VIZITE PESTE VIZITE

399 23 8
                                    

M-am gândit că o idee mai bună ar fi să mă duc la el fără să-i zic,așa am și făcut,am ajuns acasă la el și mi-a deschis mama lui,i-am spus să nu vorbească cu mine pentru că Azrael nu știe că am venit.

Am intrat la în cameră și fața i s-a luminat când a văzut că eu sunt cea care intră în camera lui.

-Deci până la urmă ți s-a făcut milă de mine și ai decis să vii?
-Nu,mai mult am vrut să văd dacă măcar acum te-a vizitat prietena ta.
-De ce tot deschizi subiectul despre ea?
-Nu am niciun motiv,doar că mi se părea că erați apropiați...
-Eu cred că te-ai îndrăgostit de mine și o vezi ca pe o competiție.
-Nu,chiar deloc!
-Lezaza,fața ta roșie ca focul de dă de gol...
-M-am înroșit de la subiect,nu de la altceva!
-O să-ți pun 3 întrebări simple.
-Să te aud,Azrael!
-Mă consideri frumos?
-Da,ești chiar drăguț!
-Așa,ce-ți place cel mai mult la mine?
-Ochii tăi,îmi place faptul că sunt schimbători.
-Ultima întrebare,dacă aș fi murit din cauza accidentului mi-ai fi simțit lipsa?
-Doamne,întrebarea asta nu-și are locul!
-Vreau să aud un răspuns!
-Normal că ți-aș fi simțit lipsa,chiar dacă mă enervezi mult,țin la tine,ai făcut mai multe lucruri pentru mine decât a făcut fostul meu iubit.
-Vezi,așa ar vorbi o fată îndrăgostită!
-Nu sunt îndrăgostită,Azrael!
-Fie cum zici tu,Lezaza,mai vedem noi,totuși mai am o întrebare scurtă,te-ai mai holbat înainte de somn la pozele mele,mai ales la aia pe care ți-am trimis-o?
-Îți spun și acum,cum ți-am spus și atunci,a fost din greșeală!
-Ți-am spus eu ce a fost din greșeală!

Un zâmbet enervant i-a apărut pe față,se vedea că nu mă crede,sinceră să fiu nici eu nu aș fi crezut scuza asta.

M-a luat de mână și mâna mea a început instant să tremure în strânsoarea mâinii lui.

-Spui că nu simți nimic pentru mine,dar tresari la fiecare atingere a mea,am sesizat asta de la primele noastre întâlniri.
-Asta se întâmplă pentru că sunt mai introvertită!
-Am cunoscut destui oameni introvertiți,iar tu,Lezaza ești departe de asta.

Mâna lui a ajuns pe talia mea și m-a tras mai aproape de el,parfumul lui era acum mult mai intens,poate și din cauza emoțiilor mele.

Voiam să mă retrag mai departe de el,dar în același timp voiam să fiu aproape de el,poate și mai aproape de atât.

Totuși,m-am retras puțin mai în spate,Azrael fiind puțin iritat de asta.

Nebunul,tot nu se lăsa,și a dat să se ridice din pat,eu m-am apropiat de el ca să nu-l las și în acel moment corpul meu era acum în totalitate în brațele lui.

După ce că îmi tremura mâna,acum îmi tremura întreg corpul,dorința mea de a fi mai aproape de el s-a îndeplinit.

Sunt conștientă că încep să am sentimente pentru el,și nu știu dacă e un lucru bun sau rău pentru că el pare să fie genul ăla de băiat care se joacă cu fetele.

L-am îmbrățișat și l-am strâns cât de tare am putut,am și uitat că are coastele rupte.

-Când m-ai întrebat ce aș fi făcut dacă ai fi murit,ți-am spus adevărul,dar doar pe jumătate.Nu aș fi suportat gândul că tu numai ești,chiar dacă ne cunoaștem de puțin timp țin foarte mult la tine,Azrael.
-Lezaza,cum ți-am mai spus,dacă aveam de ales să mor eu sau tu,aș fi ales fără să clipesc să mor eu.
-Iar eu,aș fi ales să mor eu Azrael,am fost distrusă după accident și la spital când medicii îmi spuneau că tu încă nu te-ai trezit,trebuia să fiu mai optimistă,dar eu mă gândeam la ce era mai rău.
-Acum sunt aici,sunt bine și peste 3 săptămâni o să fiu și mai bine,nu ai de ce să te mai temi.

De data asta l-am luat eu de mână și mi-am sprijinit fruntea de fruntea lui și i-am spus:

-Îți mulțumesc pentru toate lucrurile bune pe care mi le-ai spus,ai fost cel mai bun băiat din viața mea!
-Am fost,adică numai sunt?
-Știi ce vreau să zic!
-Îmi place să te tachinez,ești așa drăguță când te superi,nu mă pot sătura...

Buzele noastre erau acum aproape unele de altele și erau cât pe ce să se întâlnească,dar am fost salvată de Eric care l-a sunat pe Azrael.

În timpul convorbirii Azrael i-a spus lui Eric: „Băi,Eric,mereu,dar mereu întrerupi ceva important"

Cred că știu exact la ce se referă...

În tot acest timp capul meu era pe pieptul lui,iar degetele lui se jucau în părul meu,am savurat din plin momentul ăsta,am văzut astăzi o altă față a lui Azrael Nemoros,o față pe care nu credeam că o poate avea.

După puțin timp convorbirea dintre el și Eric s-a încheiat,toată atenția lui era iar asupra mea,m-a pupat pe frunte,ăsta a fost cel mai frumos lucru pe care l-a făcut până acum.

Dacă el nu ar fi primit o notificare pe telefon,nu mi-aș fi dat seama că ceasul a zburat și că acum era ora 2 dimineața.

-Trebuie să plec acasă,e cam târziu și mai merg și singură.
-Mă ridic de aici și merg cu tine!
-În niciun caz,Azrael,nici să nu te gândești!
-Atunci mă suni și vorbim până ajungi acasă,și răspunsul tău trebuie să fie neapărat da,altfel mă ridic de aici și vin cu tine.
-Te sun pentru că te cunosc și știu că ești în stare!

Mi-am luat la revedere de la el și l-am pupat pe obraz,lucrurile dintre noi se schimbă și îmi cam place direcția în care merge tot,dar totuși am o mică reținere.

Am vorbit despre fostul meu iubit și despre cursa dintre ei doi,am aflat de la el că între ei doi a mai avut loc o cursă de care eu nu știam.

Încep să cred că nu l-am cunoscut deloc pe omul cu care am avut o relație.

Am ajuns acasă în jurul orei 3 dimineața,știam din start că nu o să pot dormi,așa că mi-am deschis televizorul și m-am uitat până dimineața la serialul meu preferat.

DEMON CU CHIP DE ÎNGERUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum