În următoarea zi m-am întâlnit cu Carla,prietena mea care-l știa foarte bine pe Azrael.
De la ea am aflat că el așa obișnuiește să se poarte,să despartă oameni doar pentru un nenorocit de concurs pe care oricum mereu el îl câștigă.
Nu știu de ce,dar simt că mi-a făcut un bine,dacă Dylan ar fi fost sufletul meu pereche ar fi făcut ceva în seara ai sau cel puțin nu m-ar fi lăsat acolo.Ar fi putut să mă ducă măcar acasă și să-mi explice situația,iar după asta putea să uite complet de existența mea.
Dar nu,el a ales să fie un laș și să plece imediat după curs,încep să cred că cursele astea erau pe primul loc pentru el,iar eu eram pe plan secund.
Dacă Carla nu-mi spunea,eu nici nu observam că Azrael e cu prietenii lui motocicliști în același parc cu noi.
Speram ca el să nu mă vadă sau cel puțin să nu mă recunoască.
Dar nu,idiotul mă văzuse și acum se îndrepta fix spre mine,ca seara trecută.
Odată ajuns lângă mine începe să mă enerveze din nou
-Tot nu a venit iubitul tău să-ți explice ce s-a întâmplat aseară sau să-i spun mai bine fostul iubit?
M-am uitat urât ca mai apoi să-i spun
-Nu-mi mai pasă de el,e un dobitoc,la fel ca tine!
-Nu mă cataloga pe mine ca pe micul tău băiețel,nu suntem și nu vom fi niciodată la același nivel!
După ce că e enervant mai e și arogant și se crede mai presus de oricine.
-Amândoi sunteți la fel,vă măsurați puterea și bărbăția prin cursele alea,de parcă alea ar fi cele mai importante.
-Sunt importante,dar tu nu ai putut să vezi asta pentru că ai avut un pierzător lângă tine,altfel te-ai simți dacă iubitul tău ar fi fost cel care câștiga cursa.
-Da,cum zici tu.
-Aseară când ți-ai îmbrățișat iubitul înaintea cursei a fost un lucru drăguț,dar altfel era dacă m-ai fi îmbrățișat pe mine după câștigarea cursei.
Cum ziceam,e un munte de aroganță.
-Poate în visele tale,Azrael.
-Mai vedem noi,dragă Lezaza!
Bine că l-a strigat un prieten de-al lui și a plecat,că nu știu dacă mai puteam să-l suport mult.
Tot de la Carla am aflat că mai sunt câteva zile de curse până la finalul concursului.
Ea a tot încercat să mă facă să merg cu ea și cu iubitul ei la curse,dar nu a avut un răspuns afirmativ din partea mea.
După discuția noastră,am ajuns acasă și mi-am vărsat supărarea pe un borcan de înghețată cu caramel în timp ce mă uitam la un film de dragoste în care culmea personajul principal era un motociclist.
De nervi am închis televizorul,ca mai apoi să aud claxonul unei mașini.
Era Carla care a venit după mine în casă ca să mă ia la cursă,aceasta se înțelege foarte bine cu mama mea pe care a făcut-o imediat să mă lase să plec,nu știam ce să-i spun mamei așa că am ales să plec cu ea.
Dar Carla nu v-a scăpa așa ușor,asta e ultima oară când am să merg la concursul ăla stupid.
Odată ajunsă acolo l-am observat din prima pe Azrael care se afla în brațele unei blonde care mai avea puțin și îi cădea la picioare,îl venera ca pe un zeu.
CITEȘTI
DEMON CU CHIP DE ÎNGER
RomanceAtunci când crezi că ți-ai găsit sufletul pereche,băiatul perfect pentru tine,îți dai seama că de fapt în băiatul cu chip angelic de care te-ai îndrăgostit și-a făcut cuib un imens demon care trebuie învins.