Următoarea zi toate rețelele de socializare erau pline de o poză în care mă aflam eu în brațele lui Azrael.
Un număr necunoscut m-a apelat la prima oră a dimineții,era Azrael care voia să-și ceară scuze că poza cu noi e peste tot.
Pentru prima oară am simțit că nu e un arogant,ci că se ascunde în spatele unei măști.
Mi-a promis că va face tot posibilul ca poza cu noi să dispară de peste tot,lucru care s-a și întâmplat pentru că într-o oră poza numai era postată nicăieri.
Pentru prima oară după atâta timp m-a sunat și Dylan care mi-a reproșat că m-am refugiat mult prea devreme în brațele altui băiat.
Lucru care era fals,dar oricum nu ar fi trebui să-l intereseze pentru că nu a avut tupeul să dea niciun semn,poate dacă ar fi încercat cumva să-mi vorbească,l-aș fi iertat,dar acum numai are nicio șansă,mai ales că încearcă să arunce toată vina pe mine.
Nu știu de ce,dar am avut instinctul să salvez poza cu mine și Azrael în telefon.
După amiază am ales să ies la alergat pentru a îmi limpezi gândurile,nu mare mi-a fost mirarea să-l văd pe Azrael stând pe marginea râului.
Până să mă duc la concursul ăla nu mă intersectasem mai deloc cu el,dar acum parcă ne leagă ceva.
Azrael m-a observat și a venit repede la mine,pentru prima oară numai era arogant și-și cerea scuze pentru ipostaza în care eram pusă.
I-am spus că el nu e de vină,ci cei care ne-au fotografiat,bine poate are și el o mică parte de vină pentru că el și-a pus prietenii să mă ducă la el.
Dar nu pot să-l învinovățesc doar pe el și oricum nu era o poză care să denigreze pe cineva.
Am ales să alergăm puțin împreună și mi-a spus că a ratat petrecerea de după finală.
M-am simțit puțin prost pentru că o pierduse cumva din cauza mea și chiar merita toată susținerea din partea oamenilor.
Am simțit că trebuie să-l felicit
-Chiar ai fost bun pe parcursul concursului,meritai să fi prezent la petrecerea aia,toți te-ar fi felicitat!
-Am auzit eu bine sau mi s-a părut că m-ai felicitat?
-Da,Azrael,te-am felicitat pentru că meriți și vreau să-ți mulțumesc că m-ai dus acasă în prima seară.
Pentru prima oară l-am văzut zâmbind și tot pentru prima oară i-am văzut chipul fără casca aia de motociclist,nu ar trebui să spun asta,dar chiar arată bine,prea bine aș putea spune.
-Dacă aș fi știut că așa va reacționa iubitul tău,l-aș fi obligat să te ducă acasă!
-Fostul iubit!
-Deci să înțeleg că acum te simți mai bine că numai ești cu el?
-Da,recunosc că mi-ai făcut un bine,nu merita să-mi mai pierd timpul cu el!
-Atunci a fost mai bine că te-am dus eu acasă!
Chiar dacă eu i-am spus că nu e nevoie,el a insistat să mă ducă acasă,ca mai apoi să mă invite să ies cu el diseară.
Am acceptat pentru că voiam ca Dylan să afle,așa poate v-a fi și el puțin rănit.
Seara a venit repede,și eu am ales să mă îmbrac într-o pereche de pantaloni negri de piele și să-i asortez cu o geacă,tot din piele și ea.
Azrael mi-a complimentat ținuta și mi-a spus că se potrivește pentru o ieșire cu motocicleta,ce nu știa el era că ținuta fusese gândită dinainte.
Într-o curbă din cauza vizibilității reduse Azrael a pierdut controlul motorului și am căzut amândoi,eu eram mai bine,dar el nu-mi răspundea la strigăte.
Ambulanțele au ajuns relativ repede și ne-au dus la spital,mie mi-au oferit primul ajutor și mi-au zis să stau calmă.
Dar nu puteam sta calmă pentru că nu știam în ce stare se afla Azrael.
Doctorii mi-au spus că nu am voie să-l văd până dimineața,așa că am ales să dorm ca să treacă timpul mai repede.
De dimineață m-am trezit și m-am dus direct la salonul unde se afla el,doctorii mi-au spus că nu e într-o stare bună și că încă nu s-a trezit.
Am stat lângă el și fără să vreau l-am luat de mână și l-am implorat să se trezească.
Nu știu ce aș face dacă s-ar întâmpla ceva cu el.
Medicii mi-au adus lucrurile lui și mi-au spus să-i anunț familia de accident.
Dar eu abia de îl cunoșteam pe el,pe familia lui nici atât,așa că am încercat să caut ceva în telefonul lui.
În timp ce căutam prin telefonul lui,am observat că și el salvase poza cu noi doi.
Am trecut repede peste poză și am găsit numărul lui Eric,l-am apelat în speranța că el va știi ceva de familia lui Azrael.
Eric m-a liniștit și mi-a spus că-i va contacta el familia lui Azrael,lucru pe care l-a și făcut,mama acestuia ajungând imediat la spital.
Medicii m-au trimis înapoi în salonul meu,dar înainte de asta am vorbit cu mama lui Azrael și i-am spus că pot sta eu cu el pe timp de noapte pentru ca ea să se poată odihni.
Spre surprinderea mea a fost de acord așa că am mers imediat în salonul meu.
CITEȘTI
DEMON CU CHIP DE ÎNGER
RomanceAtunci când crezi că ți-ai găsit sufletul pereche,băiatul perfect pentru tine,îți dai seama că de fapt în băiatul cu chip angelic de care te-ai îndrăgostit și-a făcut cuib un imens demon care trebuie învins.