TERAPIA

272 20 0
                                    

Până să intru în casă m-a luat de mână și mi-a spus:

-Chiar te iubesc,Lezaza,și nu pentru că îmi aduci aminte de Serenity,ci pentru că ai fost singura fată care a putut să mă facă să mă îndrăgostesc iar.

Am rămas șocată,mă uitam direct în ochii lui și nu știam ce să zic,îl iubesc,dar m-a rănit enorm.

L-am pupat pe frunte și am intrat în casă plângând,în tot acest timp mă suna și Carla.

I-am răspuns și speram să nu-și dea seama că plâng,dar fără folos.

-Ce ți-a zis de plângi,Lezaza?

-Mi-a spus că mă iubește,dar simt că tot Serenity înseamnă mai mult pentru el,spune-mi tu Carla,cum pot eu să mă lupt cu ea,cum să-l fac pe Azrael să-și vadă de viață fără ea?

-Trebuie să fii aproape de el,să vadă că există viață și fără ea și trebuie să vorbești cu părinții lui.

-De ce eu?

-Tu ești cea mai în măsură Lezaza,trebuie să le spui că știi despre Serenity și mai trebuie să le spui și despre comportamentul din ultimul timp al lui Azrael,vor știi ei ce să facă.

-Nu știu cum să abordez situația,nici măcar nu știu cum să-i spun că vreau să vorbim.

-Spune-i mamei lui că vrei să vorbești cu ea,dar fără să afle Azrael,întâlniți-vă în parc și pune-te la somn așa poate te mai calmezi puțin.

I-am dat mesajul mamei lui și a fost de acord să ne vedem,așa că m-am pus direct la somn.

În următoarea dimineță am plecat în parc,m-am întâlnit cu mama lui Azrael și i-am spus tot ce trebuia să-i spun.

Mi-a spus că a trăit un calvar cu Azrael după moartea lui Serenity,pur și simplu nu-și mai recunoștea copilul,mi-a spus că-l va duce iar pe Azrael la ședințe de terapie.

I-am spus să încerce să vorbească cu el,dar să nu-și dea seama că a aflat de la mine.

După câteva ore mama lui mi-a dat mesaj și mi-a spus că l-a dus la prima ședință și că-mi va spune cum decurg lucrurile.

Am primit un apel de la ea și mi-a spus că Azrael a făcut o criză în timpul terapiei și că ea crede că ar fi o idee bună să vin să-l văd,i-am spus că eu poate aș înrăutăți lucrurile,dar a insistat și până la urmă am cedat.

Până să intru în camera lui am auzit cum a lovit ceva care mai apoi a căzut pe jos,am intrat speriată în cameră și am observat să piciorul lui sângera,am aruncat o privire pe podea și am observat că spărsese tabloul cu Serenity.

L-am luat în brațe și i-am spus să se calmeze,iar mai apoi m-am dus să iau trusa medicală ca să-i pot bandaja rana.

Pentru prima dată mi-a spus despre Serenity,părea atât de trist când îmi vorbea despre ea.

-Aș vrea să o uit,chiar aș vrea,dar nu pot,mă urăsc pentru faptul că nu am putut să o protejez de nebunul ăla,poate dacă eram mult mai deștept atunci o aduceam la mine și așa perversul ăla numai putea să profite de ea.

-Nu a fost vina ta,Azra,nu te mai învinovăți,nu e bine să vorbesc așa despre un mort,dar mama ei a fost de vină în toată ecuația asta,trebuia să-și creadă fiica,nu un bărbat pe care abia îl cunoscuse.

-A fost și vina mea,trebuia să am mai multă grijă de ea,coșmarurile mele cu ea au dispărut după ce am făcut terapia,dar acum au revenit,și simt totul atât de real.

-Ai visat-o?

-Da,am visat-o,îmi spunea că e supărată că eu îmi trăiesc viața,iar ea e moartă,trebuia să fiu eu în locul ei și poate eram dacă nu plecam cu tata la concursul ăla și acceptam să mă văd cu ea.

-A fost doar un vis,Azra,nu trebuie să crezi asta,sunt sigură că ea vrea să te vadă fericit!

-Dar a fost atât de real,simțeam ura din glasul ei.

-Vezi tu,Azrael,poate dacă faci iar terapie o să dispară coșmarurile alea.

-Nu,nu vreau să dispară,de atunci nu am mai visat-o de loc, nu vreau să o pierd iar.

-Dar nu e chiar bine să o visezi așa,Azrael!

-Taci,nu vreau să aud de terapie,ieși din camera mea!

Pentru prima oară  îmi e frică de el,de ce ar putea face pentru ea,m-am grăbit să ies din cameră și l-am văzut cum s-a aruncat în genunchi lângă tabloul spart al lui Serenity,parcă realizând ce a făcut.

Mama lui m-a întâmpinat și mi-a spus că e numai vina ei,i-am spus să stea fără griji și am îmbrățișat-o.
Văd că se simte neputincioasă în situația asta,singurul lucru pe care-l vrea e să-și vadă fiul bine,dar el se împotrivește.

L-am sunat pe Eric și i-am spus că Azrael nu vrea să se ducă la terapie,și-a dat și el seama că situația asta e din ce în ce mai complicată și că Azrael e pe drumul greșit.

Toți îi vrem binele,dar niciunul dintre noi nu știe cum să-l facă să vadă asta,suntem neputincioși,singurul care poate să facă ceva pentru el e chiar el prin acceptarea situației,trebuie să accepte că nu a fost vina lui.

DEMON CU CHIP DE ÎNGERUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum