ELYSIA

260 19 0
                                    

În timp ce eram cu mama la bucătărie am fost bombardată de mesaje de la Carla care-mi spunea că Eric a venit bătut.

Ceea ce nu mi-a venit să cred a fost că a fost bătut de Azrael, nu aș fi crezut că ei doi pot ajunge la așa ceva vreodată, nu știu ce a fost între ei de s-a întâmplat asta,dar fix asta vreau să aflu.

Am plecat cât de repede am putut la Carla și Eric,când am ajuns Carla îi pansa rănile de pe față iubitului ei, pot spune că Azrael a dat cu toată forța lui judecând după câte lovituri are Eric.

-N-as fi crezut că poate exista o luptă între voi doi!

-Nu a existat până acum, dar nu-mi mai cunosc deloc prietenul.

-Cum ați ajuns în stadiul ăsta?

-Am încercat să-l aduc cu picioarele pe pământ,i-am spus că ar trebui să-și vadă de viață pentru că Serenity nu se va ma întoarce vreodată , dar în loc să înțeleagă a ales să mă lovească, așa că i-am dat și eu un pumn în față în speranța că poate îl trezesc la realitate.

-Toți ducem o luptă grea, el nu vrea să se vindece de rănile din trecut,mai de grabă se afundă în ele din ce în ce mai mult.Singura lui scăparea e să înțeleagă singur lucrurile astea

-Speram să nu-l mai văd așa, Lez, dar nu pot lupta cu demonii lui,sunt mult mai puternici decât mine.

-Deci am realizat toți că Azrael se transformă într-un nemernic?

-Nu aș putea spune chiar nemernic, totuși e tot prietenul meu, lupta asta e nesemnificativă pentru mine , rănile mele se vor vindeca repede, dar rănile lui nici acum nu s-au vindecat și au trecut ani de la moartea lui Serenity.

În timp ce vorbeam, Eric a primit un apel video de la Azrael , îi spunea că toată lupta dintre ei l-a făcut să conștientizeze ceva, dar nu a spus ce, dar un lucru m-a înspăimântat, avea un zâmbet diabolic pe față de parcă urma să facă ceva.

După ceva timp am primit eu un apel,toți am rămas mască, credeam că e de la Azrael , dar era de la mama lui, Azrael scrisese un bilet pe care-l lăsase în camera părinților lui, își scrisese intenția de a se sinucide, ceea ce era mai grav era că fusese implicat într-un accident, pe care el îl produsese, s-a înfipt cu motocicleta într-un cap de pod.

Am simțit cum toată lumea mea se destramă,picioarele și mâinile îmi tremuram, numai puteam să vorbesc, doar mă bâlbâiam.

M-am trezit pe un pat de spital,nu-mi aduceam aminte cum ajunsesem acolo, dar îmi aminteam ce auzisem, am început instant să plâng și am vrut să plec de pe patul ăla, dar Carla și Eric nu mă lăsau, mi-au spus că am leșinat.

I-am întrebat dacă știu în ce stare e Azrael, mi-au spus că nu știu nimic, dar știu că mă mințeau, puteam să observ asta pe fețele lor, am decis să mă împotrivesc și să încerc să mă dau jos din patul ăla, dar un medic a venit și mi-a injectat ceva, numai puteam să mă mișc deloc.

Nici măcar nu am mai vrut să-i privesc,mi-am ridicat privirea la tavan și am început să plâng.

Gândul că poate Azrael numai e mă face să înnebunesc, vreau să aflu în ce stare e, dar nu pot, mu pot să mă ridic din nenorocitul ăsta de pat.

Îmi doresc să nu fi leșinat, dar totodată îmi dau seama că nu puteam să duc în niciun fel vestea asta.

Urăsc să știu că Azrael a ales să procedeze așa, a vrut să-și curme singur viața, a ales calea cea mai ușoară de a rezolva lupta cu demonii lui, a ales să-i omoare odată cu el în loc să lupte cu ei.

După o oră efectul injecției s-a dus,am semnat că vreau să ies pe proprie răspundere și am ieșit, am coborât și am întrebat de Azrael, am aflat în ce salon e și am plecat imediat.

Când am ajuns o scenă de groază se desfășura în fața mea, Azrael era bine, dar își îmbrâncea mama, a împins-o, ea a căzut jos și mai apoi a lovit-o cu piciorul în față.

A ieșit, a observat că eu,Carla și Eric eram lângă ușă, ne-a privit fără să ne zică ceva și a plecat.

Am intrat în salon și am ridicat-o pe Elysia de jos, ea s-a sprijinit de patul din cameră și a început să plângă, fiul pentru care ar fi făcut totul a lovit-o fără milă.

Din câte știam eu, Azrael o iubea mult pe mama lui, Elysia, dar acum numai pot spune asta, s-a uitat atât de urât la ea și a lovit-o fără să se gândească cât de multă durere îi va aduce, și nu durere fizică, ci mai mult psihică, va fi extrem de greu pentru ea să uite că fiul ei a fost în stare de așa ceva.

Câteva zile nu am mai știu nimic de Azrael, după situația de la spital nu a mai revenit deloc acasă, în toate zilele asta nu am putut nici să dorm nici să mănânc, slăbisem vizibil în doar câteva zile.

Elysia s-a dus câteva zile la un pshiholog pentru că nu putea să uite și nu putea să înțeleagă cum a putut fiul ei să reacționeze așa, a aflat în timpul ședințelor că Azrael poate suferi de o formă severă de depresie, și din cauza asta să acționeze în felul ăsta.

Am aflat că Azrael se mutase în conacul bunicilor lui.
Am reușit să aflăm informația asta de la un vecin care s-a plâns să Azrael ascultă muzică la maxim de dimineața până seara târziu.

DEMON CU CHIP DE ÎNGERUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum