MAÇ

18 2 0
                                    

Maç saati gelmişti. Ben kendi sandalyemde diğerleri de kendi sandalyesinde oturmuş odamdaki televizyona bakıyorduk. Herkes kendi sandalyesini alıp gelmişti çünkü benim odamda yeteri kadar sandalye yoktu.

Bir ara dosyalarla ilgilenmeyi bırakıp abur cuburlar almıştım. Allah'tan fazla almışım. Neredeyse maç başlamadan bitireceklerdi.

Hepimiz soluksuz ekrana bakarken ilk gol gelmez mi? Herkes bi sevinç dışarıdan bile korna sesleri geliyordu.

Maç ilerledi ilerledi ve ilerledi.

57. dakikadan sonra 82. dakikada sonra 86. dakikada ve son olarak da 90. dakikada gol gelince coştuk tabi.

Bir baktım daire olmuşuz kollarımızı birbirimize dolamış zıplıyoruz.

Bir baktım arabada ekipten birileri cam kenarına oturmuş diğer arabalarla tezahürat yapıyorlar.

Bir baktım hızımızı alamamış benim eve gelmiş kutlamaya devam ediyoruz.

Yorulduk haliyle. En son elimde buz gibi bir suyla uyuyakaldığımı hatırlıyorum.

Tabi koltuğun kenarına yaslanmış olan Feyza'nın dondum diyişiyle uyandım.

"N'oluyor ya?" dedim sitem ederek.

Feyza niye ıslak olum.

"Abla n'aptın ya ıslandım ben!Dondum ayrıca." dedi üstüne değen kıyafetleri çekiştirerek.

Gülerek "Haa pardon ya yanlışlıkla oldu valla. Gel sana kıyafet vereyim." dedim ve peşimde Feyza'yla odama çıktım.

Dolaptan bulduğum en sıcak tutacak kıyafetleri verdim ve misafir odasında giyinebileceğini söyledim.

Zaten bunları yaparken uykum iyice açılmıştı. Aşağı geri inip ekibin haline baktım. Bakmaz olaydım.

Alex ve Pamir birbirine sarılmış, Azra ve Melda el ele tutuşmuş uyuyorlardı.

Ve hepsi yerdeydi!

Herkese tek oda kalmayacağı için kadınları ayrı bir odaya erkekleri ayrı bir odaya götürecektim artık.

Pamir'e seslendim ve bana şu cevabı verdi:

"Ohaaa, dört sıfır ne laaaan." dedi harfleri uzata uzata.

Belli ki hala maçın etkisindeydi. Zorla da olsa Pamir'i odaya taşıdım ve ben geri geldiğimde Feyza'nın da geldiğini gördüm. Ondan yardım etmesini istedim çünkü Alex benim üç katım falandı yani. Nihayetinde Alex'i de odaya taşıdık ve Pamir'in yanına yatırdık. Aynı konuma geri geldiler.

Feyza'la bu hallerine gülerken odadan çıktık ve kızları da yerine yatırdık. Feyza'ya da kızların odasında yer yatağı açtım. Tabi ki isterse benim yanımda da yatabileceğini söyledim. Ama bahanesi bu sefer kafasına bir sürahi suyu boşaltacağım yönünde olduğu için ikimiz de vazcaydık.

Odama çıkıp günün yorgunluğuyla kendimi yatağa attım.

Bu ayak sesleri ne lan?

Minik minikti,bir insan yürümesi gibi değildi.

Gözlerimi açıp doğruldum ve açık pencereden içeri giren kediyi gördüm. Derin bir nefes alıp verdim ve kediyi kucağıma aldım.

Yine, yine, yine ve yine aşağı indim. Bugün amma aşağı yukarı yaptım be.

Mutfağa girdim ve kediyi yere bırakıp genelikle bahçedeki kedilere vermek için aldığım kedi mamasını aldım ve bir kaseye koydum. Kedi hemen kaseye eğilip yemeye başladı.

SON POLİSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin