Am încercat să iau legătura cu Carla, dar fără folos, de fiecare dată când o sunam îmi dădea cu ocupat.
Am ales să le mai acordăm timp lui Frank și Eric și am plecat înspre Carla, cum ea a venit la noi și a încercat să intre în casă fără să ne anunțe, așa vom face și noi acum, oricum, dacă ne-ar vedea nu ar deschide ușa.
Am ajuns la ea și am luat cheia de sub ghiveciul crăciuniței, am deschis ușa și am mers direct în camera ei, era în pat cu pătura trasă până-n gât și cu o cutie de înghețată pe picioare, asta e clar imaginea unei despărțiri.
Am stat puțin să vorbesc cu ea, i-am explicat că nu trebuia să reacționeze așa mai ales că Azrael abia ieșise din starea aia nașpa pe care a avut-o.Am ținut să specific și că m-a durut să aud că ea mă crede vinovată pentru ceea ce s-a întâmplat între ea și Eric, pentru prima dată i-am spus că a fost numai vina ei, ea nu a avut încredere în iubitul ei, în planul lui.
Nici mie nu mi-a plăcut planul făcut de Eric, nu știam cum o să reacționeze Azrael și îmi era frică pentru el, dar am ales să am încredere în el și bine am făcut.
M-am retras din cameră și i-am lăsat pe ei sa-și rezolve problemele, am încredere în ea că v-a înțelege ceea ce-i va spune Eric.
Am ajuns acasă unde eu a trebuit să mă gândesc la tot ce s-a întâmplat, starea lui Azrael, accidentul lui Eric, cearta dintre mine și Carla, infidelitatea Elysiei, toate astea mi-au arătat că nu toate lucrurile sunt roz, că nu tot ce văd e adevărat.
Familia lui Azrael părea perfectă, dar era doar o aparență, sau poate chiar era perfectă pentru că Frank nu aflase ce făcea soția lui, totuși, atunci când eram la Azrael, mama lui se purta frumos cu el, chiar credeam că-l iubește, dar nicio mamă care-și iubește copilul nu-i dorește moartea.
Familia lui Azrael, percepută de mine ca fiind perfectă, se destrăma în fața ochilor mei. În ciuda aparențelor, secretele pe care Frank nu le știa despre Elysia își lăsau amprenta asupra lui, se simțea trădat, și chiar așa era, fusese trădat din două părți, de soția lui, mama copilului lui și de cel mai bun prieten din copilărie.
Această conștientizare m-a tulburat profund. În casa aparent perfectă, am descoperit umbre și traume care amenințau să destrame toate iluziile. Întrebările fără răspuns și conflictele îngropate aveau potențialul de a zgudui temeliile familiei lui Azrael și de a schimba tot ce credeam că știam.
În timp ce reflectam asupra acestor descoperiri, mă întrebam cum vor evolua lucrurile și dacă adevărul, oricât de dureros, va aduce în cele din urmă vindecare sau doar mai multă suferință. Intrând într-un vârtej de întrebări, am simțit că acest moment de criză ar putea fi unul dintre cele mai urâte momente pentru Azrael, o să-și vadă familia cum se destramă, acum după ce și-a revenit, va fi un nou șoc pentru el.
Orice ar fi o să-i fiu alături, o să aibă nevoie de cineva care să-l înțeleagă, Eric va fi și el lângă Azrael, nu-l va lăsa să cadă iar pradă demonilor.
În această vâltoare de emoții, relația cu Carla părea să fie în suspans. Așteptam să văd cum va digera adevărul și cum vor evolua lucrurile între noi. Deși eu doream să repunem temeiurile relației noastre, nu puteam nega că această furtună emoțională aruncase o umbră asupra ceea ce credeam că știam unii despre alții.
Speram ca cea mai bună prietenă a mea să înțelegă că Azrael avea nevoie de mine, și mai ales de Eric, îmi e greu să recunosc, dar el îl știe cel mai bine pe Azrael, știe cum să-l abordeze în astfel de situații.
Rămâne de văzut dacă această furtună emoțională avea să distrugă sau să consolideze legăturile noastre. În mijlocul acestei turbulențe, ne aflam cu toții la răscruce de drumuri, gata să descoperim ce urma să se întâmple cu noi toți.
Nimic numai e la fel, tot ce știam e acum doar o iluzie, trebuie să accept prezentul și să sper că viitorul ne va aduce din nou împreună, cum eram la început când totul era bine între noi, poate că tot ce s-a întâmplat între noi a avut un scop.
Toată situația recentă ridica o întrebare crucială: va distruge sau va întări legăturile noastre? Eram cu toții la o răscruce de drumuri, cu privirea către un viitor incert, pregătiți să descoperim ce aducea pentru fiecare dintre noi această călătorie complexă.
CITEȘTI
DEMON CU CHIP DE ÎNGER
RomanceAtunci când crezi că ți-ai găsit sufletul pereche,băiatul perfect pentru tine,îți dai seama că de fapt în băiatul cu chip angelic de care te-ai îndrăgostit și-a făcut cuib un imens demon care trebuie învins.