ALEGERILE ELYSIEI

248 17 0
                                    

În mijlocul acestei furtuni emoționale, ne aflăm cu toții la răscruce de drumuri, gata să descoperim ce urma să se întâmple cu fiecare dintre noi. Confruntându-ne cu adevărurile dureroase, secretele dezvăluite și relații stricate.

Încercarea de a-l ajuta pe Azrael să se refacă după trauma recentă și relația tensionată cu Carla adaugă noi întrebări în capul meu. Fiecare dintre noi navighează prin propria lui furtună interioară, luptându-ne să găsim înțelegere, reconciliere și, eventual, vindecare.

Relațiile dintre noi sunt supuse unor presiuni uriașe, iar întrebarea esențială rămâne: va distruge această furtună emoțională conexiunile noastre sau le va întări?

Eric și Carla au venit în vizită, am rămas uimită să-i văd pe amândoi în fața mea, pare că și-au rezolvat problemele, curiozitatea mea cea mai mare e dacă Carla a renunțat la comportamentul ei copilăresc.

Carla, de obicei plină de veselie copilărească, părea mai matură și hotărâtă.

„Am decis să ne dăm o șansă și să lucrăm la relația noastră", a spus Carla cu un zâmbet sincer.

Eric a plecat la Azrael și la tatăl lui, iar Carla a rămas la mine să discutăm despre tot ce s-a întâmplat între noi, am ales să-i acord o șansă și să o las să-mi explice de ce credea că eu, prietena ei cea mai bună aș vrea ca relația ei cu băiatul pe care-l iubește să se termine.

Carla mi-a explicat că simțea o tensiune între mine și relația ei cu Eric. În încercarea de a proteja acea legătură, credea că poate fi interpretată greșit. Teamă de a-și pierde iubitul și prietena o determina să reacționeze în moduri neașteptate. Îmi spunea că intenția ei nu a fost să distrugă, ci să protejeze ceea ce iubește.

Cu două dintre probleme rezolvate, ne mai rămâne să rezolvăm sau să dăm o mână de ajutor în rezolvarea problemei pe care Azrael o întâmpină în familia lui.

Sper că în timpul pe care l-a avut cu tatăl lui a reușit să-l facă pe acesta să renunțe la ideea de violență, știu că e greu să afli de infidelitatea soției tale, dar sper să înțeleagă că ar trebui să reacționeze cu prudență, așa poate Azrael va fi mai puțin afectat de despărțire părinților lui.

Am primit un mesaj de la Azrael că e afară și că vrea să mergem cu el înapoi la conac, i-am zis și Carlei și am ieșit amândouă.

Am aflat că Frank a ales să se mute cu Azrael și că prima dată trebuie să ajungem acasă la el să-i luăm lucrurile, așa are și Azrael ocazia să-și ia toate cele necesare din camera lui.

De cum am intrat în casă am putut să o observ pe Elysia care se îndrepta amenințător spre Azrael, a ajuns în dreptul lui și l-a întrebat: „Cum ai avut curajul să vii aici?"

Fără să se uite la ea, Azrael i-a răspuns: „De ce mă întrebi, sperai să-mi fi pus capăt zilelor? Dacă-l întrebi pe tata nu ar fi de acord cu asta„

Ea i-a răspuns pe un ton răspicat: „Tatăl tău ar fi de acord cu mine dacă și-ar da seama ce ai devenit!"

Fără să ezite Azrael i-a dat replica: „De asta a ales să se mute cu mine după ce a aflat că-l înșeli cu cel mai pun prieten al lui?"

Mă uitam la Elysia care rămăsese fără cuvine și nu-mi puteam imagina cum am avut atâta încredere în ea.

În timp ce Azrael aduna lucrurile pe care voia să le ia cu el, Elysia îi spunea că despărțirea lor e numai din cauza lui.

Am simțit nevoia să intervin și i-am spus: „E vina lui că nu ai ales să fi infidelă?

S-a uitat la mine și mi-a spus; „Tu nu ai dreptul să vorbești, fetițo!"

Imediat a intervenit și Azra, i-a spus: „Are tot dreptul să intervină pentru că e iubita mea și pentru că ea a luptat pentru omul pe care-l iubește, și ca să știi tata o admiră mult, crede că e cea mai potrivită pentru mine!"

Ea a spus ceva care m-a mișcat puțin și parcă-mi venea să-mi bag mâinile în părul ei: „Numai e Serenity iubirea vieții tale? Parcă pentru ea ai vrut să-ți iei viața de două ori!"

Azrael a dat un răspuns calm: „Asta a fost înainte să-mi dau seama că prin faptele mele am rănit oameni care mă iubeau, noroc că i-am avut pe ei lângă mine, dacă te-aș fi avut doar pe tine aș fi fost mort de mult, doar asta e dorința ta. Și în încheiere vreau să-ți spun că mi-am dat seama de ce voiai să recurg la gestul ăla, voiai ca odată cu mine să se ducă și secretul tău murdar, ca să poți juca la două capete."

Azra a mai avut de completat ceva: „Apropo, tata a ales să-ți lase ție casa asta, vrea să scape de toate amintirile și de tot ce-l leagă de tine!"

Am ajuns la conac unde l-am văzut pe Frank mai fericit ca niciodată, se pare că discuția cu fiul lui a decurs de minune, judecând după acțiunile lui

Ne-a întâmpinat cu un zâmbet deschis, semn că discuția cu Azrael a adus o schimbare pozitivă. Azrael, deși încă purta urmele încercărilor, părea determinat să meargă înainte.

„Fiule, mă bucur că am avut această discuție. Îmi pare rău pentru tot ce ai trecut, dar trebuie să mergi mai departe și să îți construiești propria viață", a spus Frank, cu privirea plină de înțelegere.

În timp ce discutam, am aflat că Frank luase decizia de a începe un nou capitol în viața sa, căutând să-și refacă legăturile cu Azrael și să construiască o relație sănătoasă cu el.

Azrael, recunoscător pentru susținerea primită, și-a exprimat intenția de a-și reconstrui viața și de a se concentra pe propria fericire.

Frank a deschis o sticlă de vin și, privindu-ne, ne-a mărturisit că, deși poate accepta infidelitatea soției sale, nu poate uita că aceasta și-a dorit moartea fiului său, pe care l-a iubit din prima clipă în care a aflat de el.

Elysia avea să rămână să-și rezolve singură problemele pe care ea însăși le-a creat, v-a regreta la un moment dat în viață vorbele pe care i le-a spus fiului ei, dar poate va fi mult prea târziu.

DEMON CU CHIP DE ÎNGERUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum