După întâmplarea de aseară am decis să mă duc să-l înfrunt pe Dylan.
Am ieșit din cabana noastră și mare mi-a fost mirarea să-l văd în fața cabanei cu un bulgăre de zăpadă în mână,părea să facă și el acum ce-au făcut iubitul meu și prietenii mei aseară.
-Ce făceai aici,Dylan?
-Voiam să vă întorc farsa de aseară!
-Asta ai tupeu să faci,dar să dai fața cu mine și să-mi explici lucrurile nu ai avut...
-Părea că-ți merge bine după toată seara aia!
-Spre surprinderea ta,chiar îmi merge bine!
-Nu știu ce ți-au făcut prietenii tăi,dar parcă ești spălată pe creier!
-Spălată pe creier,de ce,că mi-am dat seama ce fel de om ești?
-Și ce fel de om sunt?
-Insensibil și fără pic de empatie!
-După tot ce a fost între noi,asta crezi tu depre mine?
-Ce a fost între noi,a fost doar o relație toxică!
-Eu chiar te-am iubit Lezaza,dar nu ai fost capabilă să vezi asta!
-M-ai iubit atât de mult încât m-ai lăsat singură,noaptea în pustietate?
-M-am întors după tine,Lezaza,dar numai erai acolo,am aflat de la băieți că ai plecat cu Azrael!
-Numai minți,Dylan,așa ai fi venit să-mi spui în următoarea dimineață!
-Tu pleci cu altcineva și după ai pretenția să vin să vorbesc cu tine?
-Oare de ce am plecat,oare pentru că era singura mea soluție?
-Dacă ai fi așteptat puțin,acum numai aveam discuția asta!
-Mai bine că s-a întâmplat așa,mi-am dat și eu seama ce fel de om ești!
-Rămăi cu iubitul tău,așa e mai bine!
-Stai liniștit,chiar asta am să fac!
Înainte să intru în cabană mi-am ridicat privirea spre geam și toți erau la geam uitându-se la conversația mea cu Dylan.
-Deci,l-ai pus la punct Lezaza,ce a spus?
-Mi-a spus că s-a întors mai târziu în seara aia!
-Ce mincinos!
-Nu știu neapărat dacă mințea,părea să soună adevărul,poți tu Azrael să afli de la băieți dacă a venit sau nu?
-De ce te interesează așa mult?
-Vreau doar să aflu dacă spune adevărul,oricum asta nu o să schimbe nimic!
-O să-i întreb pe prietenii mei dacă l-au văzut!
-Putem să mergem undeva,vreau să uit de toată discuția asta!
-Desigur,iubito,unde vrei să mergem?
-Nu știu veniți voi cu o idee cât timp eu și Carla ne relaxăm!
...
-O să vă ducem undeva,dar o să aflați când ajungem!
-Vreți să ne faceți surpriză?
-Depinde din ce unghi o să vedeți asta!
Nu am fost surprinsă deloc când am văzut că ne-au adus la atelier de motociclete!
Dar oricum nu pot să mă supăr pe el,știam de la început că asta e pasiunea lui.
-V-am adus aici,pentru că aici e cel mai tare atelier și nu puteam să plecăm fără să cumpăr ceva pentru motorul meu.
-Ai mai lucrat la el?
-Da,în fiecare zi lucrez la el!
-Nu știu de ce-l mai întrebi Carla,era clar că da.
-Hai nu te supăra,iubire,știi cât de mult înseamnă pentru mine!
-Știu,știu,nici nu e ca și cum motorul a fost primul lucru la care te-ai gândit după ce te-ai trezit din comă.
-Și tu însemni mult pentru el,Lezaza,crede-mă că știu ce spun.
-Mă bucur că ai observat și tu asta Eric!
După ce Azrael și-a cumpărat tot ce avea nevoie ne-am întors la cabană să ne luăm lucrurile și ne-am hotărât să plecăm acasă.
CITEȘTI
DEMON CU CHIP DE ÎNGER
RomanceAtunci când crezi că ți-ai găsit sufletul pereche,băiatul perfect pentru tine,îți dai seama că de fapt în băiatul cu chip angelic de care te-ai îndrăgostit și-a făcut cuib un imens demon care trebuie învins.