ERIC

234 19 0
                                    

Ambulanța a venit după ceva timp, în tot acest timp Carla nu știa ce să mai facă, se ruga de medici să aibă grijă de Eric, a insistat să meargă cu el în ambulanță până au acceptat medicii.

Stând cu Eric nu am observat că Azrael lipsea, am plecat să-l caut și auzeam cum pumnii cuiva loveau cu sălbăticie pe altcineva.

Tot ce speram era să nu fie Azrael cel bătut, îmi e de ajuns să știu că Eric are un glonț în piept.

Imaginea din fața mea era una desprinsă din filmele de groază, cel care îl atacase pe Eric avea fața desfigurată, abia dacă-l mai recunoșteam.

L-am tras pe Azrael de lângă el și am putut observa cum pe porțile conacului intra o mașină de poliție, atacatorul lui Eric a încercat să fugă, dar m-am pus în fața lui până au ajuns polițiștii la noi.

Ne-au urcat pe toți în mașină și au luat de la locul faptei pușca cu care fusese împușcat Eric, la secție ne-au pus să dăm declarații.

Le-am spus că nu am văzut momentul în care a fost împușcat Eric și am specificat că Azrael a pus mâna pe pușca aia pentru a-l mobiliza pe atacator, știam că se vor găsi amprentele lui pe armă.

Pe bărbatul ăla l-au băgat într-o celulă și pe noi ne-au lăsat să plecăm, au spus că Azrael nu va păți nimic pentru că a fost legitimă apărare.

În următoarele zile Eric și Carla o să dea și ei declarații pentru că ei știu cel mai bine ce s-a întâmplat afară.

Am ieșit din secția de poliție cu gândul să mă duc direct la spital, nici nu am mai stat să văd ce face Azrael.

Am simțit cum cineva alerga în spatele meu, instinctual m-am întors să văd vine e, era Azrael, mi-a spus că mă însoțește.

I-am atras atenția că și el a avut un conflict recent cu Eric, mi-a spus că orice ar fi fost între ei nu contează acum, vrea să știe că prietenul lui cel mai bun e bine.

Am urcat la salonul unde era internat Eric și am văzut-o pe Carla cum se plimba din colo-n colo, Eric era într-o operație grea, doctorii se luptau pentru viața lui, glonțul ăla era intrat destul de adânc în pieptul lui.

Am încercat să o liniștesc, i-am adus un pahar cu apă și am rugat-o să-mi spună ce s-a întâmplat în curte înainte să coborâm noi.

Am aflat că cel care-l împușcase pe Eric trăsese câteva gloanțe înainte, voia să-și facă simțită prezența.

Eric a încercat să-l oprească, și s-a pus în fața Carlei, timp în care atacatorul a tras înspre ei, mi-a spus că ținta lui era de fapt Azrael, lucru la care mă gândisem și eu.

Carla s-a uitat la Azrael și i-a spus: „Fata aia o să-ți aducă sfârșitul Azrael, din cauza ei acum Eric se luptă în salonul ăsta pentru propria lui viață."

Nu înțelegeam care era legătura dintre Serenity și bărbatul ăla.

L-am tras pe Azrael după mine până în capătul coridorului și l-am rugat să-mi explice tot.

Cel care-i pusese viața în pericol lui Eric era îndrăgostit de Serenity pe vremea când trăia, dar ea nu-l observa pentru că era îndrăgostită de Azrael, atacatorul stătea pe aceeași stradă cu Azrael și e posibil ca intenția lui să fi fost uciderea lui.

Tot la ce mă gândesc acum e că Eric știa cine e cel care intrase pe proprietatea lui Azrael, și a făcut tot posibilul ca prietenul lui să nu fie ținta ucigașului.

După câteva ore de așteptare a ieșit și doctorul care-i făcea operația lui Eric, ne-a anunțat că Eric e acum în afara oricărui pericol și că-și dorește să vorbească cu mine.

Nu-mi pot explica de ce a ales să fiu eu prima care vorbește cu el, dar dacă asta era dorința lui  ales să intru.

Toată ideea pe care mi-o creasem eu în minte era adevărată, Eric chiar îl pusese pe Azrael pe primul loc, mi-a spus că trebuie să facem tot posibilul ca Azrael să fie în siguranță.

Acum înțeleg cât de mult ține Eric la Azrael, dacă primul lui gând e cum să-l apere, mi-aș dori ca Azrael  să vadă că toată lumea îi vrea binele.

Eric mi-a spus că după ce iese din spital se duce să stea cu Azrael la conac, i-am spus că nu e o idee bună și i-am mai spus că sigur Carla nu va fi de acord.

Mi-a spus că fie dacă Carla va fi de acord, fie că nu el acolo se va duce și nu va asculta de nimeni.

Mi-am permis să-l întreb dacă crede că Azrael va accepta, mi-a spus că are încredere în Azrael și știe că va fi de acord.

Înainte să ies mi-a spus să nu-i zic Carlei ce am vorbit, a specificat că după mine vrea să intre Azrael.

Carla nu înțelegea ce are de gând Eric, tot se întreba de ce e ultima care intră să vorbească cu Eric.

A venit și timpul Carlei să intre în salonul unde se afla Eric, a ieșit extrem de repede afară trântind ușa în spatele ei și plecând afară din spital.

Am alergat după ea, dar nu voia să vorbească, mi-am dat seama că nu a fost deloc de acord cu ideea lui Eric, și sunt sigură că a încercat destul de mult să-l facă să renunțe la ideea pe care o are.

Eric e dovada vie de prieten adevărat, a sfidat moartea pentru Azrael, și orice ar fi între ei, el uită instant, pot spune că Azrael va avea un camarad în lupta lui cu demonii, Eric va fi acolo să observe fiecare lucru și sunt sigură că nu-l va lăsa pe Azrael să se afunde mai mult.

DEMON CU CHIP DE ÎNGERUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum