TOTUL S-A SCHIMBAT

294 16 9
                                    

După ce ne-am întors din vacanță,Azrael numai a fost deloc la fel,nu știu dacă din cauză că am avut discuția aia cu Dylan sau din altă cauză.

Nu mă mai privea ca înainte și parcă se gândea constant la ceva,aș da totul să știu la ce...

M-am dus la el să-l vizitez,nici măcar nu și-a dat seama când am intrat în casă,am traversat lungul hol al casei și când am deschis ușa camerei lui am rămas mască,se uita la o poză și plângea,pot să jur că am văzut o fată în poza aia.

Nu am apucat să văd mai mult pentru că a ascuns poza sub pernă.

Mi-a zis să mergem la bucătărie pentru că mama lui a gătit ceva pentru noi,eu am ieșit din cameră,dar pe el nu-l simțeam în spatele meu,m-am uitat în spate și într-adevăr nu era,iar ușa era închisă,sigur ascundea poza la care se uita.

Am mâncat și am așteptat momentul oportun să intru în camera lui,singură și ca nimeni să nu mă vadă,rămăsesem doar eu cu el la masă deoarece părinții lui plecaseră,după un timp s-a ridicat și m-am îndreptat încet spre camera lui.

Poza numai era sub pernă,deci chiar a ascuns-o de mine,ceva îmi spune că ceea ce se întâmplă cu el e din cauza pozei,sau mai bine spus a fetei din poză.

Am căutat poza prin toate locurile,dar nu am găsit-o,l-am auzit pe hol și m-am așezat pe pat prefăcându-mă că mă uit la ceva pe telefon.

A intrat în cameră și s-a pus la calculator să joace un joc,nici măcar nu mă mai bagă în seama,după un timp am plecat și nici măcar nu a sesizat asta.

Mi-a dat mesaj după 4 ore,după ce s-a plictisit de jocul ăla,am ridicat telefonul să văd ce mi-a scris și l-am pus la loc pe pat.

Singurul lucru la care mă gândesc e poza aia,și mai ales la cine era în poza aia,ceva mă face să cred că fata aia e importantă pentru el.

Dar de ce a ascuns-o de mine? Cine e? De ce e atât de importantă pentru el? Și de ce s-a schimbat dintr-o dată?

Toate întrebările astea nu-mi dau pace și nu o să-mi dea pace până nu aflu adevărul.

Am chemat-o pe Carla la mine,și nu doar pentru faptul că e prietena mea,ci și pentru că-l cunoaște pe Azrael.

Mi-a spus că știe de la Eric de o fostă de a lui,deci de asta nu mi-a spus Azrael nimic de ea,pentru că e fosta lui.

-Prima dată Eric doar a menționat-o,dar mai apoi am avut o întreagă discuție despre ea.

-Și mie de ce nu mi-ai spus nimic,Carla?

-Prima oară am crezut că e o fostă oarecare,dar e mai mult de atât.

-Adică?

-E prima lui iubire.

-Și,toate lumea are o primă iubire,nu e nimic special!

-Așa am zis și eu,dar vezi tu,ea a murit,și nu într-un mod tocmai demn,a fost ucisă de iubitul mamei ei.

-Doamne,deci de asta nu mi-a spus el nimic despre ea!

-Nici nu cred că putea,nu te-ai fi simțit bine dacă el ți-ar fi vorbit despre fosta lui iubită care e și moartă pe deasupra.

-L-aș fi înțeles...

-Mai știi când i-ai spus ca nu știe nimic despre iubire?

-Da,dar ce legătură are?

-Ți-a spus că a iubit o fată,prima și ultima pe care a iubit-o,după ce am auzit de fata asta numai la asta m-am gândit și am făcut legătura,despre ea vorbea,și cred că a vorbit despre ea fără să vrea.

-Deci într-un fel eu am fost doar un pion în viața lui?

-Nu cred asta,Lezaza,chiar părea că te iubește.

-Bine spus părea...

-Știi la ce mă refer,numai dramatiza,chiar te-a iubit,nu știu ce l-a făcut să se schimbe acum.

-Prima dată mi-a venit în minte că poate fosta asta s-a întors cumva în viața lui,dar cum e moartă,asta e exclus.Totul mergea bine între noi,nu ne-am certat,a devenit rece dintr-o dată.

-Cred că ar fi bine să vorbești și cu Eric!

-Nu,poate îi spune ceva lui Azrael!

-Te asigur eu că nu-i va spune nimic,mai ales că...

-Mai ales că ce,Carla?

-O să-ți spună Eric mai multe

Am așteptat vreo 15 minute să vină Eric și parcă era o eternitate,acum va trebui să mă lupt cu fantoma fostei iubite a iubitului meu,dacă el mai consideră că sunt iubita lui.

-Ai observat un comportament ciudat la el,Lezaza?

-Totul e ciudat la el,Eric,mai ales că am aflat de ce sau mai bine spus din cauza cui e așa.

-Dar totuși,părea cumva abătut sau se uita în gol?

-Când am plecat de la el se juca pe calculator,dar de ce ești așa speriat?

-Pentru că după tragedia aia s-a închis în el și a vrut să se sinucidă și eu am fost cel care l-a găsit cu funia în jurul gâtului.

-Simt că înnebunesc din ce în ce mai tare.

-Calmează-te,Lezaza,trebuie să ne unim și să-l ajutăm să treacă peste.

-Nici măcar nu mă mai observă,Eric,chiar crezi că pot să mai am putere asupra lui?

-Încă e traumatizat de moartea lui Serenity,el a găsit-o și încă trăia,a murit în brațele lui.

-Nu pot să cred,de ce a omorât-o iubitul mamei ei?

-Din câte am înțeles,ar fi încercat să aibă o relație cu ea și normal că ea a refuzat și în seara aia a venit și beat și a încercat,știi tu ce,și ea a ripostat și în momentul ăla a înjunghiat-o.

-Mama ei nu a sesizat toate astea?

-Ea a încercat de multe ori să-i spună,dar mama ei credea că doar încearcă să o despartă de bărbatul ăla,oricum după ce Serenity a murit,s-a sinucis și mama ei.

-Ce final tragic au avut,poate dacă o credea pe fiica ei ar fi fost amândouă în viață acum.

-Acum e prea târziu,măcar pe Azrael să-l facem să uite toate astea.

-Nu a mers la psiholog?

-Ba da,dar a încetat să mai meargă,și totul părea bine până acum,nici eu nu-mi explic ce s-a schimbat.

-Totuși cred că tu ești cel mai în măsură să mergi să discuți cu el,având în vedere că știi și situația cu fosta lui.

DEMON CU CHIP DE ÎNGERUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum