A venit ziua în care Azrael poate fi ca înainte cel puțin pe jumătate,pentru că-i simte lipsa motocicletei sale.
Din seara în care ne-am sărutat suntem împreună și pot spune că așa fericită nu am mai fost de mult.
După cum i-am și spus,primul lucru pe care-l face este să caute piese pentru a-și repara motocicleta.
Mă simt specială pentru că vrea să schimbe culoarea și m-a întrebat ce părere am.
I-am spus că o culoare mișto ar fi verde pentru că s-ar vedea fenomenal.
Vrea să-și repare motocicleta singur,un lucru bun de altfel pentru că așa va putea să recupereze toată perioada de stagnare.
S-a întâmplat să ne aflăm în același loc cu fostul meu iubit,care și-a dat ochii peste cap când a văzut că eu și Azrael intrăm de mână pe ușa restaurantului.
Mi-am dorit mereu ca el să ne vadă împreună,mai ales că în jurul lui Azrael radiez de fericire.
La restaurant au venit Carla și Eric pentru că aveam plănuită această ieșire,Eric încă poartă pică pe mine de când m-am enervat pe el și i-am reproșat niște chestii.
-Pentru prima oară după atâta timp te văd fericit,Azrael.
-Da,Eric,chiar sunt fericit pentru că iubita mea aici de față mă face fericit!
-Deci,încă nu-mi vine să cred că sunteți împreună,după câte certuri au fost între voi înainte!
-Știi cum e,nu alegi de cine te îndrăgostești,să ridicăm un pahar în cinstea lui Dylan,prezent aici pentru că datorită lui eu și Lezaza suntem acum împreună.
-Cinste ție,Dylan!
Nu m-am putut abține și am avut o criză de râs la care s-a alăturat și Carla pentru că amândouă știm cât de nervos va fi Dylan după asta.
-Mulțumesc,Dylan că ai participat la cursa aia,și mai ales ca m-ai lăsat acolo,ăla a fost cel mai frumos lucru din relația noastră!
Ne-a spus să fim fericiți și a plecat în grabă din restaurant,trântind ușa în spatele lui.
-Care puteau fi șansele ca ăsta să fie aici?
-Lasă,Eric,că măcar a fost mai distractiv așa!
-Băieți,fi-ți fericiți,l-ați enervat la maxim!
-Nici tu nu ai stat mai prost,Lezaza!
-Totuși,ce a fost cu criza aia de râs fetelor?
-Eu și Lezaza știam foarte bine că după discuția asta Dylan va fi nervos la maxim,numai gândul ăsta te face să râzi,oricum și replicile au fost bombă.
-Deci până la urmă ce faci cu motorul?
-Am decis să-l repar acasă,cu ajutorul tatălui meu,iubita mea a ales culoarea,vă las să ghiciți,dar fi-ți atenți,aveți doar două încercări de fiecare!
-Verde,vrea să fie verde!
-Cum ți-ai dat seama,Carla,credeam că nu o să ghiciți!
-Crezi că o cunosc de ieri,verdele e culoarea ei preferată,și mașina ei o să fie verde!
-Bine de știut,oricum un verde neon va da bine rău pe motocicletă!
-Păi da,ca să întoarcă fetele capul după tine!
-Ești geloasă?
-Nu!
-Nu pe naiba,erai geloasă dinainte pe prietena mea de la cursă,mereu aduceai numele ei în discuție.
-Era geloasă pe Alma?
-Da!
-Eu dacă aș fi fost fată nici nu aș fi putut să mă compar cu ea,e doar o disperată după atenție!
-Deci eu dacă dau ochii cu ea,o bat rău!
-Calmează-te,Carla,te ajut și eu,nu te las la greu :)
-Sunteți cam agresive fetelor!
-Dacă îi mai ți mult apărarea,te bat și pe tine.Azrael!
-Carla,orice până la prietenul meu!
-Dar...
-Niciun dar,pe el nu-l bagi în aceeași oală cu disperata aia.
-Ușor și tu,Eric,numai țipa la prietena mea!
-Hai gata,calmați-vă toți!
Nu știu cum,dar după ce a vorbit Azrael ne-am calmat toți,are o influență imensă în orice moment.
-Suntem aici cu voi pentru că sunteți importanți în viața noastră,mai ales tu,Carla care ai tras de Lezaza în fiecare zi să iasă cu mine.
-Singurul meu regret,Azrael e că nu i-am spus de tine mai înainte,dar ea era cu fraierul ăla și îi era loială lui.
-Adică ea nu știa de mine până la concurs?
-Nu,nu te știa!
-Deci nu-mi vine să cred,tot orașul mă știe,numai ea nu mă știa...
-E de bine,eu m-am îndrăgostit de tine,Azrael,nu de Azrael,tipul cu motor,e o mare diferență!
-Aici ai dreptate,și sunt conștient de asta,altele erau atrase mai mult de faptul că sunt motociclist!
-Ce mai,noi o să fim nașii voștri!
-Deci nu-mi dau seama de unde vine chestia asta a ta de a strica totul,Eric,asta urma să vă întreb!
-Ne facem că nu am auzit ce a spus Eric!
-Deci,Carla și Eric în viitor vreți să fiți nașii noștri?
-Nu știu de ce mai întrebați,da,da,DAA!
-De acum,dragă Lezaza,să-mi spui nășică!
-Nășicilor,vreți să mergem mâine la munte și să stăm câteva zile?
-Nu știu de ce mai întrebi,finule?
-Daa,cum am fost și atunci,dar acum e diferit că o să fie și Lezaza cu noi!
-Deci el e tipul cu care ați mers la munte?
-Parcă nu știa de mine,Carla!
-Păi nu știa,i-am spus doar că am mers cu un prieten de-al lui Eric!
-Trebuia să-i arăți pozele pe care le-am făcut atunci,pun pariu că s-ar fi îndrăgostit de mine :))
Am plecat toți acasă să ne pregătim bagajele,așteptam cu nerăbdare plecarea noastră pentru că o să fie foarte tare să fim toți patru.
CITEȘTI
DEMON CU CHIP DE ÎNGER
RomanceAtunci când crezi că ți-ai găsit sufletul pereche,băiatul perfect pentru tine,îți dai seama că de fapt în băiatul cu chip angelic de care te-ai îndrăgostit și-a făcut cuib un imens demon care trebuie învins.