyledim.
Evet, sanırım anladı.Gittiğinde evde sessizlik oluştu. Elimdeki papatya çayını içtiğim kupayı alıp lavabonun içine koydum.
Telefonumun çaldığını duydum. Hızlı adımlarla koltuğun üstündeki telefonu aldım.
Mehmet Müdür
Telefonu hızla açtım.
"Alo, Müdürüm?"
"Heh,Aylin sana kötü bir haberim var."
"Pekâlâ devam edin lütfen."
"İstifan maalesef yürürlüğe girmemiş."
"Neden?"
"Ülkede artan olaylar ve polislik okuyanların azalmasından dolayı."
"Tamamdır. Sağ olun. Kolay gelsin." dedim ve telefonu kapattım.
Off odadaki eşyaları da o kadar topladık be!
Yukarı çıkıp üstüme bol kot pantolonla siyah naylon bir gömlek giydim.
Telefonumu ve ev anahtarını alıp garaja geçtim. Karşımdaki yeni motora baktım. Sanırım ben R6 manyağıyım.
Motora bindim ve kaskı takıp yola koyuldum. Hava yağmurlu olduğu için dışarıda kimse yoktu. Kaskıma çarpan yağmur damlalarını elimle siliyordum.
Sakin sakin gidemeyiz tabi. Yan tarafımda siyah bir BMW gördüm. Sanki bana inat hızla gidiyordu. Gaza yüklenip hızla arabaya yetiştim ve onu başımla selamlayıp geçtim. O da gaza yüklendi ve yanıma ulaştı. Tam o anda ikimizde gaza bastık ve yarışa kısmen başlamış olduk. Motor her delikten girip çıktığı için diğer arabaların yan taraflarındaki boşluklardam giriyordum. En sonunda ışıklara geldim. BMW'ye bakmak için kafamı sol tarafa çevirdim ve sol şeritten geldiğini gördüm. Hemen yanımda durdu. Yeşil ışık yaklaşık iki dakika sonra yandığında ilk harakete ben geçtim ve o arkamda kaldı. Emniyete kadar yarıştık ve kazanan oldum. Gariptir ki o da karakolun park yerine bıraktı arabasını. O kapıyı açarken ben de kaskı çıkardım ve birbirimizi aynı anda gördük.
Ulan Pamir!
Tekrar başımla selamladım
Bu sefer o da karşılık verdi. Kaskı koluma taktım ve kol çantamı elime aldım.