on dördüncü bölüm, sorgular ve şahıslar

106 22 2
                                    

Kim Mingyu üniversite sınavından iki gün sonra sabaha karşı tekrar tekrar izlediği sorgulara baktığında kafası allak bullak olmuştu. Sangwoo cinayeti için son iki günü tamamen karakol ve adli tıp arasında gelip giderken basit bir okul zorbalığının bu raddeye gelmesine şaşırıyordu.

Lee Jihoon'un bu şekilde dayak yediği ve zorbalandığını görmek, ona polise gelmesini söylemesine rağmen hiçbir şeyden haberi olmaması mesleğini sorgulatıyordu kendine. Yine de bu raddede düşünmesi gerektiği nokta Jihoon değil Sangwoo idi.

Sabahın ilk ışıklarında taciz ederken yakaladıkları Soonyoung'un sorgusu sırasında Yubyeol'un Jihoon ile yaptığı sorguyu izliyordu. İki günü aşkın çalışması ve düzensiz uykusuyla iyice dağılan aklını toplayıp videoyu izlemeye çalışıyordu.

"Kwon Soonyoung ile hiç tanışmadığını söyledin. Sınıf arkadaşın Soonyoung'u seni takip ederken ve taciz ederken görmüş."

Aynı sınıfta okudukları sınıf başkanı daha önce Soonyoung'un onu takip ettiğini söylemişti. Memur Yubyeol da sorguya buradan başlamıştı. Jihoon'un yüzündeki umutsuz ve kayıp ifadeyi gördü. O ümitle parlayan bakışları kalmamış gibiydi.

"Hatırlamıyorum."

Sorgunun geri kalanında da Jihoon'un yüzünde hiçbir ümitli bakış yoktu. Tamamen yitmiş gibiydi. Buna dayanamayarak kapattı. Diğer sorguya geçmek için Sangwoo'nun arkadaşının sorgusunu açtı. Ölümüyle Jihoon'u suçlayan çocuğun ağlayan suratına baktı. Tüm sorgu boyunca sadece Jihoon'u suçlayıp üzerine sebep olarak onu dövdükleri videoyu göstermişti.

İntikam aldığını düşünüyordu ve videoya bakılırsa haklı sebebi de vardı ancak bu yeterli değildi. Sangwoo'nun cinayeti için bütün deliller Soonyoung'u gösteriyordu ve üzerine Jihoon'u taciz etmeye çalışmasını da şaşırmıyordu. Bütün deliller ve ifadeler uyuyordu. Yine de Mingyu sorguları son kez gözden geçirerek ağlayan suratın isyan etmesini dinledi.

"Sadece zayıfmış gibi davranarak erkeklerin onu korumasını sağlıyor."

O an dediği şey ile videoyu durdurdu. Jihoon'un takip edildiğini söyleyen sınıf başkanı dışında sanırım bu sözlerin sonu da ona çıkıyordu. Eğer takip ediliyorsa Jihoon neden hatırlamadığını söylüyordu? Ya da onun da dediği gibi korunuyor muydu?

Gerçekten Soonyoung onu koruyor olabilir miydi?

Fark ettiği gerçeklerle sorgu videosunu yarım bıraktı. Aklında bu düşünceleri teyit edebilmesi için telefonuna sığınıp mobese görüntüleri toplayabilmesi için telefonun ardındaki memuru ulaştı. İsteyeceği şey çok basitti.

"Jihoon'un okula gidip gelirken ki günlük kayıtlarına ihtiyacımız var."

Hazırlanınca çağıracağını söyleyen memuru beklerken bir miktar kestiren Mingyu tekrar arandığında hızlıca kamera odasına gitti. İstenildiği gibi Jihoon'un cinayet gününe kadar her sabah okul güzergâhını kontrol etmeye başladılar.

Çok kısa bir süre sonra ana yolda yürüyen Jihoon'un yavaş yavaş ilerlerken karşı kaldırımda elleri cebinde, yüzünde kapüşonuyla yürüyen siluet dikkatini çekti. Düşündüğünün gerçek olabileceğini fark ettiğinde oturduğu koltuktan ayaklanıp ekrana baktı.

"Grili kişiyi yakınlaştırın."

Kaldırımın karşısına yakınlaştırdıklarında yüzü gözükmeyen biri vardı ve tüm yol boyunca Jihoon ile birlikte yürüyordu.

"Daha da."

İyice yakınlaştırdıklarında boyu ve görünüşünün Soonyoung'a uyduğunu fark etti. Gerçekten Jihoon kendisini koruyacak birini bulmuş hatta belki de ona öldürmesi için azmettirmişti. Bu gerçek ile şaşırdı Mingyu. Jihoon'un olaydan sıyrılması için de onu taciz ediyormuş gibi bir ima vermiş olabilirlerdi.

Better Days | SoonhoonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin