Am ieșit prin parc cu Carla,în trecut plimbarea cu prietena mea cea mai bună îmi făcea bine.
După atâta timp am reușit să ieșim singure,am încredere în Eric pentru că am văzut cât de mult se implică,dar mă simt în largul meu cu Carla.
-Numai pot Carla,simt că cedez,toată chestia asta cu Serenity mi-a luat toată fericirea,e cel mai urât sentiment să-l vezi pe băiatul iubit,iubind o fostă moartă.
-Te înțeleg,Lez,dar îl înțeleg și pe el,suferă și se simte vinovat pentru moartea ei,mai ales că nici Asher nu a crezut-o pe Serenity?
-Asher?
-Da,e fratele lui Serenity!
-L-am cunoscut în seara ta de adevăr și provocare,am simțit că exista o legătură între ei.
-Cum v-ați întâlnit?
-Când mergeam spre casă,a oprit mașina la noi și a vorbit cu mine!
-Deci,tot continuă să-l enerveze pe Azrael!
-Așa se pare,toate sunt legate de Serenity în ultimul timp,numai rezist.
-Chiar nu înțeleg cum s-a transformat Azrael din băiatul ăla înnebunit după tine în băiatul ăsta nepăsător.
-Nu știu,dar dacă află Dylan o să crească inima în el.
-Sincer,asta cred și eu!
-Și ce ziceai,că nici Asher nu a crezut-o pe sora lui?
-Da,credea că e doar o răsfățată care duce lipsă de atenție,cumva a influențat-o și pe mama lui,de asta nu-l suportă Azrael.
Am chemat-o pe Carla la mine și am decis să facem o seară a fetelor,am dat drumul la muzică la maxim și Carla a aruncat cu o pernă în mine,am aruncat și eu în ea și am început o adevărată bătălie.
După am dat drumul la televizor și ne-am uitat la Lucifer,am prins o obsesie pentru serialul ăsta,dar și pentru personajul principal,nu pot să mint.
Carla a pus ochii pe Pierce,într-un fel și eu,dar Lucifer rămâne pe primul loc.
Înainte să adorm m-am uitat la toate pozele mele cu Azra,doar ele îmi mai aduc aminte de vremurile bune dintre mine și el.
M-am trezit în mijlocul nopții țipând și am speriat-o și pe Carla,am visat-o pe Serenity care-l sufoca pe Azrael cu o pernă.
După ce că-mi face viața amară,îmi mai invadează și visele,o urăsc,o urăsc din toată inima,mi-a luat fericirea,mi-a luat iubitul și eu nu pot să fac nimic să-l aduc pe calea cea bună.
Dis de dimineață am plecat să-l înfrunt pe Azrael,numai pot să accept să fiu bătaia lui de joc,Carla a încercat să mă facă să mă răzgândesc,dar nu am ascultat-o și am plecat.
Când am intrat pe strada lui,el se dădea jos de pe motocicletă,i-am făcut semn că intru în casă și am intrat în camera lui.
De cum a intrat în cameră am început să-i spun tot ce am pe suflet.
-Am conștientizat că numai sunt o prioritate pentru tine,dar vreau să știi că te-am plăcut din prima clipă în care te-am văzut,am simțit că ești tot ce-mi trebuie,dar acum numai mă regăsesc în povestea ta,povestea ta are un personaj principal,iar aceea e Serenity.
-Lezaza,știu că am reacționat urât și nu trebuia,având în vedere că tu ai încercat să mă aduci cu picioarele pe pământ,dar Serenity mi-a fost iubită și cea mai bună prietenă,iar moartea ei mi-a adus numai gânduri rele,am încercat să uit de ea,voiam să-mi creez un viitor cu tine,dar nu pot,nu pot să o uit și nu pot să continui cu tine.
-Adică vrei să ne despărțim?
-Cel puțin o pauză,să văd ce vreau cu adevărat!
-Eu văd ce vrei cu adevărat,o vrei pe ea,dar e imposibil Azrael,ea nu se mai întoarce,vrei să-ți trăiești toată viața în modul ăsta?
-Poate că asta îmi doresc cu adevărat,sau poate că numai vreau să trăiesc fără ea.
-Renunț,Azrael,numai pot să mă lupt cu fantoma fostei tale iubite,sper să-ți dai seama că faci o greșeală.
CITEȘTI
DEMON CU CHIP DE ÎNGER
RomanceAtunci când crezi că ți-ai găsit sufletul pereche,băiatul perfect pentru tine,îți dai seama că de fapt în băiatul cu chip angelic de care te-ai îndrăgostit și-a făcut cuib un imens demon care trebuie învins.