[7]

111 5 16
                                    


Soyeon

Gotowałam teraz obiad-kolację, bo miały do mnie przyjść dziewczyny. Znaczy, próbowałam. Byłam już o krok do napisania do Yuqi, żeby mi pomogła, ale miała jeszcze jakieś spotkanie w CUBE. Zapewnie chodzi o jej debiutancką piosenkę. Miała, jeszcze chyba rok do debiutu, ale już musieli myśleć. Dokładnie ona, bo CUBE jest jakieś porąbane.

Jak w życiu się zdarza, a zdarza się to cały czas u mnie. Spaliłam sos do spaghetti. Bez zastaniawania się zadzwoniłam do Soojin która odrazu do mnie przyszła.

– Ten obiado-kolacja u ciebie to chuba błąd. Wielki błąd. Yuqi umie gotować, niech cię nauczy – Stwierdziła starsza, umyła spaloną patelnie i zaczeła robić nowy sos.

– Taaa, niech jeszcze u mnie zamieszka – Sarkastycznie powiedziałam, a wyższa  zastanowiła się trochę.

– Idealny pomysł! Mądra jesteś młoda. Nie myslałam, że w tej głowie coś masz – spojrzałam na dziewczynę, która aż skakała.

– Bez takich. Okej? – Soojin tylko kiwneła głową na tak – A czemy wogóle się kłóciłyście się z Shuhuą.

– Z tą przyjaciółką Yuqi? Jakaś dziwna. Wręcz pojebana. Do psychologa z nią nawet – Zrobiła mały wykład, jak Shu jest dziwna.

– Bez przesady.

– Z przesadą – Pewnie odpowiedziała – Widziałaś jak wczoraj w piątek Miyeon i Minnie rozmawiały ze sobą. Wyglądały jakby się znały całe życie i to dosłownie.

– Ale wyglądały na szczęśliwe. To jest najważniejsze.

– A własnie, jak chodzi o szczęście. Kiedy rozmawiasz z Yuqi wydajesz się bardzo szczęsliwa, nie jak zawsze. Nawet rzadko przeklinasz – Stwierdziła i schowała już gotowe spaghetti do mojej małej lodówki.

♡|°|♡|°|♡

— @Minh0_cat.lover

Nigdy nie dawajcie swoich kotów w ręce Yuqi, bo będą kluchami.

Nigdy nie dawajcie swoich kotów w ręce Yuqi, bo będą kluchami

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

❤1327 💬1483

— @Hani3q
Jako kluchy lepiej wyglądają
— @Yongbook
+1

@Yuni3_Song_Official
Nie dawajcie mu dostępu do tyłka Hana
@Shuhu_aShu
#chrońmytyłekhana

— @Chan_kangoroo
Człowiek uczy się na błedach. Takie życie

—————

Dla mojej weny, będę pisała takie krótkie rozdziały, bo jak pomyśle, że mam pisać długie rozdzia, to mam chęć wywalić moją wyobraźnie to Norwegii. (Niech ktoś mnie zabierze to Norwegii)

Pomału Minsung będzie w fabule, a potem resztę bezpańskich dzieci.

Love Vs Life || YuYeonOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz