💜Part 10

299 41 6
                                    

_ جونگکوک پسرم تو چی گفتی؟ حالت خوبه؟ میخوای بشینی یه جایی؟

همه از سالن دادگاه خارج شده بودن و فقط جیمین بود که داشت از دور به آلفا نگاه میکرد.
نه جونگکوک می‌تونست نگاهش رو از جیمین بگیره و نه جیمین این قدرت رو داشت.

_ داری با نگاه کردن بهش معذبش میکنی.
_ مادر من همه چیز رو یادم اومد و دقیقا زمان که دیگه هیچ فایده ای نداره.

جیمین حرف هاشون رو نمی‌شنید ولی از قیافه جونگکوک متوجه شده بود، حالش خوب نیست.

_ آلفا تو بهم نیاز داری؟

از حس بویایی قوی. جونگکوک خبر داشت؛ پس فاصله اش رو کمتر نکرد چون نمی‌خواست یه اشتباه رو دوبار تکرار کنه. ایندفعه نه.

بالاخره نگاهش رو از آلفای سابقش گرفت و برگشت و از سالن خارج شد.
مادر و پدرش به همراه جین داخل ماشین منتظرش بودن و هیچکدوم نمی‌خواستن با کوچیک ترین حرف یا حرکتی جیمین رو دلخور کنن.

_ خوبی؟
_ آره هیونگ.

ته‌مو برگشت عقب و به صورت پسرش نگاه کرد.

_ بریم خونه؟
_ پدر لطفا قبلش بریم پیش هیونگم. من می‌خوام برای آخرین بار برم پیشش و ببینمش.

جین هم موافقت کرد.

***

جونگکوک خودش رو به خونه رسوند و وارد اتاق خوابشون شد.

_ من چقدر احمقم. باید دفعه اولی که رایحه ات رو نفس کشیدم می‌فهمیدم. من احمقم اونقدر احمق که هم تو رو هم بچمون رو از دست دادم.

هر چی بیشتر با خودش فکر می‌کرد بیشتر به این نتیجه می‌رسید که خیلی دیره و هر کاری کنه جیمین دیگه بهش برنمیگرده.

^ مرور خاطرات جونگکوک^

_ جونگکوک.
_ جان جونگکوک.
_ آپام.
_ آپات چی نفسم؟
_ آپام وقتی ازت پیشش تعریف کردم خیلی خوشحال بود خیلی موافق به نظر می‌رسید اما... وقتی گفتم که تو ارتشی خیلی خیلی عصبانی شد گفت هیچ وقت اجازه نمیده باهم باشیم.
_ عشقم این شغل من، شغل خانوادگیمون این بوده یعنی چی؟
_ مشکل اینجاست که هیونگم، یونگی به خاطر علاقه اش رفت ارتش و اونجا شهید شد بابام داره جین هیونگمو از نزدیک می‌بینه و نمی‌خواد سرنوشت منم مثل اون بشه.
_ تو چی؟ تو هم فکر میکنی قراره من بمیرم؟
_ هین جونگکوکی این چه حرفیه چرا اینجوری میگی؟ من من تو رو دوست دارم تو جفتمی درسته از این حس " نگرانی " متنفرم چون هنوز هیونگم رو یادم نرفته ولی ولی من اونقدری دوست دارم که نگرانی برات رو هم به جون بخرم اینم بخشی از عشقه دیگه هوم؟

^زمان حال^

جونگکوک بین شیشه های مشروب روی زمین نشسته بود.

і ⍴ᥙr⍴ᥣᥱ ᥡ᥆ᥙ 🍇Where stories live. Discover now